Moi Suvi, kiitos vain tarjouksesta, mutta oon toistaiseksi ollut ulkona ringistä ihan tarkoituksella. Mä en enää muista mun kastis-mailin salasanoja enkä oo "jaksanut" avata uutta. Yritän muutenkin, tosin huonolla menestyksellä, vieroittaa itseäni edes jonkin verran täältä, joten tämä kirjoittelu riittää toistaiseksi. Samoin siis riittää toisten kuulumisten luku tätä kautta. Tsemppiä kuitenkin sinne, mitä näistä kirjoituksista olen täällä ymmärtänyt niin alku on ollut aika kivikkoinen, mutta eiköhän se siitä ajan kanssa helpota. Jaksamista siis
Sain just tietää, että miehen yks kaveri (nainen) oli saanut esikoisena. Mies ihmetteli silloin kun raskausuutinen tuli, että miksi ajoitus on mikä on. Opinnot olivat siis ihan loppusuoralla ja nyt jäi aika paljon kesken, johtuen tosi pahasta alkupahoinvoinnista. Vaikka ehtiihän ne opinnot myöhemminkin saattaa loppuun. Olivat ajatelleet, että jätetään napit pois ja paf, ekasta osui

Lisäksi mies ihmetteli sitä, että tämä kosmopoliitti-nainen palasi odotusaikana kotiseudulleen (lähelle Riinuskaa) - niin se perhe-elämä muuttaa. Synnytys oli kestänyt 2 päivää (osa käynnistystä), sektiolla tuli sitten lopulta. Ja heh, mies oli ollut mukana koko ton ajan..

Kukin tavallaan.