No hemmetti, minä jo ajattelin, että ite taidan olla se täysin ääliö, joka suututtaa jo ""vieraankin"" ihmisen.
Kyllä kait se hieman puhdisti ilmaa. Mies kävi tänään taas lääkärissä, kuten joka viikko. Mukanaan meidän perhetuttu / mies, joka on myös mihin hyvä / paras ystävä. Ja se oli heille hyvä reissu. Siis tämä perhetuttumies on tosiaankin minulle henkireikä, mutta ainoa ongelma on, että hänen vaimonsa on melko mustasukkainen. Äh, tätä on niin hemmetin vaikea selittää, mutta .... ehkä joskus selvitän. Paljastumisen pelossa en viitsi kaikkea tähän kirjoittaa.
Mutta minun mieheni kun ei ole alkuunkaan mustasukkainen ollu koskaan. Olenkin sanonut, että sinä päivänä kun hän mustasukkaiseksi alkaa, niin ilmoitan siitä paikallisessa pääsanomalehdessä ja vielä etusivulla.
Mutta ilma joltakin osin puhdistui. Kysyin, että oletko ajatellut peräkamarihommia ja kertoipa mies, että arvaa vaan, että kuinka monta kertaa. Mutta lääkkeet tekevät, että heppi nousee, mutta mälli ei irtoa ei sitten millään. Tämän kyllä uskonkin. On kuulemma omin käsin tätä kokeillut. Siinä sitten juteltiin ja kysyin, kun meikätyttö taitaa olla jonkin sortin peto, niin kysyin, että ootkos ajatellut, että kauanko vielä tällaista jaksan, etten lähde salarakasta etsimään. Mutta se juttu jäikin sitten kesken, koska lapset tulivat jutustelemaan.
Oikeastaan voisin sanoa, että suht levollinen olen ollut viikon ajan, koska tämä ""henkilääkäri"" todella kielsi viinan oton, tai hän ei ala hoitamaan tuota ukon yläpäätä. On sen verran jumalallinen tohtori, että minäkin palvon sitä. Olen jopa sillä silmällä sitä katsellut....ha-haa!!!
Mutta päivittäin seuraan yhtä salarakasparia ja kuulen kaikki, mitä he ovat tehneet, niin .... en tuomitse heitä kumpaakaan, kun tiedän asiasta vähän enemmän. Mutta hieman salaisemmin voisivat sitä tehdä, kun mitä nyt tekevät.
Että jos itse sille linjalle joudun / pääsen, että löydän jonkun ""hoidon"", niin kyllä pidän suuni supussa. Vain Teille M40 ja Nanna kerron siitä. Niin ja niille tuhansille muille, jotka seuraavat tätä meidän keskusteluamme.
Mutta, tästä vaan nyt eteenpäin ja minä täältä pohjoisesta seuraan, että kummalla puolella jokea Te siellä mahdollisesti tapaatte. Taidan olla vähän kateellinen teille.
Terveisin vessanpöntönkansi alhaalla, mutta mieli ylhäällä
PS: käyn vielä täällä ennen kuin NYPD alkaa, niin kommentteja, jos ehditte
Nyt olen yrittänyt tätä jo toista tuntia lähettää, mutta taitaa Sonera tökkiä.