Tajusin just että mieheni ei välttämättä olekaan lapsen isä! :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua!"

Vieras
Siis lapsi on nyt 2,5v ja aloin taas miettiä kun katsoin lapsen piirteitä, että ei näytä mieheltäni.

Tulin ihan vahingossa raskaaksi ja mulla oli just sitä ennen ollut yksi juttu. Olin kokonaan sulkenut sen mielestäni. Ajattelin silloin ohimennen että huh helpotus, se mies ei voi olla isä. Mutta laskettu aika muuttui ja raskaus olikin pitemmällä kuin luulin. En ajatellut asiaa sen kummemmin.

Olemme naimisissa mieheni kanssa. En tiedä miten kertoisin siitä miehestä ja siitä ettei mieheni välttämättä olekaan lapsen isä.

Ja ihan hyvä vaan jos joku tulee huutamaan provoa. Ehkä ennemminkin kirjoitin vain purkaakseni omaa mieltäni (ja tästä kun ei voi kavereille puhua).

Hyvä että havahduit viimein.
En huutele provoksi, sillä tiedän näitä vastaavia tapauksia ihan oikeasti.
Kaikkien kannalta, oikeudenmukaisuuteen vedoten, olisi parasta jos tekisitte isyystestin.

Mitä vastaus tuo tullessaan... sen elämä eteen tuo, mitä taakseen jättää...
Inhorealistisia sanontoja.

[QUOTE="Hei";29219883]No typerää on minusta lähteä kaivelemaan monen vuoden takaisia asioita, etenkin jos aloittaja edes ei ole varma.[/QUOTE]

Niinpä. Jos mies olisi saaattanut käydä pistämässä jonkun naikkosen paksuksi kolme, neljä vuotta sitten, se olisi tietysty maailmanloppu, mutta kukapa nyt ei silloin tällöin saisi kakaraaa väärän miehen kanssa? Sattuuhan sitä.

Mulla samanlainen tilanne, tyttö on 3-vuotias ja eikä hänessä ole kyllä yhtään isänsä piirteitä. Oikea bioisä on tiedossa mutta olen päättänyt olla tekemättä mitään eli mitä ei tiedä, se ei voi satuttaa.

[QUOTE="vieras.";29219999]Mulla samanlainen tilanne, tyttö on 3-vuotias ja eikä hänessä ole kyllä yhtään isänsä piirteitä. Oikea bioisä on tiedossa mutta olen päättänyt olla tekemättä mitään eli mitä ei tiedä, se ei voi satuttaa.[/QUOTE]

Kyllä se satuttaa. Se satuttaa jo meitä keille kerrotte.
Puhumattakaan tilanteesta, missä lapsi voi tarvita oikealta isältään jotain...sairaalassa...

En mä tajua. Mä en ymmärrä miten ihmiset voi elää, kuin ei mitään, kauheiden valheiden keskellä. En vaan tajua.

Eihän tuo paljon vaadi, että joku tästä ilmoittaa miehellesi totuuden :/

Mitä sitten, vaikka miehesi ei olekaan biologinen isä? Olisiko joku asian miehen ja lapsen välillä eri lailla? Mies on kuitenkin pitänyt lasta omanaan raskaudesta lähtien. Kyllä hän mielestäni on oikea isä. Toinen on vain siittäjä.

Kertoisitko tästä miehellesi? Miksi? Mitä hyötyä siitä olisi kellekään?

Jos nyt päätät, että et kerro miehellesi, niin unohda koko asia. Älä ikinä ota tätä puheeksi, edes silloin jos teille tulee ero/miehesi pettää, jos päätät pitää tämän salaisuuden sisälläsi niin pidä sitten hautaan asti.

• Tykkää
Reactions: Nanemone
Mitös sit jos totuus tulee selville vahingossa? Jos vaikka joskus selviää että lapsen veriryhmä on sellainen mikä ei ole sinulla eikä sun miehellä tms. Tekniikka ja hoidot kehittyy koko ajan, mä olisin tuosta asiasta huolissani :(
Jos voisin olla varma ettei asia koskaan selviäisi niin en rikkoisi perhettä... Mutta miten asia tulisikaan vaikuttamaan kaikkiin jos se joskus tulee vahingossa esille? Lapseen? Isään? Suhun?

Mitä sitten, vaikka miehesi ei olekaan biologinen isä? Olisiko joku asian miehen ja lapsen välillä eri lailla? Mies on kuitenkin pitänyt lasta omanaan raskaudesta lähtien. Kyllä hän mielestäni on oikea isä. Toinen on vain siittäjä.

Kertoisitko tästä miehellesi? Miksi? Mitä hyötyä siitä olisi kellekään?

Jos nyt päätät, että et kerro miehellesi, niin unohda koko asia. Älä ikinä ota tätä puheeksi, edes silloin jos teille tulee ero/miehesi pettää, jos päätät pitää tämän salaisuuden sisälläsi niin pidä sitten hautaan asti.

Olisi se silla tavalla erilainen tilanne, että "isän" ja lapsen suhde perustuisi kokonaan valheelle. Tästä voi olla tulevaisuudessa katastrofaaliset seuraukset. Ja sen sn lisäksi lapsen oikea isä elää pimennossa tietämättä että hänellä on lapsi - kauheata sekin.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="mies";29220133]Olisi se silla tavalla erilainen tilanne, että "isän" ja lapsen suhde perustuisi kokonaan valheelle. Tästä voi olla tulevaisuudessa katastrofaaliset seuraukset. Ja sen sn lisäksi lapsen oikea isä elää pimennossa tietämättä että hänellä on lapsi - kauheata sekin.[/QUOTE]

Palstan feminit ovatkin niin empaattisia, että ajattelevat vain lapsen parasta *tonttuhymiö*

Ei vaan, vi**u mitä paskaa elää silkassa valheessa ja antaa muidenkin osallistua siihen.
Eipä käy kateeksi miesten osa...

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Johan tuo täällä ollut kyselykin todistaa suomalaisten naisten olevan melkoisen kovia pimpsan jakelioita. Valtaosalla useita kymmeniä, jopa useita satoja kumppaneita. Lisäksi taisi olla jotain 35-40% jotka oli pettänyt miestään vähintään kerran. Taitaa olla puolessa perheistä äpäriä kasvatettavana!

Mun nykyinen miesystäväni koko josku kauhean nöyryytyksen.
Hänen vaimo oli raskaana,no heillä nyt oli ollut muutoinkin hieman sekavaa elämänvaihetta,muttta mies siis oli onnellinen,kuulleessaan että hänestä tulee isä.
Raskausaika meni siinä heillä jotenkin ja kun suýnnytys koitti,vaimo synnytti lapsen jonka isä oli ulkomaalainen,siis tumma ihoinen,tosin vauva ei nyt ihan heti syn tyessään kovin tummalta ollut näyttänyt,mutta myöhemmin kuulemma huomasi.Pahinta tässä siis että mieheni exä oli koko raskauden ajan uskotellut miehelle,että tästä tulee isä!
Ja voin kertoa että mieheni oli kärsinyt silloin paljon,asia vaikuttaa häneen vieläkin!

En vaan voi ymmärtää tälläisiä juttuja.

Ja ei muuten todellakaaan ollut provo,valitettavasti.

[QUOTE="Hei";29219863]Miksi pitäisi kertoa miehelle jotakin? Jos mies lasta pitää omanaan ja teillä on asiat hyvin, niin miksi pitäisi hajottaa mitään?[/QUOTE]

oletko kuullut ikinä totuudesta? Ainakin olet lukenut tällä palstalla kuinka aina ajatellaan lapsen parasta. Lapsen parasta tässä tilanteessa olisi että saisis joskus tavata oikean isänsä. Mutta eeeiiii.. äidin paras näkyy menevän AINA oikeassa elämässä ohi lapsen parhaan.. Lapsi ei saa ikinä tietää oikeasta isästään vain sen vuoksi että äitinsä on aikoinaan ollut huoleton huora..

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos