Takokaa nyt järkeä mun päähän :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvakuume?!?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvakuume?!?

Vieras
Miten mulla voi olla vauvakuume kun meidän esikoinen on vasta kuukauden ikäinen? Ei haloo... Olen aina halunnut lapset noin 2 vuoden ikäerolla, korkeintaan 3. Nyt haaveilen että oiskin ihan mukavaa vaikka saada toinen lapsi sitten niin että tulis vähän päälle vuoden ikäero. Järki kyllä jotenkin sanoo että pitäis odottaa kauemmin mutta sitten taas... En tiiä mikä mua vaivaa :D Mies on tuon parin vuoden ikäeron kannalla, välillä kyllä sekin on leikitelly ajatuksella että mitäs jos tulisinkin pian uudestaan raskaaksi... Noin 1,5 vuotta esikoista yritettiin, sekin mietityttää että mitä jos ruvetaan myöhemmin vasta yrittämään ja kestääkin taas kauan tullla raskaaksi...

En tiiä mitä tällä aloituksella haen mutta sanokaa nyt mikä tässä on järkevää :D

meillä ikäeroista juuri tuo lyhyt 11kk on ollut paras ja helpoin. Lapsista on mahdottomasti seuraa toisilleen. Meiltä löytyy myös 2,5 vuoden ikäero ja nämä ovat aina tappelemassa.

Sun vauvas ei tee vielä muuta kuin syö ja nukkuu. Iän mukana se vaikeusaste nousee. Mä en voi edes kuvitella miltä tuntuis valvoa vauvan kanssa, kun olis vielä siihen päälle raskaana!

Anna lapsellesi aikaa tuntea äitinsä. Saatte ihan kahdestaan tutustua toisiinne ilman, että sun pääsi on pöntössä, kun on huono olo..

Niin ja tiedän kyllä millaisia lapset ovat kasvaessaan :D eihän se tietenkään sama asia ole, mutta veljelläni on kolme lasta joita olen aika paljon hoitanut ja olenpa myös kokeillut olla öitä hampaita tekevän ja huutavan vauvan kanssa jne.. :D Eli tiedän että se on rankkaa. Siksi mietinkin että mitä ihmettä mä oikein ajattelen. Koska luultavasti olisi kyllä melkoinen urakka hoitaa juuri juoksemaan oppinutta jokapaikkaan kiipeilevää ja kaappeja penkovaa lasta ja sen lisäksi vielä pikkuvauvaa :D mutta silti... ääh :D

[QUOTE="vieras";22761509]Sun vauvas ei tee vielä muuta kuin syö ja nukkuu. Iän mukana se vaikeusaste nousee. Mä en voi edes kuvitella miltä tuntuis valvoa vauvan kanssa, kun olis vielä siihen päälle raskaana!

Anna lapsellesi aikaa tuntea äitinsä. Saatte ihan kahdestaan tutustua toisiinne ilman, että sun pääsi on pöntössä, kun on huono olo..[/QUOTE]

ai niin ja mun vauva ei tosiaankaan vain syö ja nuku. tällä hetkellä kylläkin nukkuu kun just nukahti mutta monesti se valvoo monta tuntiakin putkeen :)

Musta ei olis siihen,ei todellakaan.
En jaksaisi huolehtia täysipainoisesti vauvasta jos olisin itse raskaana, kun uusi vauva syntyisi olisi edellinenkin vielä aivan pieni.
En varmaankaan jaksaisi antaa tarpeeksi huomiota/panostaa tarpeeksi sen ensimmäisen lapsen kasvatukseen ja hoitoon jos hoitaisin lisäksi ihan pikkuvauvaa tai olisin raskaana.
Ajatuskin kauhistuttaa,huh.

Yhteistyössä