takapihalliset rivitaloasujat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siellä on nurmikkoa, ruusupensas, raparperia ja ruohosipulia. Kukkia vaihtelevasti. Pöytä on ja tuoleja, niitä käytämme saunakaljan/mehun juomiseen ja joskus myös päiväkahvilla.

Meillä koivunoksassa pojalle keinu, nurkassa hiekkalaatikko, kaksi isoa kukkapenkkiä ja nurmikkoa..Ihana suojaisa ja vihreä pakopaikka! Puinen terassi on kans.

Ai niin, pari marjapensastakin löytyy. Kukkia joka sorttia, köynnäksenä ja ruukussa..

Miellä on iso terassi jota suojaa sellainen katos, paviljongin tyyppinen. Pöydät ja tuolit, grilli, kukkia, kukkalaatikoita joissa lisää kukkia, kaksi marjapuskaa, kasvaa mansikoita ja raparperia, jotain tälläistä.

Mulla on postimerkin kokoinen takapiha, josta suuren osan vie omenapuu. Piha on varjoinen, joten siellä kasvaa varjoiselle paikalle sopivaa helppohoitoista perennaa. Pihani on aika ränsistyneen näköinen, sillä odotan edelleen, että alkavat tehdä aitaremonttia. En viitsisi kunnostaa pihaa ja sitten katkoa kaikki köynnökset.

Puutarhakalusteet ja grilli kuuluvat mun takapihalleni. Lisäksi pieni kasvihuone sekä ruukkuja yrttien, salaatin ja retiisin kasvattamista varten. Usein mulla on ollut kesäkukkiakin ruukuissa ja amppeleissa, mutta ei tänä vuonna. Ensi keväänä - toivon mukaan - pääsen aloittamaan piharemontin.

Meillä on nurmikkoalueella marjapensaita 8 kpl ja kaksi omenapuuta. Muu osa pihasta terassilaudoitusta. Terassi osin katettu valokatteella ja sen alla puinen pöytä ja 6 tuolia sekä kaasugrilli. Lisäksi löytyy kaksi puista säilytysarkkua. Toinen lasten pihaleluille ja toinen kaikenmaailman puutarhatarvikkeille.

Meillä on isohko terassi ja hirsinen leikkimökki. Kolme raunoitettua kukkalaatikkoa, joista keskimmäisessä koristekiviä, reunimmaisissa havupensaita, kuunliljoja ja laventelia. Lisäksi pihalla kolme marjapensasta ja raparperipuska.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Meillä on isohko terassi ja hirsinen leikkimökki. Kolme reunoitettua kukkalaatikkoa, joista keskimmäisessä koristekiviä, reunimmaisissa havupensaita, kuunliljoja ja laventelia. Lisäksi pihalla kolme marjapensasta ja raparperipuska.

Yhteistyössä