Täällä on vain harvoja miehiä, jotka kelpuuttaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Nonnih, millos me sit taas pussikaljotellaan :heart: *pakkaa kaapuja*

Kai sä laitat sit taas ne sun oranssit kalsarit ku viimekski? :)

muslim20women20shopping.jpg

Mä laitan sit sen villapuvun! ;)
HEi, onks tääl meikäläisii paljonki???

Ensin ajattelin et oranssi vois olla kiva väri kato et ihmiset tunnistais meijät pariskunnaks... mut se voi olla vähän vaikee väri yöaikaan, siksi toivoisin musta-kelta-raidallista :)

Sweet B) Mullon musta-keltaiset säärystimet.. voidaan olla sit vähän samiksii ja leikkiä ampiaisia pussittelun ohessa :p

:laugh: :laugh: joo ja mä voin viel sit kutoo sulle käsiinki sellaset ampiaiskuosii olevat lämmittimet, kato siin tissutellessa voi tulla kylmä käsiin helposti, ku sehän lämmittää vain sisäisesti

:laugh: :laugh: joo ja mä voin viel sit kutoo sulle käsiinki sellaset ampiaiskuosii olevat lämmittimet, kato siin tissutellessa voi tulla kylmä käsiin helposti, ku sehän lämmittää vain sisäisesti

Mahtavaa, mä voin sit paneutua täysin siihen sun villapukuun eikä tartte huolehtia et omat näpit pääsis jäätyy. Sä oot IHANA :hug: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mutta huom. johtuen siitä, että tykkään miehekkäämmistä miehistä. :)

Mullon enemmän munaa ku monella mun tuntemalla miehellä B)

Voi kyllä olla ihan tottakin. :D Ainakin sillä perusteella, mitä täällä naiset miehistään kirjottelee.

Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:
Voi vi**n horatsu! Heti ku mä en tänne joka päivä kerkee ni oot vierasta vonkaamassa!!!! Ja vielä Lunaticcia!!!! SE O MUN!!!

:kieh: :D

Kuules lortto, en mäkään täällä joka päivä jaksa käydä, mut toi Lunatic on niin pantava et huh.. mut nyt sä tulit, ihanaa hani olikin jo ikävä :hug: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:
Cothis kuin myös, siis ikävä ollu siutaki, mut pakko myöntää et kyllä Luna ON pantava munki mielestä.. :p :xmas:

Kimppaaaaahh!!! :attn:

No eikse nii mee et molempi parempi?

:D ...tai jotai, vaikee tämmösen kiltin ja kokemattoman mitää sanoo... :saint:

Yhteistyössä