täällä minä kotona kuumeisen 2v uhmiksen kanssa ja 7-vuotiaan joka valittaa koko ajan kuinka on tylsää ja ei-mitään-tekemistä , no menee se ulos jossain vaiheessa.
Mutta 2v on niin kuumeinen että häntä ei voi varmaan koko päivänä ulos viedä, onneksi isompi voi mennä itsekin jo.
Mies on kurssilla iltapäivään asti mutta lähtee heti siitä harrastukseensa.
Mulla olisi sata kotityötä odottamassa tekijää mutta 2v vinkuaa syliin heti kun yritän jotain tehdä, olisi saatava perjantaiksi asunto siivotuksi, ymmärrän juu että sairas lapsi ensin ja sitten kaikki muu ja niin teenkin.
mutta olen vain ihminen ja tekemättömät kotityöt raastavat silti takaraivossani ja kun lapsi nukkuu niin koitan niitä tehdä.
Saatan myös olla niin koomassa että istunkin päikkäreiden ajan palstalla ja imeskelen jäätelöpuikkoja.
Ei ole mullakaan töitä tiedossa, eikä miehelläkään, no on sillä se kurssi.
voimia sulle ja mulle, eiks juu