Taisin pistää kaverille pahasti takasin... Kai se nyt suuttu sitte, no IHAN sama...

Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:
mun mielestä vähän kummallinen suhtautuminen alkoholiin ettei koskaan kenenkään muun luokse voi mennä pullon kanssa. kiitos kaksplussan, tiedän että jollekkin voikin olla suuri loukkaus jos on siiderin kanssa tulossa grillaamaan :saint:

no mutta, vähän liioitellusti vastasit kuitenki mun mielestä. siis se että eikö ikinä voi olla selvinpäin.....

tätä mä just ajoin takaa.. kyl mäkin olisin varmaan loukkaantunut jos kysymykseen ei voida edes vastata kunnolla. kummi kuitenkin vaivautui kysymään eikä varmasti vastauksen saatuaan tule sen siiderin kanssa, jos nyt tulee ollenkaan.

mun mielestä vähän kummallinen suhtautuminen alkoholiin ettei koskaan kenenkään muun luokse voi mennä pullon kanssa. kiitos kaksplussan, tiedän että jollekkin voikin olla suuri loukkaus jos on siiderin kanssa tulossa grillaamaan :saint:

no mutta, vähän liioitellusti vastasit kuitenki mun mielestä. siis se että eikö ikinä voi olla selvinpäin.....

Vastasin näin siks koska tää kaveri laitto että hänen miesystävänsä juo AINA grillatessa muutaman kaljan... :)

Kiitos edelleen niille jotka ymmärsi minunkin pointin ilman että olen kaikkien maailman ihmisten mielestä nipottaja...

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:

Vastasin näin siks koska tää kaveri laitto että hänen miesystävänsä juo AINA grillatessa muutaman kaljan... :)

Kiitos edelleen niille jotka ymmärsi minunkin pointin ilman että olen kaikkien maailman ihmisten mielestä nipottaja...

No, jos tällä miehellä on oma perinne et grillaukseen kuuluu kalja niin sitten kuuluu. Mun mielestä sun ystävä teki tosi hienosti kun kysyi mut taiskin saada vaan kakkaa niskaan.

Ei mua haittaa lainkaan, jos joku juo meillä muutaman kaljan grillatessa/muutoin. En ole tätä ennen edes ajatellut, että siinä jotakin pahaa olisi. Eikä kukaan ole kyllä erikseen mitää lupiakaan kysellyt. En mä näe pahana, jos lapsi näkee sen muutaman kaljan oton. Eri asia sitten tietysti jos selvästi sekasin on.

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Mun mielestä grillaus ja 1-2 olutta/sidukkaa sopii yhteen. Ja jos kerran on sovittu että grillataan, niin mun puolesta olisivat saaneet ne pari pulloa tuoda mukanaan. Lapset ei kärsi siitä jos näkevät aikuisen juovan pullon olutta/siideriä ruokailun ohessa.

Ja mä en taas ymmärrä mitä tekemistä grillaamisella on oluen kanssa... :D
En vaan käsitä, mun mielestä niillä ei oo mitään yhteistä tekijää... ja jos grillatessa tulee jano, niin minä juon ihan vettä :D :D siis en tajua sitä mikä siitä grillaamisesta tekee niin "vaativan" että siinä pitää rentoutua kahden kaljan kanssa :D

No sulla ei taida olla paljoa ystäviä..

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Missä on taas kultainen keskitie?? Ja mistä sitä tietää vaik tää kummitäti ja hänen mies ajatteli josko voisivat vähän istua iltaa sinun miehen kanssa? Ja tutustua. Kun käsitin ettette oo sitä miestä ennen nähneet.

Ja mä edelleenkin liputan sen puolesta, että grillaaminen on kivaa kun saa ottaa muutaman olusen, varsinkin näin melkein syksyiltoina jo kun alkaa hämärtää. Tunnelmallista.

Eihän kultaista keskitietä ole näissä asioissa olemassakaan :D . Olet joko juoppo tai absolutisti, piste. Sama juttu koskee seksielämää: olet joko ollut vain miehesi kanssa, tai sitten olet kamala horo-jakorasia joka antaa ihan kaikille eikä kykene pysyviin ihmissuhteisiin :kieh: .
Yleistäminen on näiden keskustelupalstojen suola. Ja pippuri.

Tai sitten täällä mammelit kirjoittaa kynät sauhuten, kuinka he juovat korkeintaan KAKSI siideriä saunan jälkeen. Olisi hauska olla kattomassa kuinka paljon se KAKSI oikeasti on.

sori nyt..mutta sun suhtautuminen alkoholiin ei ole se normaali..miks aina joku olut tai siideri yhdistetään johkin vähintäänkin huonoon vanhemmuuteen tms.?mutta lasi punaviiniä on vaan hienostunutta..minä esim.en oo juoppo,koen että grillatessa maistuu olut tai siideri,viineistä en pidä.ei mielestäni olisi mitään pahaa tulla kummilasta tapaamaan ja ottaa muutama siideri mukaan kun ohjelmaksi kerta on kaavailtu grillailua..mutta toki saat päättää ite mitä kodissas tapahtuu :) jos mulle kaveri vastais tollain tyyliin miks aina jne..varsinkin kun on siinä samalla esittelemässä uutta miestään niin jättäisin tulematta.

Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
sori nyt..mutta sun suhtautuminen alkoholiin ei ole se normaali..miks aina joku olut tai siideri yhdistetään johkin vähintäänkin huonoon vanhemmuuteen tms.?mutta lasi punaviiniä on vaan hienostunutta..minä esim.en oo juoppo,koen että grillatessa maistuu olut tai siideri,viineistä en pidä.ei mielestäni olisi mitään pahaa tulla kummilasta tapaamaan ja ottaa muutama siideri mukaan kun ohjelmaksi kerta on kaavailtu grillailua..mutta toki saat päättää ite mitä kodissas tapahtuu :) jos mulle kaveri vastais tollain tyyliin miks aina jne..varsinkin kun on siinä samalla esittelemässä uutta miestään niin jättäisin tulematta.

Sori nyt, mutta mun suhtautuminen alkoholiin ei kyllä vaikuta mitenkään siihen miten huono tai hyvä vanhempi MÄ olen...
Mä oon jo sanonu,että mulle on yks lysti mitä MUUT tekee, mut onko mun siinä tapauksessa tehtävä samoin? Miks yhden tai 100 ihmisen tekeminen on sitten ainoa oikea... ja miks MUN pitäis tehdä niinku kaikki muut haluaa ja tekee... ja jos jonku mielestä grilli ja olut kuuluu yhteen, niin eihän se nyt MUN asiani ole. Ihan rauhassa saat mun mielestäni juoda grillikaljas tai viis... en mä oo ikinä ketään sen takia katsonut kieroon.

Ja mä oon vielä sitäkin mieltä että saa jättää tulematta... mun lapseni ei kaipaa moista kummia muutenkaan...se että tullaan kerran puolessa vuodessa on ollaan viivytty sitten se maks puoltuntii, eikä osata ees kummitytölle sanoo mitään , ei kyllä tarkota sitä,että tullaan sitte pidemmäks aikaa ni pullot kourassa...

Se mikä on mulle ok, ni ei oo toiselle ok. Varmasti olette jo huomanneet,etten ollut ainoo joka moista asiaa kummasteli, vaikka hetken jo saitteki mut miettimään että mitä ihmettä... :D :D

Kiitos kaikille vastanneille... :) Mielipiteet on jokaisen omat... eikös jookos =)

Minä oisin vaa vastannu takas jotenkin niin että me ei kyllä tykätä että lasten nähden juodaan alkoholijuomia, että jos jätätte ne siiderit ja oluet autoon ja juotte sitten kotosalla. Tervetuloa!

no mä oon samaa mieltä ap:n kanssa. ei munkaan tarvi katella kotonani muiden juomista/ryyppäämistä ellen halua riippumatta siitä juonko minä ite joskus siiderin, kaksi tai viinilasillisen. ja silla sipuli.

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Minä oisin vaa vastannu takas jotenkin niin että me ei kyllä tykätä että lasten nähden juodaan alkoholijuomia, että jos jätätte ne siiderit ja oluet autoon ja juotte sitten kotosalla. Tervetuloa!

No niinhän minä ensimmäiseen viestiin vastasinkin :D
Mut sitte sieltä alettiin selittää että ku mies juo... :D

Mun mielestä grillaus ja 1-2 olutta/sidukkaa sopii yhteen. Ja jos kerran on sovittu että grillataan, niin mun puolesta olisivat saaneet ne pari pulloa tuoda mukanaan. Lapset ei kärsi siitä jos näkevät aikuisen juovan pullon olutta/siideriä ruokailun ohessa.

Ja mä en taas ymmärrä mitä tekemistä grillaamisella on oluen kanssa... :D
En vaan käsitä, mun mielestä niillä ei oo mitään yhteistä tekijää... ja jos grillatessa tulee jano, niin minä juon ihan vettä :D :D siis en tajua sitä mikä siitä grillaamisesta tekee niin "vaativan" että siinä pitää rentoutua kahden kaljan kanssa :D

mä en sais makkaraa tai grillattavaa ruokaa alas ilaman bissee.. sori. vettää, öks, tai maitoa, nou tänks... mites jossain ranskassa juotais ruuan kanssa maitoa tai vettä, mehua... juue i.

Ymmärrän sinua tosi hyvin,sillä meillä ei juo oma väki eikä vieraat grillataan eli ei.En hyväksy jos mennään kummilasta tapaamaan että sinne otetaan juomat mukaan.Kyllä se yksi ilta pitää pärjätä kahvin/teen/mehun voimalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:

No niinhän minä ensimmäiseen viestiin vastasinkin :D
Mut sitte sieltä alettiin selittää että ku mies juo... :D

:ashamed: mä olen tällänen hätänen lukija :ashamed:

Eikös se ole että TALOSSA TALON TAVOILLA, vai miten...

e065.gif

Olipa tämä hupaisa ketju :D

Ei kiinnosta alkaa väittelemään muiden alkoholitottumuksista, mutta utelias kun olen, kiinnostaa, että miten tämä tarina päättyi? Tuliko kummitäti uuden miesystävänsä kanssa ja tuliko ilman kiliseviä tuliaisia?

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:

Ei kiinnosta alkaa väittelemään muiden alkoholitottumuksista, mutta utelias kun olen, kiinnostaa, että miten tämä tarina päättyi? Tuliko kummitäti uuden miesystävänsä kanssa ja tuliko ilman kiliseviä tuliaisia?

No lauantaina koitan muistaa kertoa :D :D
Lauantaista oli siis koko ajan kyse ja kello kahden aikaan päivällä olivat tulossa :D

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:

No lauantaina koitan muistaa kertoa :D :D
Lauantaista oli siis koko ajan kyse ja kello kahden aikaan päivällä olivat tulossa :D

Ai, käsitin että tänään :ashamed:

No niin, tule sitten kertomaan :D

Yhteistyössä