Tältä se tuntuu =(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hellalettas

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
5 623
0
36
http://www.youtube.com/watch?v=66hxlEOgDlM


:'( Itsekin kuuntelen tätä vieläkin paljon. Omille lapsilleni sanoin, että tältä se tuntuu niistä joita kiusataan, joten ettehän kiusaa ketään :'(
 

Yhteistyössä