Iltamia.Tosi hienoa hikoilla töissä päivät! Ihan tajuton kuumus ollut tänäänkin ja tilasin kaikenlaisia tuulettimia lisää

Gissan tilanne on siis selvä. Voi itkut, miten harmittaa ja surettaa. Mitä tuohon osaa sanoa, muutakuin halata ja rutistaa. Voimia ja jaksamista. Sama juttu, kuin Mollylla; lohdutuksen sanat tuntuu niin olemattomilta, mutta olet kaikkien meidän ajatuksissa.
Sanelman tilanne kuuulostaa ihkun jännälle. Oli niin hyvät lähtökohdat ja kaikki meni putkeen. Milloin olis syytä alkaa oleen varpaillaan ja jännittään? Nyt toivotaan!
Voih Molly, onpas ollut koominen mäihä kavereilla. Mikäs siinä. Tuli mieleen jostain, että mun ystävän lapsi sai alkunsa laivalla ja nauroi, että jos on tyttö, niin nimeksi tulee Silja. Mutta poika syntyi

Onnea kavereillesi.
Keiju, mulla on aina vaikea ostaa mitään lahjaa miehelle. Ostin Kalevalan Hirvenpää-korun, kun täytti pyöreitä ja vein muka "kahdenkeskenillalliselle" kaupungin hienoimpaan ravintolaan, mutta olin kutsunut paikalle kaksi parasta kaveripariskuntaa. Oli hauska ja hieno ilta. Ja mies tykkäsi, kun ei halunnut sinänsä juhlia, mutta oli hyvät ystävät kuitenkin juhlimassa yhdessä. Itse mä pidin juhlat, kun rakastan juhlia yli kaiken! En niinkään tykkää olla keskipiste, mutta musta on ihanaa järjestää juhlia, suunnitella ja leipoa + tehdä ruokaa ja sit on ihanaa, jos kaikki viihtyy. Niin, onhan se hienoo, kun kokkaustaitoja kehutaankin, tietty
Tiitulle jaksamista työssä, plaah! Sulla on kesis vielä edessä, jippey! Koita jaksaa odottaa...
Vitsi Molly, teillä alkaa olla kaikki kans käsillä pian. Jännää!Kerro kaikki tänne sitten, niin saan tietoa ihan reaaliajassa kokoajan

Meillä nyt on eka se matka ja sitten alkaa ivf-hässäkkä. Saa nähdä. Nyt popsin tänään vipan clomisatsin ja sit enskierrossa toinen satsi+ultra ja sit inssi->en jaksa uskoa siihen kyllä, mutta kokkeillaan.
Niin, opiskelujuttuihin piti vastata..Pääsin HTM-koulutukseen ja päivisin pitäisi olla koulussa ja töissä=mahdoton yhtälö. Sillä koulutuksella voin tehdä nykyistä työtä kylläkin, mutta en halua!#!*!"! Mahdollisuus on kuitenkin hakeutua sit moneenkin eri työhön ja ajautua pois nykyiseltä alaltakin, mikä on toisaalta haaveena...Vaikka oikeesti mä haluaisin pitää kahvilaa ja sisustus/kukka-kauppaa. On se ihme, kun se on mun haave ollut ja mä teen kaikkee ihan muuta?!?
Nyt pitää mennä suihkuun..Jalanpohjat on ihan vihreet, kun vähän palloilin nurmella..
Aurinkoista viikonjatkoa. Se on pian viikonloppu siskot!