M
mä
Vieras
Kummipojalle pitäs taas keksiä jotain kivaa. Mitä isommaksi kasvaa sen vaikeampi keksiä noita lahjoja. Mistä ton ikäset tykkää, ja mikä olis sellanen josta ois iloa pidempääkin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:hmmm..mulla sama ongelma ku mietin et mitä ostetaan omalle pojalle joululahjaksi :/
mistä se tykkää? jääkiekosta?vaikka joku jäkisjoukkueen fanituote tms.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:hmmm..mulla sama ongelma ku mietin et mitä ostetaan omalle pojalle joululahjaksi :/
mistä se tykkää? jääkiekosta?vaikka joku jäkisjoukkueen fanituote tms.![]()
äiti kerto nähneensä jossain sellasen hopeisen suomen leijona riipuksen että sillä leijonalla oli jäkismaila kädessä. Vois olla kiva jos jääkiekkoa harrastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja CC:Lautapeli tai sitten jokin konsolipeli. EI tuon ikäisistä enää selvää ota...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja CC:Lautapeli tai sitten jokin konsolipeli. EI tuon ikäisistä enää selvää ota...
Olisko ehdottaa jotain lautapeliä?
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Star Wars legoalukset on meiän kohta 9v pojan suosiossa ja joululahjalistan kärjessä nyt. Ja toivoi myös pojille sopivaa (korosti siis ettei saa olla tyttömäinen) ystäväkirjaa.. =)