Tahkoojat 159

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanelma*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kastis, jos haluat niin voisin kyllä mielelläni laittaa myös sinulle s-postia! :) Alkuperäinen tahkoojaporukka kuuluu ilman muuta tähän kastiin. (Anteeksi nyt uusia jäseniä kohtaan...)

Moi Suvi, kiitos vain tarjouksesta, mutta oon toistaiseksi ollut ulkona ringistä ihan tarkoituksella. Mä en enää muista mun kastis-mailin salasanoja enkä oo "jaksanut" avata uutta. Yritän muutenkin, tosin huonolla menestyksellä, vieroittaa itseäni edes jonkin verran täältä, joten tämä kirjoittelu riittää toistaiseksi. Samoin siis riittää toisten kuulumisten luku tätä kautta. Tsemppiä kuitenkin sinne, mitä näistä kirjoituksista olen täällä ymmärtänyt niin alku on ollut aika kivikkoinen, mutta eiköhän se siitä ajan kanssa helpota. Jaksamista siis :)

Sain just tietää, että miehen yks kaveri (nainen) oli saanut esikoisena. Mies ihmetteli silloin kun raskausuutinen tuli, että miksi ajoitus on mikä on. Opinnot olivat siis ihan loppusuoralla ja nyt jäi aika paljon kesken, johtuen tosi pahasta alkupahoinvoinnista. Vaikka ehtiihän ne opinnot myöhemminkin saattaa loppuun. Olivat ajatelleet, että jätetään napit pois ja paf, ekasta osui :) Lisäksi mies ihmetteli sitä, että tämä kosmopoliitti-nainen palasi odotusaikana kotiseudulleen (lähelle Riinuskaa) - niin se perhe-elämä muuttaa. Synnytys oli kestänyt 2 päivää (osa käynnistystä), sektiolla tuli sitten lopulta. Ja heh, mies oli ollut mukana koko ton ajan.. :) Kukin tavallaan.