tahaton selibaatti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luulisin että joko miehelläsi on toinen tai sitten hänellä on potenssiongelmia.
Hei...itseasiassa tajusin juuri mikä häntä mahdollisesti vaivaa...sanoit että syö masennuslääkkeitä, no...niillä nyt vaan on sellainen sivuvaikutus ettei pysty saamaan orgasmia lainkaan. Siinä sinulle vastaus.
Tiedän tämän ihan ihka omasta kokemuksesta, ei pysty niin ei pysty, vaikka olisi miten ihana kumppani.

Moro M40!

Kiitoksia myötätunnostasi. Näin minäkin yleensä ajattelen asiasta ja siksi ehkä jaksankin.

Viisi vuotta on todella pitkä aika, mutta taustalla on muitakin sairauksia ja niiden henkistä puolta ei ole hoidettu ja sitten äkillinen sydänkohtaus, niin tämä yläpääntauti on mennyt krooniseksi.

En enää usko, että se sama mies löytyy kuoresta koskaan.

Kysyt isänä sujumisesta ja jaksamisesta; esim. koulun tai tarhan juhlat ovat epämiellyttäviä tilanteita, koska ukolle tuli ohitusleikkauksen jälkeen todella raju paniikkihäiriö. Se kuitenkin on korjattuna, mutta tilanteita hän vieläkin välttelee.

Pojat on onneksi isompia, joten isää ja poikia yhdistää tietokone. Jaksaapi olla jonkin verran lastentouhuissa mukana, mutta melko vähän. Aamusta iltaan kuulen vain, että äiti sitä ja äiti tätä. Muistutan heitä välillä siitä, että myös isä on olemassa.

Nuorin oli, kuten kerron juuri vuoden täyttänyt tämän tapahduttua, joten häneen kontakti alkaa syntyä vasta nykyään.

Mutta kiva kun kirjoitit, mutta nyt mulla painaa juhlien järjestelyt niin päälle, että yritän kuitenkin kirjoitella ja sunnuntaina viimeistään kuulette, miten meni.

Jakselkaa!

Terveisin Minä

Heissan Sinä,

johan on elo sinullekin kortit jakanut...

Todella ihailtavaa solidaarisuutta kämppäkaveria kohtaan, täytyy sanoa.

Koetahan jaksaa juhlien ja koko muun touhun kanssa, eipä tässä oikein muuta osaa sanoa.

Moro M40!

Tuon kannustuksen jälkeen kyllä jaksan. Ystävät ovat minulle tärkeitä ja heille nämä juhlat järjestänkin.

Olkaahan Nannan kanssa kuulolla, niin käyn välillä antamassa väliaikatietoja missä mennään.

Ukkoa äsken patistin hommia tekemään, kun ns. ""urakat kusee"", niin lähti kävelylle, kun ei tämä käskytyyli pure.

Kuulemisiin, terv. Minä

Niin kyllä jos se aikuinen on talouden ainut aikuinen. Tässä ymmärtääkseni viitattiin kuitenkin perheeseen jossa oli kummatkin vanhemmat. Lapsesta ei todellakaan ole mukavaa jos toinen vanhempi ei ole läsnä, tuo riitaa ja kahnausta perheeseen tms. Vanhempien ja vanhempien ja lasten väliset suhteet ovat kuitenkin ne tärkeimmät mallit joiden pohjalta lapsen omat sosiaaliset suhteet/taidot kehittyvät. Parempi toki yksikin turvallinen vanhempi kuin ei yhtäkään.

Yksikin vanhempi on parempi kuin ei yhtään, joo. Minä kyllä väittäisin että molemmat omat vanhemmat yhdessä on parempi kuin onnellinen yksinhuoltaja mahdollisesti vaihtuilevan uusiopuolison kanssa. Onhan noita onnistuneitakin säätöjä nähty vähemmän hyvien seassa, mutta yhtään semmoista ei etteikö muksut toivoisi vanhempiensa palaavan takaisin kimppaan.

kukkuu, täällä ollaan taas. mitäpä kuuluu? onpa täällä näemmä käyty mielenkiintoista keskustelua viime päivien aikana. mulla oli tässä pienoisia esteitä, en ole ollut joukossanne pariin päivään...mutta nyt löytyi aikaa tännekin.

joo, kyllä lapsien kannalta luonnollisestikin paras vaihtoehto olisi että saisivat elää elämänsä yhdessä ikioman äitinsä ja ikioman isänsä kanssa, ilman uusiovanhempia. mutta aina se ei vain liene mahdollista...

nyt, muutama kysymys sulle: silloin kun kävit vieraissa (olit siis silloin vielä naimisissa, ilmeisesti) tiesikös se vaimo-kulta niistä kuvioista? vai teitkö sen todella salaa, vaikka se siihen sua oli kehoittanutkin? mistä löysit kohteesi? miten nykyään? elätkö parisuhteessa vai oletko sinkku? onko erostanne pitkälti aikaa? mites lapset? ovatko sulla vai sillä?
niin, ja mikä ei ole kovin kaukana turusta...? no, jouduitpas aikamoiseen tenttiin...odotan mielenkiinnolla vastauksiasi.

meillä täällä elämä kulkee tuttua kaavaansa. ei nousuja, jos ei nyt tällä hetkellä mitään suurempia sotkujakaan. tylsää.

mitä muuten kuuluu SINULLE MINÄ? juhlat menossa parhaillaan, oletettavasti. kirjoittelehan sinäkin, kun kerkiät!

Moro Nanna ja M40!

Mun 40 -v päivä on tänään! Mut juhlat pidin eilen ja paikalla oli lähes 40 ihmistä. Kyllä oli mahtavaa huomata, minkä verran ihmisellä on todellisia ystäviä.

Juhlat meni kaiken kaikkiaan hienosti! Myös oma ukkoni oli mukana lähes loppuun asti. Kolmen maissa lähti kotiin juhlapaikalta ja minä olin siellä viimeisten vieraiden kanssa puoli 7 asti aamulla. Ensimmäiset kävijät tulivat tänä aamuna meillä piipahtamaan 10 aikaan, että oon tosi pirteä!

Mut ei se mitään, 5 -kymppinen on menossa, niin jaksaa mummo bailata, hah-ha.

Sukulaisia syöttänyt tänään ja todella kivaa, että he ovat käyneet, koska ovat monen sadan kilometrin päässä muuten.

Sitten olen ollut siivoamassa juhlapaikkaa ja arvatkaahan mitä - mies laittoi lapsille iltapalaa, lapset kävivät suihkussa ja menivät nukkumaan ja mulle ei soitettu kertaakaan, ja kyselty koska tulen ja missäs se ja se on.

Vierihoitoa en ole kyllä saanut, edes synttärilahjaksi, mutta ehkä joskus joltakin.

Enpä viitsi tosissaan enempää ottaa kantaa tämän jälkeen tuohon vanhempikeskusteltuun. Sen verran läheltä olen seurannut eronneiden ""ystävien"" vaihtuvia ja vakituisia uusia puoliskoja, että ei se ainakaan lapsille mukavaa ole.

Todella lähipiiristäni isä meni uusiin naimisiin, lapsilta salaa sitä ennen seurusteltuaan uuden puoliskon kanssa reilun vuoden. Uusi ""täti"" ei ole lapsia tänäkään päivänä hyväksynyt. Viimeisin hitti on, kun lapset menevät isän luo, niin ""täti"" laittaa lasten isille ja itselleen aamupalan, mutta ei lapsille. Tietenkään ""täti"" ei sano lapsille huomenta tai muutakaan. Mutta lasten kuullen sanoo, että voisitko laittaa penskoilles aamupalan, minä en viitsi.

Tämähän se sitten viisasta on, mutta lasten isi lähti nuoremman pimpsan perään, mutta lienee ei seuraamuksia ajatellut.

No joo, mutta minäkin odotan innolla, että vielä M40 jaksaa vastata Nannan kysymyksiin. Aika hauskoja kysymyksiä.

Nyt Minä lähtee suihkuun ja jää odottelemaan, mitäs täältä löytyy huomenissa.

Öitä tai huomenta, milloinka sitten luettekin nämä.

Terveisin Minä

Me ollaan oltu vasta kolme vuotta yhdessä. Viime kuukausien aikana miehen halut on pikku hiljaa hiipuneet. Ensin tapahtui jotain kun minä tein aloitteen, mutta kun ennen oli niin kiihkeetä ja intohimosta niin nyt se tuntu tekevän vain sen, mitä nyt minimissään voi seksiksi kutsua. Nyt parin viime kuukauden aikana se on vain vältellyt ja vaikuttaa ahdistuneelta mun ""lähentelyistä"".

Kai se on uskottava - sillä on joku toinen. Ei kai terve 20-ja-risat mies muuten yhtäkkiä halua kaikkia sänkypuuhia lopettaa?

Enkä nyt oikeesti tarkota että koko ajan olisin vonkaamassa. Mutta jos kuuden viikon tauon jälkeen laitan ykköset päälle, kauniit meikit ja uudet seksikkäät alusvaatteet sukkanauhaliiveineen päälle ja tarjoudun pitämään hyvänä - mies lähtee karkuun?

no niin, onneksi olkoon kovasti syntymäpäiväsi johdosta ja tervetuloa 40n kerhoon!!! miltäs nyt tuntuu? hienoa, että juhlasi onnistuivat, 40 vee ja 40 vierasta, mahtavaa...!

kiva myös kuulla, että miehesikin oli juhlatuulella ja tarjoili sulle positiivisiä yllätyksiä. ehkäpä se ei kuitenkaan ole täysin parantumaton tyyppi vaan toiveita paremmastakin saattaa olla olemassa !(?) kun se vain haluaa, vai onko se pelkästä halusta kiinni sen tapauksessa...? esiintykö se selvinpäin juhlissa? harmi, tosi harmi, että se vierihoitopuoli jäi heikonlaiseksi, olisihan se nyt voinut juhlapäiväsi kunniaksi panostaa oikein kunnolla. mutta kaikkea ei voi saada, jotain kuitenkin... ehkäpä sen lahjan aika on vasta tulevaisuudessa, ennalta arvaamattomana ajankohtana. mikäs ois sen herkullisempaa!

iloista juhlien jälkeistä elämään, Sinulle Minä, kaikesta huolimatta ja senkin takia...!

muuten, minne olet kadonnut, Sinä M40...?

Täällähän minä!

Hiukan kiirettä piti eilen.

En todellakaan mennyt vaimolle kehuskelemaan vieraissakäynneilläni, se nyt olisi ollut silkkaa kusipäisyyttä. Eiköhän tuo arvannut, ihan niinkuin minäkin sen touhuista, mutta pitäpä tuota hieromaan toisen naamaan.

Erossa ollaan oltu puolitoista vuotta, muksut on sekä sillä että täällä. Nyt elelen seesteistä sinkkuelämää, tässä on niin paljon hyviä puolia että kiinteä parisuhde ei ole mitenkään itsestäänselvä tavoite.

Vai että kohteet? ;-) Tuo kuulostaa siltä kuin kauhea piparihaukka olisi ollut jossain vaanimassa viattomia naisimmeisiä.
Yksi löytyi perinteisesti työpaikalta, toinen juuri tällaiselta palstalta ja yksi nettitreffipalstalta.

Minä se täällä!

Vastaan tähän Nannan alkuperäiseen ensimmäiseen, ettei tuo rivi tulisi niin venyväksi. Mutta katsotaanhan, mihin paikkaan tämä sijoittuu.

Kiitoksia vaan onnitteluista, tänään on meinannut iskeä paniikki, kun olen niin ""vanha"". Ensimmäistä kertaa elämässäni olen vanhenemista ajatellut, mutta onneksi mieli on kuitenkin nuori.

Juhlat oli kyllä mahtavat! Ja tänään päätimme, että pikkujoulutkin pidetään samassa paikassa ja päiväkin lyötiin jo lukkoon.

Ottihan se ukkokin siellä juomapuolta, mutta en käsitä, miten se niin hyvin kuitenkin meni. Ja pääasia - ei jäänyt putki päälle!!!
Jos tuota lahjapuolta ajattelee, niin silloin nuorena ollessa sain jopa rusetin kera, mutta nyt se on vain toiveajattelua.

Vai sellaisia ja M40 vastaili. Minäkin jo huolestuin, että mihin on koko mies hävinnyt. Itsekin tänään aivan ääneen ajattelin kahden ystävättären kanssa tuota ns. salarakashommaa. Toinen näistä on eronnut joitakin vuosia sitten ja kun ei sitten millään meinaa löytyä sitä pitkäaikaisempaa juttua. Toisella taas menee kotona miehensä kanssa niin perseelleen, että ystävättärelläni on ollut jo kohta pari vuotta ""hoito"".

Mietin tosiaan, että mistähän minä sellaisen löytäisin. Kait sitä on jo niin vanha, ettei enää osaa edes lähteä etsimään sellaista ja tuskin ne ovikelloakaan tulee soittamaan.

Mites Nannalla menee? Ootkos ehdotellut ukolles peräkamarin puolta sitten viime viikon?

Ja kirjoittelehan M40 meille naisille viihdykettä.

Kuulemisiin, terveisin Minä

Mies kokee sun keikoilus tympeyttä ja ällöä aiheuttavaks teeskentelyks sukkanauhaliiveines!! Mies haluaa lähestyä aidon naisen puhdasta paljasta pintaa, sitten kun haluaa. Olkaa naisia, älkääkä tehkö itsestänne mitään tekonukkeja.

Kauampa ootte jaksannu... mun mielestä miehes ""joku"" ongelma on miehisessä itsetunnossa. ...ja fakta noihin eroihin ja erolapsiin on , että perheessä on tapeltava , ja sovittava, ja jatkettava arkea... jos opetetaan malli lähtemisestä riidasta muka järkevyyden nimissä, ei hyvä! Ainoat mitä lapset oppivat ovat , että ongelmia ei tarvi ratkaista, ota ero... Ja se että aina pitää haaveksia muka paremmasta , ja silloin ei koskaan olla tyytyväisiä mihinkään... Tätä nykymuoti opettaa...

Voin kertoa oman tarinani. naimisissa 23v. kolme lasta Yhteinen yritys (samassa työpaikassa) Erimielisyydet alkoi 2vuotta sitten (kaikesta) Rakkaus muuttui vihaksi, seksi jäi tietenkin pois (Työpaineet). Mies alkoi ostella uusia vaatteita,kännykkää vartioi jatkuvasti, yhdessä puhelinlaskussa saatoi olla 450 tekstiviestiä...... Minä hölmö en tajunnut vieläkään. Juu toinen nainen ja tavattu jo 2vuotta. Minulle kerrottiin että milloin miehesi muuttaa uuden luokse.....? Elämä meni sekaisin ja ajattelin tietenkin erota jotta pääsevät yhteen julkisesti. Kuinkas ollakkaan miehelle oli järkytys erohakemukseni, Ei voi elää ilman minua! Ei nukkunut ,rupesi minulle lähettämään viestejä, lapsia ikävä ym.... toisen vaiheen kirjoitan myöhemmin.
Eli minun kohdalla voi sanoa. Mies pettää!!!

Olihan se hiukan joskus, mutta kurissahan ne pysyy paitsi jos molemmilta lähtee mopo käsistä yhtaikaa.
Sopimuskysymyshän se sitten loppuviimeksi on ja kun sellaiseen puuhaan lähtee niin täytyy osata arvioida toisen luonne ja luotettavuus - siis se, että vaikka kuinka tekisi mieli napata toinen itselleen niin tämä ei esimerkiksi vihjaile aviopuolisolle tms.

Vähän sama kuin nuotion kanssa, se lämmittää kivasti mutta on syytä katsoa tarkkaan mihin sen virittää ja milloin.

Tuo vanhuuden tunne menee äkkiä ohi. En minä ainakaan aktiivisesti muista olevani sen 40 vaan 30 ja jotain. Ehkä nelivitosena alkaa tajuta että ollaan uudella kymmenellä ja seuraava häämöttää taas horisontissa.

Hyvä kun meni hyvin ja onneksi olkoon täältäkin!

Hoitoja löytyy ja etsiminenkin on loppuviimeksi suht helppoa kun vain alkaa pitää silmät ja korvat auki. Eronneiden kierrätysmarkkinoilla taas taitaa olla hankalampaa. Vanhojen suhteiden aiheuttamat yliherkkyydet vaikeuttaa suhteiden luomista varsinkin kun toinen ei yhtään ymmärrä miksi yksi pillastuu jostain ihan mitättömältä vaikuttavasta asiasta.
Hoitojen taas ei tarvitse olla kuin osittain yhteensopivia, kun kumpikin hoitaa omat tiskinsä, pyykkinsä, taloutensa ja vessanpöntönkantensa ihan itse.

Eli verkkoa vesille vaan jos siltä tuntuu!

Joskus kuule on viisasta vain erota. Eihän lasten tartte kärsiä vanhempien jokapäiväisistä riidoista. Joitakin ongelmia vaan ei voi ratkaista ja sopia, eikä tarttekkaan. Silloin ero on hyväks.Miksi pitäis lyödä päätä seinään vuodesta toiseen?!

ja toinen on aina hyväuskoinen hölmö? Kyllähän noitakin tapauksia tietysti on. Minä kylläkin väittäisin että antamiset ja saamiset menee useimmiten aika tarkkaan tasan. Onhan avioliitoissakin hyväksikäyttöä, rahasta annetaan ja rahalla saadaan noin karusti yksinkertaistaen.

Jos sinä nyt löytäisit jostain hoidon, niin olisitko hyväksikäyttäjä vai -käytetty?

Moro M40!

Tuo vessanpöntönkansijuttu oli niin mainio, että naurattamaan alkoi. Tätähän ei moni varmasti tajua miksi, mutta onneksi meillä on kaksi vessaa.....!!!

Mutta nyt lähden ""Mies""ystäväni kanssa pyöräilemään, koska tais synttärikemujen aikaan tulla pari kiloa painoa. Sitä on nimittäin aika paljon ja liikaa, niin äkkiä ne jo kymmenen kadotettua tasan, ettei paino karkaa taivaisiin.

Mutta nuo sun juttus on tosiaankin sellaisia, että välillä ihmettelen, että oletkos tosiaan mies. Jos mulla olisi tuollainen mies lähietäisyydellä, niin kävisin varmasti kiinni. Eikös se Nanna asunut melko lähellä sinua?

Mutta kuullaan illalla, todennäköisesti 23 jälkeen.

Terveisin Minä

sinulle, M40 ja muillekin! kiitti sulle vastauksistasi. olivat kiintoisaa luettavaa. kyllä olet aika namu mieheksi, ajattelet yllättävän selväjärkisesti ja rakentavasti! ja se vessanpytyn kannen siisteysteoria oli loistava! muuten, kysyn edelleen mikä on aika lähellä Turkua?! uskallatkos vastata...? terkkuja myös sulle, minä. nyt on kiire mulla, yritän palata illan mittaan.

Yhteistyössä