Tämä on vihamielinen yhteisö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja El padre
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies1";29865525]Öhh... Minä edelleen kieltäydyn olemasta vastuussa muiden reaktioista. En tiennyt sen syntyvän: tavoitteeni oli tukea ap:ta siinä, että keskustelu täällä on vihamielistä hämmentävän paljon näin miehen näkökulmasta.[/QUOTE]

Tiedät aivan hyvin mitä täällä touhuat.

Mitä reaktioita aiheutat.

Mitäs jos vaikka yrittäisit meditoida välillä? Tai miten olis pieni happihyppely?

Sääli sääli että näitä tällaisiakin jumalanluomia on... näin vinoon kasvaneita.

[QUOTE="mies1";29865525]Öhh... Minä edelleen kieltäydyn olemasta vastuussa muiden reaktioista. En tiennyt sen syntyvän: tavoitteeni oli tukea ap:ta siinä, että keskustelu täällä on vihamielistä hämmentävän paljon näin miehen näkökulmasta.[/QUOTE]

niin että näitä naisia täällä on kohdeltu huonosti oikeassa elämässä ja siis asennoituu mieheen kuin mieheen hounosti. Joka sanoo poikkipuolisen sanan.

[QUOTE="mies1";29865552]Se on totta. Nainen provosoituu niin helposti usein ja siinä on hyvä että miehellä on myös pinnaa. Moni nainen tykkää siitä että mies on kärsivällinen naisen hermostumisille, ainakin mulla ollut näin ja muistaakseni se on eduksi suhteessa. Mut naisen jatkuva hermoaminen kävis kyllä rankaksi.[/QUOTE]

aikaan mies ottaa ohjat käsiinsä ja luotsaa tyyneyteen

niin että näitä naisia täällä on kohdeltu huonosti oikeassa elämässä ja siis asennoituu mieheen kuin mieheen hounosti. Joka sanoo poikkipuolisen sanan.

Totta. Naisten elämä palstan pohjalta on aika mollivoittoista, kun vertaan omaan elämääni ja tunteisiini. Siis ne kirkkaat ilon värit eivät tule läpi täällä kovin. Toki vähän syytä löytyy meidän kulttuurista, jossa ilo on perinteisesti kätketty - vaikka naisille se on musta ollut aina paremmin sallittua.

[QUOTE="mies1";29865568]Totta. Naisten elämä palstan pohjalta on aika mollivoittoista, kun vertaan omaan elämääni ja tunteisiini. Siis ne kirkkaat ilon värit eivät tule läpi täällä kovin. Toki vähän syytä löytyy meidän kulttuurista, jossa ilo on perinteisesti kätketty - vaikka naisille se on musta ollut aina paremmin sallittua.[/QUOTE]

Eikö nyt oikein ota toi missikisaketju tarpeeksi tulta millään, pitää tätä täällä vaan pureskella?

Tuli tässä mieleen että kun mies1 aina valitat että muut menee ad hominemiin niin sä jostain kumman syystä mainitset aina mun uskovaisuuden, vaikka siitä en ole maininnut sanaakaan eikä se aina näy mun mielipiteissä. :rolleyes: No, antaa olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Näinmpä;29865564:
aikaan mies ottaa ohjat käsiinsä ja luotsaa tyyneyteen

Täsmälleen näin! Mies rauhoittelee, on kallio, ja nainen aalto.

Oletko nainen vai mies? Tunnut ymmärtävän hyvin näkemyksiäni, kiitokset siitä :)

[QUOTE="mies1";29865364]Kyllä provosointi voi olla resurssikin. Esimerkiksi Sokrates ja Jeesus keskustelivat niin. Mutta vaikka provosointi on sallittua, palsta kaipaisi enemmän hyvää tuulta ja naisellista, pehmeää sanomaa :) Voihan mukana seassa olla pikku provoiluakin ;) Mutta vakavasti puhuen, olisi varmasti mukavampaa jos useampi äiti levittäisi tänne hyvää tuulta.[/QUOTE]

Sinun tapasi keskustella täällä ei ole Sokratesta nähnytkään. Älä vain kuvittele olevasi hänen tasollaan.

[QUOTE="mies1";29865568]Totta. Naisten elämä palstan pohjalta on aika mollivoittoista, kun vertaan omaan elämääni ja tunteisiini. Siis ne kirkkaat ilon värit eivät tule läpi täällä kovin. Toki vähän syytä löytyy meidän kulttuurista, jossa ilo on perinteisesti kätketty - vaikka naisille se on musta ollut aina paremmin sallittua.[/QUOTE]

mä saan aina kuittailua kun hymyilyttää tosi paljon. se hymy pitäis näitten mielestä tunkea pyllyyn.

[QUOTE="mies1";29863594]Etenkin naiselle kuuluu ystävällinen suhtautuminen: nainenhan on vuosituhannet ollut se auttaja, hoitaja ja lohduttaja, turva. Ei naisen kivisyys voi perustua mihinkään kovin kestävään arvo- tai ajattelupohjaan ja epäesteettistäkin se on. Siksi palstan monin paikoin aika taisteleva ilmapiiri onkin niin erikoinen kun kirjoittajat ovat "lempeitä" äitejä ja naisia enimmälti.

Tavallaan alienin viestintää, naisen "salattu" maailma, johon en ainakaan itse ollut koskaan aiemmin vielä törmännyt. Toki täällä voi sangen moni olla sosioekonomisesti alhaisista lähtökohdista tai mielenterveyden kanssa vaikeuksissa, ja teoriassa jokunen terävä kirjoittaja voi olla mies.[/QUOTE]

[QUOTE="mies1";29863594]Öhh... Minä edelleen kieltäydyn olemasta vastuussa muiden reaktioista. En tiennyt sen syntyvän: tavoitteeni oli tukea ap:ta siinä, että keskustelu täällä on vihamielistä hämmentävän paljon näin miehen näkökulmasta.[/QUOTE]

"Haukuskelen täällä naisia sosioekonomisesti alhaisista lähtökohdista tuleviksi ja mielenterveysongelmaisiksi, ja olen sitten vilpittömän hämmästynyt, miksi kommenttejani ei oteta vastaan niille kuuluvalla ystävällisyydellä ja myötämielisyydellä. En todellakaan ota vastuuta aiheuttamastani reaktiosta."

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Tuli tässä mieleen että kun mies1 aina valitat että muut menee ad hominemiin niin sä jostain kumman syystä mainitset aina mun uskovaisuuden, vaikka siitä en ole maininnut sanaakaan eikä se aina näy mun mielipiteissä. :rolleyes: No, antaa olla.

No aivan siitä syystä, että käyttäydyt palstalla niin lähellä sitä mitä mun omakohtaiset kokemukset on olleet uskovaisista naisista koskien flirttiä ja vastaavaa. Ja olen tämän sulle selittänytkin. Tietenkin olet muutakin. Mutta siinä yhdessä teemassa aivan kokemusteni mukainen.

[QUOTE="wieras";29865604]"Haukuskelen täällä naisia sosioekonomisesti alhaisista lähtökohdista tuleviksi ja mielenterveysongelmaisiksi, ja olen sitten vilpittömän hämmästynyt, miksi kommenttejani ei oteta vastaan niille kuuluvalla ystävällisyydellä ja myötämielisyydellä. En todellakaan ota vastuuta aiheuttamastani reaktiosta."[/QUOTE]

:D

Juu siinä se "logiikka".

Sama latinaksi:

Suus 'verum. Mulieres ad vitam possit ex tempore minor columna, et nostros cum vellem. Ergo non per clara colores laetitia adest. Sane parum potest in ratione humanitatis, quam latentem voluptatem translaticia - nigrum mulieres etiam si semper melius.

Ja swahiliksi:

Ni kweli. Maisha ya wanawake kwa misingi ya safu ni wakati unaweza kucheza madogo, wakati mimi kulinganisha maisha yangu na hisia zangu. Kwa hiyo, wao ni furaha ya rangi mkali haviji kwa kupitia hapa pia. Uhakika, sababu kidogo yanaweza kupatikana katika utamaduni wetu, ambayo kijadi imekuwa radhi siri - hata kama ni wanawake weusi zimekuwa bora kutumika.

Vaikuttaa heti paljon kiinnostavammalta!

[QUOTE="wieras";29865604]"Haukuskelen täällä naisia sosioekonomisesti alhaisista lähtökohdista tuleviksi ja mielenterveysongelmaisiksi, ja olen sitten vilpittömän hämmästynyt, miksi kommenttejani ei oteta vastaan niille kuuluvalla ystävällisyydellä ja myötämielisyydellä. En todellakaan ota vastuuta aiheuttamastani reaktiosta."[/QUOTE]

Höpö höpö. Spekulaatio on aivan eri asia, ja ei tuo ole kaukaa haettu sellainen.

[QUOTE="mies1";29865620]Höpö höpö. Spekulaatio on aivan eri asia, ja ei tuo ole kaukaa haettu sellainen.[/QUOTE]

Etkö sä ala jo itsekin säälimään itseäsi? Vai onko jo liikaa päässä kaljoja?

[QUOTE="mies1";29865583]Täsmälleen näin! Mies rauhoittelee, on kallio, ja nainen aalto.

Oletko nainen vai mies? Tunnut ymmärtävän hyvin näkemyksiäni, kiitokset siitä :)[/QUOTE]

minä. Koska meillä on aika pitkälti samanlainen elämän filosofia. Kadun kundi ja akateemikko :)

[QUOTE="mies1";29865606]No aivan siitä syystä, että käyttäydyt palstalla niin lähellä sitä mitä mun omakohtaiset kokemukset on olleet uskovaisista naisista koskien flirttiä ja vastaavaa. Ja olen tämän sulle selittänytkin. Tietenkin olet muutakin. Mutta siinä yhdessä teemassa aivan kokemusteni mukainen.[/QUOTE]
Ja sulle on moni selittänyt, että käyttäydyt palstalla niin lähellä sitä mitä useiden omakohtaiset kokemukset on olleet koskien limanuljaskoita, katkarapumiehiä, rasittavia jankkaajia, peräkammarin poikia ja vastaavaa. Ehkäpä olet muutakin?

[QUOTE="wieras";29865663]Ja sulle on moni selittänyt, että käyttäydyt palstalla niin lähellä sitä mitä useiden omakohtaiset kokemukset on olleet koskien limanuljaskoita, katkarapumiehiä, rasittavia jankkaajia, peräkammarin poikia ja vastaavaa. Ehkäpä olet muutakin?[/QUOTE]

Vihje: (I)

[QUOTE="wieras";29865663]Ja sulle on moni selittänyt, että käyttäydyt palstalla niin lähellä sitä mitä useiden omakohtaiset kokemukset on olleet koskien limanuljaskoita, katkarapumiehiä, rasittavia jankkaajia, peräkammarin poikia ja vastaavaa. Ehkäpä olet muutakin?[/QUOTE]

lady nyt jäitä hattuun. mies silloinkun olin sinkku ne naiset tuli vaan en itse hakenut.
Ainoastaan kun tapasin jumalattareni olin ensimmäistä kertaa haku vuorossa.

Yhteistyössä