Mä pyyhin kuule 'one' perseeni ihan ite!
JA teen työtäkin, kunhan olen katsellut josko sattuis löytyä jotain vähän inhimillisempää duunia työaikojen yms puolesta.
En mä ymmärrä miks sä nyt mulle räyhäät, mä vain yritin sanoa että ei se nyt aina niin vain se töihinmeno onnistu.
Mulla ainakin on siten että ns 'paskaduuniin' mennäkseni (enkä tarkoita että mikään työ olis toista huonompi) mun pitäis ensin käydä uus koulu. Eikä sekään ole mulle mikään ongelma, että älä siihen nyt takerru.
Ei sitä sille työtarjonnalle aina mitään voi , eikä kaikkien tarvitse asua jossain muurahaispesässä.
Työmatkat on yks mistä saattaa koitua hankaluuksia, julkisia ei kulje, ei välttämättä ole sitä omaa autoa millä kulkis, kaikista töistä ei makseta kilometrikorvauksia- kaikenlaisia asioita joutuu laskeskella.
Ei kaikki jotka työnhaun hankaluudesta valittaa, suhtaudu automaattisesti siten että oikein lasketaan ja kaivetaan niin kauan että ei kertakaikkiaan voi mennä töihin.