Tahkoojat 164

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanelma*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaahas, eka lomalainen on palannut :) Keiju, kauanko te olitte siellä Italiassa? Aika tuntui menevän täällä niin nopeaan - siis tuntui, että justhan te vasta lähditte :) Hieman erilaista menoa kuin Espanjassa.. ja hyvä niin. Meitähän oli vain 4, toki kämppäkin oli huomattavasti pienempi (n. 80 neliötä), mutta otettiin miehen kanssa yks oma päivä ilman toisia ja tietty yöt oli ihan omaa aikaa ja sai harrastaa ihan rauhassa - hi hii.

Musta täällä ei ole ollut niin hyvät kelit kuin mitä Keiju kirjoittaa. Siis en ole samaa mieltä, että ois ollut lämmin. Ok, olihan joskus kesäkuun alussa muutamia lämpimiä päiviä, mutta paljon on ollut myös pilvistä ja sateista. Ja verrattuna viime kesään on ollut kylmä. Grrr.. Onneks sai itse takuuaurinkoa, ois muuten ollut tosi ankeeta. Mopokin saadaan tänään pajalta, pitää käydä vähän pörräämässä. Huomisesta eteenpäinhän onkin sitten luvattu sateita, joten just meidän tuuria :(

Sandeman, mulla ei ollut enää lomaa eli kävin työviikolla koomaamassa itseni huolella. Mä en yleensä käy kesälomalla olleenkaan stadin baareissa vaan oon kaukana täältä. No, hauskaa oli mutta olo oli "aika ihana". Onhan niitä ollut pahempiakin. Kallessa huomaa kesän tosi hyvin. Sieltä nyt saisi aina jonkun mukaansa, mut nyt joutui oikeasti tönimään ihmisiä kauemmas. Hieman turhan kiinnostunutta miespuolista hiihtäjää siis..

Jaahas, pitäisi varmaan töihinkin ryhtyä. Perjantaina tuli yks työpuhelu sinne sängyn pohjalle, joten pitäisi kai se asia selvittää.

Ai niin, sata täynnä. Aloittaako joku uuden?