Taas herää yksi lapsi aamuun tänään ilman äitiä. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glorinha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Glorinha

Aktiivinen jäsen
07.09.2008
7 381
0
36
http://www.pohjalainen.fi/Article.jsp?article=496516&Title=Perheriita+p%E4%E4ttyi+henkirikokseen+Jalasj%E4rvell%E4

Aseisiinkin sais laittaa alkolukot, ettei sekopäät pääsis niihin kännissä käsiksi! :/

Aika moni jää väkivaltaiseen suhteeseen , koska uskoo loppuun asti, että pystyy hallitsemaan tilanteen, ja kaikesta selviää mustelmilla.
Kun eihän se omalle kohdalle satu, vaan aina jollekin muulle, oli kysymys mistä tahansa.

Paitsi että jokainen taitaa uskoa, että koska joku voi voittaa lotossa, niin miksen se voisi olla minä?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Aika moni jää väkivaltaiseen suhteeseen , koska uskoo loppuun asti, että pystyy hallitsemaan tilanteen, ja kaikesta selviää mustelmilla.
Kun eihän se omalle kohdalle satu, vaan aina jollekin muulle, oli kysymys mistä tahansa.

Paitsi että jokainen taitaa uskoa, että koska joku voi voittaa lotossa, niin miksen se voisi olla minä?

Näin juuri. Tuntuisi uskomattomalta jos tämä olisi ainoa kerta kun heillä vastaavaa.
Surullista, niin surullista vain ja ainoastaan lapsen takia.

Mun mielestä suomalaisten metsästysaseet pitäis säilyttää jossain metsästysseuran yhteisissä tiloissa kunnollisten lukkojen takana just tällaisten tapausten takia. Toki onhan sitten vielä puukot, kirveet ym. Aivan kamalaa sille lapselle, vasta 3v. :'(

Aseet pitäis kokonaan kieltää laissa :'(

Ja kyllä tuo lapsi on yöllä jo kesken uniensa herätetty, kun päivystävä lastensuojelu on ottanut lapsen talteen.. Juuri eilen juteltiin, että toivottavasti on mennyt hyvillä mielillä nukkumaan. Lapsi parka :|

Minä en myöskään ymmärrä näitä kaikenmaailman aseharrastajia, jotka mesoaa niitten "oikeuksiensa" kanssa! |O
Niin moni on kuitenkin vetänyt iteltään pään seinälle tai hengen pois toisesta ihmisestä että en tajua että noita saa vielä kotona säilyttää!!

Hitto noita sekopäitä. Ois munaton äijä ampunu ittensä, eikä sitä äitiä.

Mur, tulee aina tollaisista mieleen mun ex-avomies (ei onneks lapsia sen kanssa). Se oli sairaalloisen mustis, ei käyttäny alkoa, mutta saattoi ihan ilman mitään syytä "seota". Tuli semmoinen hullunkiilto silmiin ja sitten tuli nyrkkiä ja uhkailut päälle. Onnistuin eroomaan ja henki säilyi. Sillä on aseita, myös järeitä käsiaseita, en ymmärrä miks se niihin on luvat saanu... Sillä oli aseluvat pois silloin kun tavattiin, mutta sai ne takas. Ja vuosia jälkeenpäin kuulin että ne aseet oli lähteny pois ku oli äitisä yrittäny ampua ja senjälkeen oli yrittäny itsaria, mutta poliiseille ei varmaan ikinä tullut toi totuus tilanteesta selville (eli itsari-yrityksen takia lähti luvat, ei sen että ampui äitiä kohti haulikolla ja tää oli juossu ojanpohjia pitkin naapuriin).

Kaikista hulluinta yleensä näissä tapauksissa on, että yleensä aseen kanssa heiluja ampuu aivan jonkun muun kuin itsensä, eli nytkin perheen äidin, ja lapsi jää kokonaan yksin. Surullista.
Tässäkin tapauksessa olisi taatusti olut parempi että mies olisi pamauttanut itse itsensä hengiltä eikä ketään muuta! Mutta näinhän se harvemmin menee.. :/