Huh, olipas luku-urakka. Oon huomannut, että maanantait on meidän ketjussa vilkkaita päiviä

Kastikselle tervetuloa takaisin. Harmi, ettei loma vastannut odotuksia, mutta käsittääkseni se nyt ei ihan penkinkään alle mennyt. Toiset tykkää, toiset ei ja onhan se aika rassaavaa, jos tyyliin "mikään ei toimi". Mä oon ollut vaan Kanarialla, se on mun ainut "espanjan kokemus" ja ruoka nyt ei ollut mitenkään hääviä. Musta espanjalaiset naiset oli eritoten töykeitä, heti Spanairin koneessa tuli töykeää palvelua. Tosin Kanarialaisia ei vissiin voi kutsua espanjalaisiksi?? Noh, toivottavasti pääset kanssa työn vauhtiin. Tuntuu haasulta, että sun loma meni jo, kun tuntuu, että vastahan sä lähdit lomille. Onneksi on olemassa viikonloppuvapaat, niillä saa "jatkettua" lomafiilistä

Tiitu, huisaa, että varasitte matkan, Niin sitä pitää. Mä olen käynyt kerran Kyproksella, en varsinaisesti siis Kreikassa, mutta siellä oli myös hyvää ruokaa. Kallis paikka oli, mutta ihan jees. Toi teidän kohde kuulostaa kivalle. Täytyy heti kattoo netistä/esitteestä, miltä siellä näyttää. Santorini on ollut yks sellainen paikka, mihin tekee joskus mieli mennä. Niin, onnea tuleville veneenomistajille

me myytiin viimekesänä omamme, mutta jos musta on kiinni, niin ostetaan uusi tilalle. Nyt ollan oltu lainaveneellä välillä..
Keiju, teidän yllärit siis meni nappiin. Ihanaa. Eiks lauantai ollut kaunis päivä muutenkin? Me myös grillattiin, oltiin ulkona lauantaina ja nautittiin viiniä..kermalikööriä jne. Eilinen päivä meni makoillessa, mutta oli ihan ok makoilupäivä, kun satoi vettä.
gissalle nimiasia tuottaa päänvaivaa. Ymmärrän. Vaikuttaa siltä, että miehen nimi on ihan mahdoton siis? Onko se niin "karsee" vai? Kyllä mä ymmärrän, ettei haluu ottaa toisen nimeä, mutta oisko kaksoisnimi ihan mahdoton? Jos käytät omaasi vain, mutta tarvittaessa voit kirjoittaa molemmat? Mulla on yhdellä ystävällä sellainen ratkaisu tehtynä ja mietin sitä itsekin. Nyt kuitenkin olen miehen nimellä,vaikka omani on kivepi ja olin siihen niin tottunut, että oon kokenut oikeesti surua siitä luopuessani. Mutta on sillä merkitys olla "me virtaset" (ei oo oikeesti) yhdessä.
Molly, sulla ilmeisesti mennään pitemmän kaavan mukaan? Mä en oikein tajua, että milloin on sumut ja milloin ei? Milloin teillä olis punktio ja siirto? Oon hiukan tippunut, sori. Hyvä, jos sumut sopii, se onkin rassaavaa, jos tulis jotain ikäviä sivuvaikutuksia.
Mitäs muuta..ei varmaan nyt muuta tähän hätään. Palaillaan...