Tämä on vihamielinen yhteisö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja El padre
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies1";29865606]No aivan siitä syystä, että käyttäydyt palstalla niin lähellä sitä mitä mun omakohtaiset kokemukset on olleet uskovaisista naisista koskien flirttiä ja vastaavaa. Ja olen tämän sulle selittänytkin. Tietenkin olet muutakin. Mutta siinä yhdessä teemassa aivan kokemusteni mukainen.[/QUOTE]

Ja sinä olet aivan omakohtaisten kokemuksieni mukainen mies uskovaisista miehistä joita olen elämässäni tavannut. Taisivat jokainen olla enemmän tai vähemmän kieroonkasvaneita narskuja. Tosin yhdellä taisi sentään omatunto olla vielä tallella.
Mut sähän et tietysti nyt olekaan uskovainen enää? Olet vain silloin kun se sun tarkoitusperiisi sopii vai mitä ;)

lady nyt jäitä hattuun. mies silloinkun olin sinkku ne naiset tuli vaan en itse hakenut.
Ainoastaan kun tapasin jumalattareni olin ensimmäistä kertaa haku vuorossa.

Mulla vähän samaa. Voisin tavata viikossa useamman naisen, mutta olen laiska enkä myöskään saa siitä mitään enempää. Mä saan naisia kimppuuni joskus vähän ahdistavastikin yöelämässä. Nyt on tosin ollut mukavaa siellä. Naista kyllä kaipaa muttei mitenkään pakonomaisesti.

[QUOTE="hmh";29865738]Ihan kuin tää "mies" a) olis mies ja b) kävis yöelämässä.[/QUOTE]

noh, minä kyllä voin hyvin uskoa sen, että hän saa naisia kimppuunsa yöelämässä. Aivan yhtä hyvin kuin sen, että hän on verbaalisesti lahjakas. Molempiin väitteisiin uskon tasan yhtä paljon.

[QUOTE="hmh";29865738]Ihan kuin tää "mies" a) olis mies ja b) kävis yöelämässä.[/QUOTE]

On se mies valitettavasti. Muuten en oliskaan tuohon limanuljaskaan koskaan törmännyt enkä suosittele ketään oikeassa elämässä törmäämään!
Käy se yöelämässäkin kai joskus. Parisuhteessa sen kanssa ei voi mennä yöelämään koska se on aivan "jäykkäniska" kuten eräät sitä kutsuivat. Ei osaa siis olla ihmisten kanssa luonnollisesti kun häntä ahdistaa kun ilmeisesti keskustelutaso ei ole hänen kriteeriensä mukaista ja normaaliin ihmisten väliseen smalltalkiinhan tämä mies ei taivu.
Liekö jotenkin autistinen myös.

näin Hävittäjä ässä 9 huomasi toisen hävittäjä ässän 1 ja kysyi lennetäänkö hetki yhdessä.

Kyllä tuo verbaalinen lahjakkuus oli paras letkautus mitä täällä on aikoihin kuultu.

Niinpä. Verbaalinen lahjakkuus on mielestäni sitä, että osaa käyttää selkeää ja kaunista suomen kieltä, tarvitsematta turvautua sivistyssanoihin, salamyhkäisiin puhkikulutettuihin vertauskuvailmaisuihin tai muihin kielen kummajaisiin.

Kielenhuoltoon nykyään pyritään kiinnittämään huomiota. Niin meillä psykiatrialla kuin muullakin lääketieteen alalla, kelan virkamiehistössä ja jopa olen kuullut että lakimiehiltäkin tullaan jatkossa edellyttämään selkokielisiä ilmaisuja.

Jotkut tietysti tulee tässäkin asiassa jälkijunassa.

[QUOTE="jep";29865776]Kysykää multa mitä vain mies1:seen liittyvää, mä tiedän kaiken sen todellisesta elämästä, valitettavasti. Elämäni tyhmin teko oli sekaantua tuohon sekopäähän![/QUOTE]

miten sekaannuitte

Niinpä. Verbaalinen lahjakkuus on mielestäni sitä, että osaa käyttää selkeää ja kaunista suomen kieltä, tarvitsematta turvautua sivistyssanoihin, salamyhkäisiin puhkikulutettuihin vertauskuvailmaisuihin tai muihin kielen kummajaisiin.

Kielenhuoltoon nykyään pyritään kiinnittämään huomiota. Niin meillä psykiatrialla kuin muullakin lääketieteen alalla, kelan virkamiehistössä ja jopa olen kuullut että lakimiehiltäkin tullaan jatkossa edellyttämään selkokielisiä ilmaisuja.

Jotkut tietysti tulee tässäkin asiassa jälkijunassa.

Et taida olla psykiatri tekstistäsi päätellen ;) Siinä on muutamia virheitä.

[QUOTE="mies1";29865795]Et taida olla psykiatri tekstistäsi päätellen ;) Siinä on muutamia virheitä.[/QUOTE]

No minä tiedän itse mikä minä olen, eikäpä minua yhtään sureta mitä sinä siitä asiasta luulet.

Mutta tiedätköhän sinä ollenkaan mikä itse olet.

[QUOTE="kekkonen";29865839]Taas hullut huutamassa kilpaa, jokapäiväinen kaksplussan terapiasessio käynnissä.[/QUOTE]

Joo ja nyt tää monen nikin mimmi on vieläpä homosum.

Onhan se ilkeilykin tietysti inhimillistä.

[QUOTE="mies1";29866076]"The voice of the majority is no proof of justice." -Schiller[/QUOTE]

Minkä tähden lainaat saksalaista filosofia englanniksi suomenkielisellä keskustelupalstalla?

Jotta vaikuttaisit viksummalta? Voin kertoo, et ei ihan semmoinen vaikutus nyt syntynyt.

[QUOTE="hmh";29866156]Minkä tähden lainaat saksalaista filosofia englanniksi suomenkielisellä keskustelupalstalla?

Jotta vaikuttaisit viksummalta? Voin kertoo, et ei ihan semmoinen vaikutus nyt syntynyt.[/QUOTE]

jopa ykkösmies tietää että me muut ei osata saksaa mutta saatetaan älytä auttavasti lontoon perän murretta

Yhteistyössä