T
tiikeri
Vieras
Tästä näyttää tulleen yleinen aihe..Mulla tilanne on tämä:yhessä ollaan oltu kaks vuotta ja kuukauden päästä ois häät.Alkuaikoina seksielämä oli upeaa ja mahtavaa,kolmekin kertaa päivässä..Puolen vuoden jälkeen seksi alkoi väheneen.Mies vetoaa väsymykseen tai muuten vaan et ei nyt ehdi. Musta tää vaan tuntuu niinkuin muistakin naisista että mies ei haluais mua ja se loukkaa.Mies kyllä itse vakuuttaa ettei siitä ole kyse ja uskonkin mut minkäs teet ku tuntuu pahalta..Olen mielestäni nätti ja pidän itsestäni huolta että sekään tuskin on syynä.Harrastamme seksiä nykyisin 1-3 kertaa viikossa ja kai se on ihan ok, mutta usein vain viikonloppuna ja joskus on parinviikonkin tauko (usein tosin johtuu menkoista.)Kyllähän mä tiedän ettei mun tilanne oo mikään katastrofi, mut se vaan niin sattuu kun sanotaan aina ei ja mies enää harvoin tekee itse aloitteen.Ei aina viittis ruikuttaa ja ruinata. Mä kokoajan vertailen meitä muihin ja mietin onkohan muilla villimpää. En todellakaan edes harkitse jättämistä, muuten suhteemme on aivan loistava ja seksikin parasta mitä ikinä kun sitä on..Kaipaan asiallisia vastauksia, tuntuuko konostäkään muusta tältä vai oonko mä tyhmä enkä nää et kaikki onki hyvin??