Taas siitä Nuvaringista, pääkipu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Sorry ku kysyn täältä mutta ku täältä saa nopeiten vastauksen.

Mulla on nyt vois sanoo että joka päivä ollu pääkipua sen käytön alottamisen jälkeen. Onko muilla ollu näin ja onko menny ohi vai onko pitäny vaihtaa ehkäsyä?

Seuraava kokeilu olis pillerit, liekö nekin sitten tekis sen pääkivun.

Kauanko olet nyt käyttänyt rengasta?
Itselläni oli n. viikon päänsärkyä, huimausta ja oksettavaa oloa.
Mutta, meni ohi ja nyt ei ole ollut mitään.
Minulle suosoteltiinkin että pitäis kokeilla koko se 3 kk ennenkö voi sanoa vielä sopiiko vai ei sovi.

miulla oli 2 kuukautta tuota samaa. ja sitte lens nuvarinki kartanolle! enkä oo sen jäläkeen käyttäny mitään hormonaalisia ehkäsyjä, ei vaan käy.

Mä kävin poistattaan kierukan 3vk sitte. Lääkäri kysyi onko ehkäisylle tarvetta, nii sanoin että ehkä vähäksi aikaa.. kun jonku ajan päästä vois alkaa suunnittelemaan kolmosta.. :)
Luin ne haittavaikutukset, ja ajattelin että en edes aloita noita renkaita.. (onneksi sain ilmaiseksi ne 1kk renkaat!) Hormonikierukka teki mulle jo niin paskan olon, että en uskalla noita renkaitakaan käyttää.
Eli nyt ei sitte ookkaan mitään muuta käytössä ku (se niin luotettava) keskeytetty! ;) :)

Mulla oli 2,5kk tuota että koski päähän ja oksetti ja väsytti jajajaja...
Nyt komas rengas menossa, ei muita sivuvaikutuksia ku että seksiä tekee kokoajan mieli, onko se nyt sitten hyvä vai huono asia... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti kahdelle:
Mä kävin poistattaan kierukan 3vk sitte. Lääkäri kysyi onko ehkäisylle tarvetta, nii sanoin että ehkä vähäksi aikaa.. kun jonku ajan päästä vois alkaa suunnittelemaan kolmosta.. :)
Luin ne haittavaikutukset, ja ajattelin että en edes aloita noita renkaita.. (onneksi sain ilmaiseksi ne 1kk renkaat!) Hormonikierukka teki mulle jo niin paskan olon, että en uskalla noita renkaitakaan käyttää.
Eli nyt ei sitte ookkaan mitään muuta käytössä ku (se niin luotettava) keskeytetty! ;) :)

Siis sain 3kk renkaat, en yhden..

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
Nyt komas rengas menossa, ei muita sivuvaikutuksia ku että seksiä tekee kokoajan mieli, onko se nyt sitten hyvä vai huono asia... :laugh:

Mulla muutens tuli "Sivuoireena" myös tuo halukkuus... :whistle:
Mutta, nämä muut sivuioireet kesti vaan sen reilu viikko.
Kaikkihan me ollaan yksilöllisiä.
Mutta, älä vielä luovuta, noin lyhyessä ajassa ei pysty sanomaan sopiiko vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:

Mulla muutens tuli "Sivuoireena" myös tuo halukkuus... :whistle:
Mutta, nämä muut sivuioireet kesti vaan sen reilu viikko.
Kaikkihan me ollaan yksilöllisiä.
Mutta, älä vielä luovuta, noin lyhyessä ajassa ei pysty sanomaan sopiiko vai ei.

Yhteistyössä