Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Auttaako Helosan? Se on kyllä järkyttävää tahmaa, sotkee kaiken mutta minulla ainakin raastinrauta-kantapäihin auttaa :ashamed:
Joo, se on tähän mennessä ainoa ollut joka auttaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Auttaako Helosan? Se on kyllä järkyttävää tahmaa, sotkee kaiken mutta minulla ainakin raastinrauta-kantapäihin auttaa :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:mulla auttaa vain ja ainoastaan apolar salva/voide,kun pääsee kädet/jalat tuohon tilaan. :| jynkkyä voidetta on, mutta auttaa! jos ei ole tulehdusta ihossa niin sitte auttaa essex voide.
ja täällä kans atoopikko!
Tarkoitatko sitä paksumpaa/rasvaisempaa essexsiä? Sitä violetissa purkissa olevaa. Vai oletko käyttänyt essex hydrokortisonia? Tajusin nimittäin, että onhan mulla noita molempia tuolla kaapissa kun on määrätty tuolle pojalle. Perinyt tän mukavan atooppisen ihottuman. Mullakin just tänään aukesi tämän syksyn ensimmäinen haava ihoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tämä on oikeasti hyvää ja imeytyy "paksuksi" rasvaksi mielestäni tosi nopeasti: http://www.dermoshop.com/product.asp?id=11820&page=2