P
Pienyrittäjä
Vieras
[QUOTE="Köyhä";27182885]Jatkan vielä hieman jahka saan ajatukset sanoiksi.
Olen köyhä yhteiskunnan mukaan, kuitenkin saan rahani riittämään elämiseen ja ylikin jää, tosin tuosta rahasta ostan sitten esimerkiksi parempilaatuisen talvihaalarin lapselleni. Raha riittää suomen mittapuun mukaisten köyhien elämiseen, kun sen käytön suunnittelee. En edes halua miettiä, missä tilanteessa lapseni kanssa olisin, jos esimerkiksi Amerikassa eläisin. Siellä terveydenhuolto ei ole ilmaista eikä tukia sysätä tuosta vain.
Älyssäni ei ole mitään vikaa, saisin helposti hyvät paperit.. Jos paniikkihäiriötä ei olisi. Tuhat kertaa mielummin omaisin jo tutkinnon ja tekisin töitä.[/QUOTE]
Luin ensimmäisen kirjoituksesi myös.
Urheasti olet jatkanut eteenpäin kaikista vaikeuksista huolimatta!
Voimia ja iloa sinulle elämässäsi
Olen köyhä yhteiskunnan mukaan, kuitenkin saan rahani riittämään elämiseen ja ylikin jää, tosin tuosta rahasta ostan sitten esimerkiksi parempilaatuisen talvihaalarin lapselleni. Raha riittää suomen mittapuun mukaisten köyhien elämiseen, kun sen käytön suunnittelee. En edes halua miettiä, missä tilanteessa lapseni kanssa olisin, jos esimerkiksi Amerikassa eläisin. Siellä terveydenhuolto ei ole ilmaista eikä tukia sysätä tuosta vain.
Älyssäni ei ole mitään vikaa, saisin helposti hyvät paperit.. Jos paniikkihäiriötä ei olisi. Tuhat kertaa mielummin omaisin jo tutkinnon ja tekisin töitä.[/QUOTE]
Luin ensimmäisen kirjoituksesi myös.
Urheasti olet jatkanut eteenpäin kaikista vaikeuksista huolimatta!
Voimia ja iloa sinulle elämässäsi