Täällä taas hermo kireenä... Valivalivalilvali

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emiilia

Aktiivinen jäsen
13.08.2005
2 687
0
36
Mä siis teloin nilkkani vapunaattona ja nyt oon rampa. :headwall:
eilen alkoi supistaa, onneks helppas yöllä. rv 33 alkoi just.

sitten se mikä pännii taas kympillä... Pitäis tehdä tuo makuuhuoneen remontti ENNEN vauvan tuloa. Siellä pitää vaihtaa tapetit ja sit tota yhtä seinää vähä fiksata. Ja mies ei saa mitään aikaseks. Nyt sitten pykäs kavereille ryyppäjäiset tänne kahden viikon päästä. Ilmoitin että remontin pitää olla valmis siihen mennessä sitten. Meis vaan totes, ei ehdi, ei edes te koko remontia!!! Voi vee!!!!!

Meillä kaikki kesävaatteet ja aika paljon muitakin vaatteita kaseissa ja laukuissa säilytyksessä, kun vaatehuone jäi lapsille. Meillä on tää työhuone kuin räjähdyksen jäljiltä sillä suurin osa vaatteista on täällä jemmassa koreissa ja tuuletus rekissä.

Mihin helkuttiin se mies kuvittelee vauvan vaatteet laittavansa jos ei tee tota remppaa????

Mä ilmoitin että joko se tyhjentää tuon makuuhuoneen huomenna tai mä teen sen. Ja mä sitten teen vaikka koko helkutin remontin tässä kunnossa, jos ukkoa ei kiinnosta!

Meillä ei oo mitään vauvaa varten viel tehtynä vaikka tää voi periaatteessa syntyä koska tahansa. Tosin la vasta juhannuksen jälkeen, mutta esikko synty rv 35 ja toinen 38, ja veikkaavat että tääkin tulee ajoissa....

Hermot menee!!!! |O |O |O

Huh helpotti!

Juuuuu,,täällä kans jännätään et ehditäänkö muuttaa uuteen kotiin ennen ku vauva syntyy.Meillä on la viikko ennen juhannusta.Mitään ei oo vauvalle valmiina kun en tiiä kannttaako tänne wanhaan kotiin laittaa kun muuton pitäs tapahtua parin viikon päästä. Oon yrittäny pakkailla jo tavaroita eli tällä hetkellä asumme pahvilaatikoiden ym. sekasorron keskellä..Nautitaan nyt loppu raskaudesta!! :hug: :saint:

Niin no nauttia tässä pitäsi, mutta ei onnistu.. Kaikki vaan stressaa.... :/ Mua niin ottaa päähän kun kaikki kesken ja mitään ei voi ite tehä, ku maha tiellä, selkä sökönä ja nilkka p*skana. Mulla on niiiiiiin turhautunut olla. Kaikkee pitäis tehä ja mitään ei tapahdu!!!! |O |O

No joo ei tästä olotilasta nyt nauti..Mullakin on stressiä kaikesta ja toi maha VÄHÄN rajottaa tekemisiä.Vielä oli 4 päivää töitä.Meilläkin miehen piti olla koko viikonloppu visusti rakennus hommissa mutta..Kun ei kuulemma meinaa olla mielenkiintoa.Juu u.. :headwall:

Emmä käsitä. Ne ei ota paineita mistään.Kun osaiski olla niin.. Olishan se ihan kiva et sais kodin jonkinlaiseen kuntoon ennen ku vauva tulee.Onko se niin paljoa vaadittu???Eipä tee mieli laitokselta tultua alkaa heti järjestely hommiin.

No jos se tulis sit apuun kun alat vaan päättäväisesti tekeen? Meillä on monesti niin et mä aikani annan palautetta ja jos ei tehoa alan vaan tekeen,mies tulee sit perässä ja mä poistun taka vasemmalle.. ;)

Yhteistyössä