M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voisitko kirjailla tämän seinätauluksi ja kiinnittää sen seinällesi. Tai laittaa taustakuvaksesi.
Että jos se vaikka sisäistyisi.
Tapa provosoida ja härnätä "sohia ampiaispesää" ei ole hyvää, auttavaista, iloista viestintää. Eikä se muuten ole netikettiäkään, jos totta puhutaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä;29865413:kyllä. mutta mitä tarkoitat keskutelun säännöistä. Mulle ne säännöt on aina kalskahtanu korvaan anarkistisiä arvoja myöskin omaavana.
No kumpi arvelet olevasi, Sokrates vai Jeesus?
Vakavasti puhuen, miksipä sinä et voisi olla se joka levittää hyvää tuulta? Miksi haluat levittää pahaa tuulta ja ärsyttää?
voisi hyvin mielin siirtyä seuraavaan paikkaan jatkamaan rakkauden lähettilään työtä![]()
???? Oikeesti????
Mun mielestä olis hyvä, jos jokainen keskustelisi täällä ihan omalla tavallaan. Mun mielestä on ihanaa, jos nainen on murtanut roolinsa jostain ihanan hunajaisesta pikku tyhjäpää sutturasta, naiseksi, jolla on mielipeitä ja uskallusta kertoa ne sen enempää kaartelematta tai kaunistelematta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä;29865413:kyllä. mutta mitä tarkoitat keskutelun säännöistä. Mulle ne säännöt on aina kalskahtanu korvaan anarkistisiä arvoja myöskin omaavana.
Jos jokainen keskustelu johon osallistut päättyy siihen että kanssasi jankataan uudestaan ja uudestaan samoista asioista ja suurin osa osallisista on vähintään ärsyyntyneitä, osa raivoaa suu vaahdossa ja loput vaan on hämmästyneen huvittuneita, niin miten tarkalleen koet parantaneesi palstan fiilistä?
(Hemmetti, tähän on kyllä vielä pakko sanoa, että denotaatio on ihan juuri noin yksinkertaista, sanakirjakysymys. Konnotaatiot ovat sitten asia erikseen. Heipat, nyt lopullisesti - tässä ketjussa.)
Et muuten taas kyllä vastannut siihen kysymykseen. Miten tämä raivoketju, jonka hyvin tiesit syntyvän kun keskusteluun liityit, on parantanut tilannetta?
Myös mietityttää onko sulla MITÄÄN muuta elämää, ns. mies1? Olet täällä joka armias kerta kun tänne eksyn, ja kun selailen välisivuja niin olet täällä siis aivan jatkuvasti. Et käy töissä etkä tapaa muita ihmisiä, etkä harrasta mitään?
Liikuntavammainen kenties? Muuten vakavasti sairas ihminen? Mieheksi en sinua edelleenkään usko.