Taaperon kanssa kylpylään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla on ylivilkas 1,5-vuotias mikä siis valehtelematta vaan juoksee paikasta toiseen.

Nyt ajateltiin lähteä kylpylä"lomalle" ja sitä ennen käydä kuitenkin testaamassa miten tuo poika mahtaa pärjätä kylpylässä.

Pitääkö mun oikeesti esim. pitää väkisin kiinni sen kädestä kokoajan siellä? Vai miten mun pitäis toimia?

Vinkkejä kiitos!

Me ollaan käyty taaperon kanssa pari kertaa vaasan Tropiclandiassa ja hyvin on mennyt. Siellä on kiva lastenallas ja ainakin tuo meidän poika viihtyi siellä. Perässä pitää tietenkin kulkea koko ajan. Jarrusukat on hyvä olla jalassa,ettei liukastu :D Taaperolla siis B)

tottakai pitää pitää väkisin kiinni. Minä pidän lapsia kädestä kiinni aina kylpylöissä ja uima-halleissa kun niillä tuppaa aina menemään juoksuksi (vaikka sata kertaa asiasta sanotaan ) siksi pidän kumpaakin kädestä kiinni ja vaikka väkisin.

En mä sitä pelkääkään, mutta sitku pitää käydä suihkussa ja poistua altaasta jne. Lapsi ei oo tosiaankaan tottunut "kädestätalutettava"... Ite asutaan maalla, missä ei oo tarvetta kädestä pitäen talutella... Vaikea selittää...

Vai jarrusukat... Kattooko ihmiset mua sit niinku hullua :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En mä sitä pelkääkään, mutta sitku pitää käydä suihkussa ja poistua altaasta jne. Lapsi ei oo tosiaankaan tottunut "kädestätalutettava"... Ite asutaan maalla, missä ei oo tarvetta kädestä pitäen talutella... Vaikea selittää...

ei katso. Useilla pienillä lapsilla on jarrusukat tai sellaiset uintitossut jalassa, että ei liukastu. Suihkussa meidän taapero seisoo vieressäni ja silloin kun poistutaan altaasta otan kädestä kiinni ja mennään pesutiloihin.

Alkuperäinen kirjoittaja no:

ei katso. Useilla pienillä lapsilla on jarrusukat tai sellaiset uintitossut jalassa, että ei liukastu. Suihkussa meidän taapero seisoo vieressäni ja silloin kun poistutaan altaasta otan kädestä kiinni ja mennään pesutiloihin.

Ok. Ehkä tämä toimii kun lupaan, että sit saa jotain syötävää kun mennään :D

Jarrusukat on taaperon kanssa aika ehdottomat uimahallissa/kylpylässä. Suihkussa olen itse taaperon kanssa käynyt niin, että en kokoaikaa ole pitänyt kädestä, mutta hiukan haastavaa se on peseytyä ja samalla koittaa vahdata.

Onneksi meillä ainakin, muutoin touhukas taapero, on kylpylöiden ja uimahallien oudossa ympäristössä hieman normaalia rauhallisempi. Hyvin onnistuu siis kädestä pito altaalle mennessä tai sitten sylissä olo.

No,ainahan tuommoisen 1,5v voi napata kainaloon,jos ei kädestä halua pitää tai alkaa temppuileen =).Meillä muuten saa uimahallissa pienille semmoisen kylpyammeen suihkuosastolle kun pyytää,siihen on hyvä laittaa lapsi räpimään ja suihkuttelemaan itsekseen siksi aikaa että saa itse pestyä. (meillä oli yhteen väliin ongelmana,ettei nuorimmainen olisi malttanut odottaa peseytymisen aikaa...)

Ei katso. Nuo jarrusukat on oikeesti ihan huippu keksintö kylpylässä/uimahallissa, meidän 1½v poika kun juoksentelee koko ajan siellä suihkutiloissakin, kertaakaan ei oo kaatunut! Ilman jarrusukkia tuskin pysyis hetkeäkään pystyssä.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:

Ei katso. Nuo jarrusukat on oikeesti ihan huippu keksintö kylpylässä/uimahallissa, meidän 1½v poika kun juoksentelee koko ajan siellä suihkutiloissakin, kertaakaan ei oo kaatunut! Ilman jarrusukkia tuskin pysyis hetkeäkään pystyssä.

Joo kun toi tyyppi juoksee jo kotonakin suihkussa :( Varmaan tarttis täälläkin laittaa jarrusukat :)

Kiitos kaikille vastauksista! Eiköhän me pärjätä :)

Yhteistyössä