tahaton selibaatti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt taisit M40 käsittää väärin. Ei nämä sinusta akkamaisia tee nämä jutut, vaan sitä tarkoitin, että harvoin kuulee miehen suusta näin viisaita juttuja, mitä Sinä olet täällä kertoilut.

Tämä vessanrengas ja hammastahna -jutut on meillä ollut sellainen sisäpiirijuttu, että se minua alkoi naurattamaan.

Anteeksi todella, en asiaa tarkoittanut niin kuin ehkä ymmärsit.

Mutta, minäpä olen äsken jutellut pihalla ukkoni kanssa lähes pari tuntia melko viisaita. Olen oikeastaan mykistynyt tästä juttutuokiosta.

Mutta aika näyttää mihin mennään. Toivoisin vain, että joku ottaisi ja vaikka rutistaisi, muut kuin lapset.

Moi Nanna!

Tätä minäkin tarkoitin M40:lle, että melko namu on. Tuo miehinen selväjärkisyys todellakin ihmetyttää minua. Ehken ole elämässäni tavannut tuollaista, niin siksi ihmettelen.

Ja tämä vessapöntön kansi on meillä sellainen juttu, että yleensä se alkaa naurattamaan.

Kiireitä on, koulut alkaa aamulla ja vaatteet pitäisi katsoa lapsille valmiiksi. Yäk, se on nimittäin hommaa, mistä en todellakaan pidä. Möykkäsin jo pitkin kesää lapsille, että saavat mennä alasti kouluun, jos ei itse löydä vaatteitaan.

Nyt tiskikoneen kimppuun ja katsompa, josko ehtisin täällä vielä illan mittaan käymään.

Terveisin Minä

No hemmetti, minä jo ajattelin, että ite taidan olla se täysin ääliö, joka suututtaa jo ""vieraankin"" ihmisen.

Kyllä kait se hieman puhdisti ilmaa. Mies kävi tänään taas lääkärissä, kuten joka viikko. Mukanaan meidän perhetuttu / mies, joka on myös mihin hyvä / paras ystävä. Ja se oli heille hyvä reissu. Siis tämä perhetuttumies on tosiaankin minulle henkireikä, mutta ainoa ongelma on, että hänen vaimonsa on melko mustasukkainen. Äh, tätä on niin hemmetin vaikea selittää, mutta .... ehkä joskus selvitän. Paljastumisen pelossa en viitsi kaikkea tähän kirjoittaa.

Mutta minun mieheni kun ei ole alkuunkaan mustasukkainen ollu koskaan. Olenkin sanonut, että sinä päivänä kun hän mustasukkaiseksi alkaa, niin ilmoitan siitä paikallisessa pääsanomalehdessä ja vielä etusivulla.

Mutta ilma joltakin osin puhdistui. Kysyin, että oletko ajatellut peräkamarihommia ja kertoipa mies, että arvaa vaan, että kuinka monta kertaa. Mutta lääkkeet tekevät, että heppi nousee, mutta mälli ei irtoa ei sitten millään. Tämän kyllä uskonkin. On kuulemma omin käsin tätä kokeillut. Siinä sitten juteltiin ja kysyin, kun meikätyttö taitaa olla jonkin sortin peto, niin kysyin, että ootkos ajatellut, että kauanko vielä tällaista jaksan, etten lähde salarakasta etsimään. Mutta se juttu jäikin sitten kesken, koska lapset tulivat jutustelemaan.

Oikeastaan voisin sanoa, että suht levollinen olen ollut viikon ajan, koska tämä ""henkilääkäri"" todella kielsi viinan oton, tai hän ei ala hoitamaan tuota ukon yläpäätä. On sen verran jumalallinen tohtori, että minäkin palvon sitä. Olen jopa sillä silmällä sitä katsellut....ha-haa!!!

Mutta päivittäin seuraan yhtä salarakasparia ja kuulen kaikki, mitä he ovat tehneet, niin .... en tuomitse heitä kumpaakaan, kun tiedän asiasta vähän enemmän. Mutta hieman salaisemmin voisivat sitä tehdä, kun mitä nyt tekevät.

Että jos itse sille linjalle joudun / pääsen, että löydän jonkun ""hoidon"", niin kyllä pidän suuni supussa. Vain Teille M40 ja Nanna kerron siitä. Niin ja niille tuhansille muille, jotka seuraavat tätä meidän keskusteluamme.

Mutta, tästä vaan nyt eteenpäin ja minä täältä pohjoisesta seuraan, että kummalla puolella jokea Te siellä mahdollisesti tapaatte. Taidan olla vähän kateellinen teille.

Terveisin vessanpöntönkansi alhaalla, mutta mieli ylhäällä

PS: käyn vielä täällä ennen kuin NYPD alkaa, niin kommentteja, jos ehditte

No hemmetti, minä jo ajattelin, että ite taidan olla se täysin ääliö, joka suututtaa jo ""vieraankin"" ihmisen.

Kyllä kait se hieman puhdisti ilmaa. Mies kävi tänään taas lääkärissä, kuten joka viikko. Mukanaan meidän perhetuttu / mies, joka on myös mihin hyvä / paras ystävä. Ja se oli heille hyvä reissu. Siis tämä perhetuttumies on tosiaankin minulle henkireikä, mutta ainoa ongelma on, että hänen vaimonsa on melko mustasukkainen. Äh, tätä on niin hemmetin vaikea selittää, mutta .... ehkä joskus selvitän. Paljastumisen pelossa en viitsi kaikkea tähän kirjoittaa.

Mutta minun mieheni kun ei ole alkuunkaan mustasukkainen ollu koskaan. Olenkin sanonut, että sinä päivänä kun hän mustasukkaiseksi alkaa, niin ilmoitan siitä paikallisessa pääsanomalehdessä ja vielä etusivulla.

Mutta ilma joltakin osin puhdistui. Kysyin, että oletko ajatellut peräkamarihommia ja kertoipa mies, että arvaa vaan, että kuinka monta kertaa. Mutta lääkkeet tekevät, että heppi nousee, mutta mälli ei irtoa ei sitten millään. Tämän kyllä uskonkin. On kuulemma omin käsin tätä kokeillut. Siinä sitten juteltiin ja kysyin, kun meikätyttö taitaa olla jonkin sortin peto, niin kysyin, että ootkos ajatellut, että kauanko vielä tällaista jaksan, etten lähde salarakasta etsimään. Mutta se juttu jäikin sitten kesken, koska lapset tulivat jutustelemaan.

Oikeastaan voisin sanoa, että suht levollinen olen ollut viikon ajan, koska tämä ""henkilääkäri"" todella kielsi viinan oton, tai hän ei ala hoitamaan tuota ukon yläpäätä. On sen verran jumalallinen tohtori, että minäkin palvon sitä. Olen jopa sillä silmällä sitä katsellut....ha-haa!!!

Mutta päivittäin seuraan yhtä salarakasparia ja kuulen kaikki, mitä he ovat tehneet, niin .... en tuomitse heitä kumpaakaan, kun tiedän asiasta vähän enemmän. Mutta hieman salaisemmin voisivat sitä tehdä, kun mitä nyt tekevät.

Että jos itse sille linjalle joudun / pääsen, että löydän jonkun ""hoidon"", niin kyllä pidän suuni supussa. Vain Teille M40 ja Nanna kerron siitä. Niin ja niille tuhansille muille, jotka seuraavat tätä meidän keskusteluamme.

Mutta, tästä vaan nyt eteenpäin ja minä täältä pohjoisesta seuraan, että kummalla puolella jokea Te siellä mahdollisesti tapaatte. Taidan olla vähän kateellinen teille.

Terveisin vessanpöntönkansi alhaalla, mutta mieli ylhäällä

PS: käyn vielä täällä ennen kuin NYPD alkaa, niin kommentteja, jos ehditte

Nyt olen yrittänyt tätä jo toista tuntia lähettää, mutta taitaa Sonera tökkiä.

joo-o, ei ollut tarkoítus loukata sinua, M40, millään lailla vaan tarkoitin todella, että jos saisin minunkin ukkoni ajattelemaan yhtä viisaita kuin sinä, niin tilanne olisi meillä varmaan aivan toinen! yhdyn Minän kommenteihin täysin rinnoin. eipä noita tarvinne uudelleen tähän alkaa kirjoittelemaan. tarkoitan tosiaan, että jos olisit minun, niin pulloon panisin, enkä pois päästäisi...heh! :-)

jaa, että moottoritie on kuuma ja turkuun suoraan tuo. minähän se asustelen tiätysti täl puol jokkee...

ai, että olette keskustelleet viisaita siellä teillä, Minä. ja ennen kaikkea keskustelleet. hienoa. sitä tuntuu nyt olevan liikkeellä sillä täällä meilläkin on käyty keskusteluja. ihmeiden aika ei tunnu olevan ohi. ja taas on tapahtunut peräkammarissakin kummia: eilen touhuilimme oikein kunnolla. kun se tuli kotiin, kysyin taas vaihteeksi, että oiskos nyt panon paikka ja se vastas, että vois vaikka ollakin! ja ei siinä sitten muuta kuin suihkuun ja hommiin pikaisesti, ettei tarjous mennyt sivu suun...jo taas tuolla jaksaa pitkän aikaa...! ja se jopa tuntui olevan todella läsnä,hommassa mukana...onnea teillekin sinne sille rintamalle, jos vaikka se mälli kuitenkin lähtis liikkeelle, ja voihan sitä nyt muutenkin olla lähekkäin ja nautiskella toisistansa. se vois olla jonkun uuden alku...

kirjoitellaan ja kuullaan, taas...! :-))

siis tuo edellinen teksti oli tietysti minun kirjoittamani. no, eipä se tainnut epäselväksi teiltä Minä ja M40 jäädä...

rakkain terveisin nannanne :-)

harmi vain, kun minä en tahdo tänne illan mittaan ehtiä, en sitten millään, päivästä puhumattakaan, kun on nuo lapset ja vielä tuo ukkokin tuossa olemassa. yritän kuitenkin huomenna palailla aikaisemmin, ukko kotiutunee klo 22 mennessä...olisi kiva sättäillä kanssanne ""online-tilassa"" täällä elleissä...

terveisin se sama nanna

Minä se täällä roikkuu edelleen, ja jää NYPD väliin, koska kirjoitin pari työhakemusta tässä yön kuluessa.

Vai semmoisia peräkamaritouhuja teillä, meillä kuitenkin vasta keskusteluasteella ja en edes usko, että siitä mitään tulisikaan. Tämmöisen myötä sitä taitaa mieheltä kuin mieheltä itsetunto mennä.

Voi voi, taas lohduttaa, etten ole ainoa näissä asioissa maanpäällä. Naapurin rouvalla on asiat vielä pahemmin. Senkin mies lähes samassa jamassa, mutta juonut siihen malliin, että on tällä hetkellä letkuissa ja selviää jos selviää.

Mutta minä kuitenkin olen itse positiivisuus ja kannustan naapurin rouvaa.

Josko lähtis nyt katsomaan telkkarista viime hetket ja aamulla alkaa eskari ja koulusysteemit.

Onkos teitil siellä etelässä ollut sadetta? Meillä täällä pohjoisessa on ollut aivan mahtavat ilmat. Taidan vielä viedä pyykit ulos kuivumaan.

Kuullaanko huomenissa? Toivottavasti. Näitä juttuja jo odottelee.

Öitä!!!

Terveisin Minä

Täällä on jokaisen riisinviljelijän unelmasää jo kolmatta viikkoa.

Nannallahan pyyhkii hyvin, pari kertaa viikossa on semmoinen tahti ettei meillä kymmeneen vuoteen. Ei kun lisää vaan!

Ikävä juttu tuo että Minän mies ei laukea, se kullä selittää aika paljon. Toisaalta itse kyllä haluaisin kokeilla miltä se tuntuu kun saa painaa ilman että tarvitsisi murehtia liian nopeaa laukeamista ;-)

Huomenta!

Aamu alkoi melko vipinällä, kun nuorin lähti ekaa päivää eskariin ja kaksi vanhinta kouluun. Kaikkia tietenkin jännitti ja kaikki hukassa. No täällä minä nyt sitten täytin jo tiskikoneen, otin pyykit narulta. Huom Riisinviljelijät! Täällä on ollut niin hyvä sää, että illalla laitoin ulos narulle pyykit, niin yhtä paitaa lukuunottamatta ne olivat jo kuivia, vaikka sadettakin oli ripsassut jossakin vaiheessa.

Todella Nanna, minäkin hiljaisuudessa ihmettelin, että mikäs sun ukkoos on iskenyt - ukkonen lienee???

Niinhän tuo minun ukko väittää, ettei laukea ja ilmeisesti häpeän yms. vuoksi ei enää edes ala yrittämään. Aatelkaas jos olis ns. normaalia, niin lapset pois ja jos kykyä olis, niin voisi peuhata vaikka koko päivän. Tosin, taitais tuo eläke-ukko olla työelämässä siinä tapauksessa.

Mutta kuullaampa taas tässä päivän / illan / yön mittaan, mitä teille kuuluu.

Mukavaa päivää!

Terveisin Minä

Minulla taisi käydä niin että ihastuin ja sen mukana tuli läheisyydentarve ym. kaipuu. En ruvennut leikkiin koska uskoisin että minä olisin ollut se tunteellisempi ja toinen olisi ehkä pitänyt minusta vähän aikaa kaverina/hoitona ja sen jälkeen olisi taas tullut joku uusi kuvioihin mukaan. Ei taida kannata leikkiin ryhtyä jos on herkkähipiäinen.

hei, vaan sinä Minä ja muut! joo, tästähän alkaa tulla jo ihan riippuvaiseksi, tuntuu että tänne on päästävä aika ajoin aivan välttämättä kurkkimaan, mitä on kirjoiteltu...nytkin on vaan niin pahuksen kiire, tuhat asiaa vireillä, ei tiedä minne suuntaan ryntäisi. no, yritän palailla, kunhan saan tuon jälkikasvun nukkumaan...ja vettä tulee taivaan täydeltä, kyllä sitä onkin viime päivinä tullut aivan riittävästi, saisi jo sateet loppua... liekö tämä sade sekoittanut ukkoni pään, tässä on nyt jotain aivan keskustelumme pääotsikosta poikkevaa menossa...

joo, silloin on tanssitava kun on tanssin aika...! tää on nyt vain jotain niin outoa. ei sen puoleen, etteikö kiinnostais,arvaa vain, kuinka paljon tykyttää. mutta tää on poikkeavaa käytöstä tuon epelin taholta...antaa aihetta miettimiseen! en oo tänään saanut, enkä nyt odotakaan saavani, en edes viitsi kysyistä, ettei tuu liiaksi sitä ahdisteltua, mutta jos SE sattuisi ehdottamaan, en tietysti kieltäytyisikään, en mistään hinnasta. lapsestkin nukkuvat jo, se vain ei vielä tulllut kotiin iltahommista...

sulla on sana hallussasi, kirjoittelet tosi taitavasti mieheksi. ja nyt, ota tämä vain positiivisenä palautteena...harva mies taitaa pystyä tasollesi :-). olet löytö, mieheksi...!

joo, eihän nää mun ja mieheni ""sessiot"" liene mitään ihme juttuja, mutta siihen nähden, millä mielin lähdin kirjoittelemaan tänne noin pari viikkoa sitten, on tässä tapahtunut melkoista muutosta asioissa. ei se selibaatti tainnut täysin iskeä kohdalle, vielä...tosin tossa vuoden 2004 alusta alkaen se veti 1,5 vuoden selibaatin tuskitta läpi. usko tai älä! kyllä se se vasta oli tautista aikaa...

nää meidän panopuuhat tahtoo olla sellaisia pika- ja perusjuttuja. ollan urauduttu samaan kaavaan josta ei sen suuremmin poiketa. haaveilen kaikenlaisista erilaisista ja pitkistä, tosi pitkistä jutuista. niin kuin kirjoitit, että oishan se kokemus jyystää piiiiiitkääään ilman, että pelkää laukeavansa liiankin alussa... taitaapa olla aika rueta opettelemaan tantra-seksiä. siinä kuulemma jutut saatavat kestää useamman tunnin ajan. alkulämmittelykin on vähintään tunnin mittainen, sisäkkäin olo...heh!

Moi Nanna ja M40!

Tai yöhän tuo jo on. Tulin juuri äskettäin ukon kanssa harjannostajaisista. Uskokaa tai älkää, mutta siellä sitä oltiin ja ihan mukavaa oli.

Niinkuin Nanna jo tuossa aikaisemmin kirjoitti, niin on tuo M40 melkoinen pakkaus. Sen kun kiinni sais, niin siitä ei hyvää seuraisi tai hyvää varmasti, äh...miten sen nyt sanois.

Missä ihmeen riisiviljelmillä te tosiaan asutte, jos siellä vaan vesisadetta riittää? Täällä on hieman ripsinyt tänään, ei suuremmalti.

Joo, kiva oli lukea teitin kuulumiset taas ja jään innolla odottamaan, kuis Nannan sänkykamaritouhujen kävi ja mitenkäs M40 menee?

Täällä sitä henkisesti menee paremmin kuin viikkoihin tai kuukausiin tai jopa vuosiin, mutta ruumiillisesti tämä on yhtä helvettiä. Vamppaan kohta ensimmäisen kaksilahkeisen liikkuvan ja kallistan vaaka-asentoon?

Kuullaan, terveisin Minä

heikunkei! nyt tulee lyhyesti, yritän ainakin...kiva kuulla kuulumisesi. kiva kuulla, että aina kuuluu jotain uutta. ""kaksilahkeisen kallistus vaaka-asentoon ja vamppaus"" tuttu tunne ja haave mullekin!

täällä meillä ei mitään ihmeempiä. lapset nukkuu ja niin myös mies. en oo ehdotellut sille mitään, eikä sekään, tietenkään...nyt pitää olla itse maltillinen, etten käy liiaksi sen kimppuun...maltti on nyt valttia, vaikka halut senkuin hyrrää sisälläni. on taas se aika kuukaudesta, erityisesti...!

taitaa M40 olla kyllästynyt meidän naisten juttuihin. eipä oo pahemmin kommenttejaan jaellut... tosin tämä namupalamme on kyllä sääntöjä jaellut tällä samaisella palstalla. käyhän tutkimassa M40:n aikaansaannokset. siinä sitä on jytyä tekstiä itse kullekin sulateltavaksi...! lue se pilke silmäkulmassasi. erinomainen uros, kun jaksaa nähdä noin paljon vaivaa ja kirjoitella tuon määrän tekstiä tänne meidän iloksemme. joo-o, ihan totta, olen tätä mieltä vilpittömästi!

Moro Nanna ja M40, missä lienee luuraakin!

Tänään mulla on ollut melko huono päivä. En tiedä itsekkään, mikä on, mutta äsken istuin yksin ulkona ja join suoraan pullosta viinaa, mikä ei ole todellakaan meikätytön tapaista. Tarkoitan tätä yksin juomista.

Tuli sellainen tunne, että onko mulla mitään merkitystä tällä planeetalla. Tulis edes joku ja halais tai jotakin, mutta kun ei mitään. Oikeastaan olen todella surullinen tällä hetkellä.

En jaksa nyt enempää minäkään kirjoittaa, mutta kiva olis kuulla vaikka huomenis, miten Teillä menee.

Öitä ja kuulemisiin!

Tuo on sitä ns. neuvoa-antavaa. On joskus vain yksinkertaisesti tarpeen. Vaikkei päivä täälläkään ollut niitä parhaita niin ehkä sen saa kuitattua parilla perjantaiolusella.

Eilen oli linjat poikki, salama oli tainnut käväistä laajakaistalla.

*lähettää virtuaalihalauksen*

No, peruspanokin on aina parempi kuin pelkkä käsityö...

1,5 v selibaattia on jo aika paha, mutta puolen vuoden kohdalla alkaa jo tottua muistaakseni. Meillä ennätys oli 9kk, ja kun seuraavan kerran alkoi jäädä pari vuodenaikaa väliin niin sitten lähti muualle. Siellä sitten oltiinkin ainakin puolessa tusinassa asennossa joka kerta :-)

Tantraa ei ole tullut vielä kokeiltua, mutta vielä senkin ehtinee. Sen sijaan on toistaiseksi käytetty toistoja ja kielitaitoa.

En toki ole noita sääntöjä itse keksinyt, ne tuli ihan copypastella sähköpostista.

Nyt kannattaa tosiaan antaa ukon olla hetki ihan rauhassa, mutta jos ei se pariin päivään keksi itse tehdä aloitetta niin sitten voi jo alkaa kysellä perään että saisiko samaa herkkua uudelleen ja kaikilla mausteilla...

Saatko orkun sellaisessa peruspanossa?

Hyvä, kun olet taas täällä, namuseni! jopa oli sua ikävä. ""säännöistä"" vielä sen verran, että ne olivat koskettavat, oli ne kuka tahansa sitten keksinytkin...

joo, se 1,5 vee oli melkoinen koettelemus. en ensin tajunnutkaan, että mihin siinä silloin jouduttiin ja miten pitkäksi odotusaika koitui. että on otsaa jollain sellaista harrastaa. ja vielä vain olen edelleen sen keksijäpellen kanssa yhdessä. hullua! tosin nuorin lapsistamme syntyi siinä rytäkässä. vauvanhoito kahden muun pienen lapsen ohessa vei silloin suurimmat mehuni. nyt tilanne on jo toinen, kun ei oo enää vauvaikäistä perheessä.

ehdottelin tänään sille puuhia, mutta sillä ei silmäripsikään värähtänyt, muusta väreilystä puhumattakaan. se oli kuin ei olisi kuulluutkaan aneluani. sellainen se todella on. nyt se nukkuu tapansa mukaan tuolla yläkerrassa. joo, herkkuja... no se kun ei kutittele suuremmin (alkaa kädet kuulemma haista) tai nuoleskele (ei sellaista paikkaa voi nuolla, mistä lapset ovat syntyneet, kuulemma). suudella se ei halua. eli tässä on tyytyminen siihen peruspanoon (edestä tai takaa, onhan siinä jo vaihtelua kerrassaan, eikö...?!), sen heppiä kyllä saa imeä vaikka kuinka. mutta onhan sekin enemmän, paljon enemmän, kuin ei mitään. eli en voi kuin unelmoida
pitkästä sessiosta kaikilla herkuilla. voi luoja, kuinka sitä kaipaankaan toisinaan! ehkäpä sitäkin vielä joku päivä jostain onnistun saamaan...?! orkku peruspanossa onnistuu tulemaan useimmiten, kunhan itse kädelläni auttelen. tunnen paikkani. että sillälailla meillä.

mitenkäs sulla sujuu seksirintamalla? onko joku kimuli kierroksessa parasta-aikaa? tarpeethan ne on sullakin. ottajia varmaankin löytyy vai löytyykö?

Yhteistyössä