Huh, mikä viestitulva..Misä maä alotan. Tosin on vähän kiirekin, niin saa nähdä, miten paljon tulee kirjoitusvirheitä.
Keijulle paljon onnea synttärinä! Teidän grillaukset kuulosta ihanalle..Mun on nälkä! Meillä on sellainen jättimäinen kaasugrilli ja siinä tulee tehtyä paljon ruokaa pitkin kesää. Kanavartaat olis ihan yes seuraavaksi tai noi kanahampurilaiset

Sähkögrillissä mä en ole saanut mitään onnistumaan, mutta meillä on ns. matkamalliksi osettu nyt sähkögrilli, kun tarvimme sitä silloin tällöin miehen harrastuksen mukana kun kuljetaan ja siinä on teflon-taso ja ns. parila. Se on miehen toimesta kerran testattu ja toimi kuulemma hyvi. Siinä voi "paistaa" hyvin
Kastis, pahoittelut. Kävit lähellä, niin lähellä, plussaa. Kyllä mä jaksan uskoa edelleen sunkin plussautumiseen ja taitaa sulle käydä niin, että silloin kun vähiten sitä odotat, niin saat yllätysplussan vielä. Toivottavasti vuoto hellittää.
Kiitos vielä onnitteluista kaikille; saa nähdä, milloin todellinen uralla alkaa. Ties vaikka vielä joskus väittelemäänkin asti pääsen, hah! Noh, hiljaa hyvä tulee. Mulla on loppuelämä aikaa tätä menoa

Toivon hartaasti, että lapsi katkaisisi opiskelun ja kaikki viivästyisi
Annu, harmi, että simojen analysointi viivästyy. Mua jännitti se tulos kovasti silloin. Se on aika yleistä varmaan, että asia vaivaa ja varmaan miestäkin, kun "tavara tutkitaan." Yhdellä tutulla tuli kova tuomio; ei mitään elämää spermassa. Sitä kauhukuvaa varmaan monet pelkää, mutta vielä silloinkin on mahdollisuus ilmeisesti punktioon miehellä. Mutta ei nyt siitä lähdetä liikkeelle..Mä vaan itse silloin pelkäisin sitä. Ja eniten sitä, miten mies jaksaa, jos tulee "kova tuomio." Onneks ei tullut, mutta edelleen on lastenhuoneen tilalle vierashuone!Ei ole siis tosiaan tarkotus pelotella, vaan toivotaan, että saatte näytteen vietyä ja asioita eteenpäin.
Vippeä ja Emmiä jännätään. Otatko Vippe muuten paljonkin Buranaa? Mä en uskalla sitä syödä oviksen jälkeen.Otan mielummin parasetamolia. En tiedä, onko asialla suurta merkitystä, mutta mua neuvottiin pesu:ssa, ettei ibuprofeiinia saisi kovin popsia, jos haaveilee vauvasta. Mene ja tiedä totuus. Loppuviikosta ollaan varmaan jo tulisilla hiilillä ja kaikki odottaa plussauutisia! Tulispa!
Koira-asiaa..Mä oon täysin sitä mieltä kanssa, että jokaine koirunsa valitee ja tärkeitä pointteja tulee ottaa huomioon. Ulkonäkö ei saa olla olellisin, vaikka se vaikittaa tietty päätökseen

Suvussa on ollut kettuterrieriä ja Parsoneita; ne on ihanan aktiivisia ja viisaita, mutta käsittääkseni kaipaavat liikettä. No, kaikki koirat tietty kaipaa. Mä en varmaan oo ihan 24/7-koiralle elämääni antava tyyppi, mutta toki, jose koiran hankkii, niin sen mukaan elämää järjestellään ja on hoidettava lenkit 2-4 x vrk:ssa. En tiä jaksaako. Siksi kaipaan maalle ja koira ovesta ulos, niin..jos pysyy tontilla! Ajatuksen tasolla on siis koira-asia...
Nyt täytyy taas viielttää....Wiuuuuuuh!