Tämä se vasta on mukavaa. =D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mies tuli töistä tunti sitten: leikittiin hetki lasten kanssa, ja nyt mä lukitsin itseni makuuhuoneeseen koneen kanssa sillä välin, kun mies hoitaa iltapala härdelliä. :D

Ah mikä rauha. :xmas: Ainakin mulla. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Mulla ei - trampoliinin melu ja lasten iloiset äänet häiritsevät riippumattoiluani :D

No kyll täälläkin tosta seinän takaa kuuluu sellanen tasanen kälätys (neiti marmattaa ) ja lusikoiden kilkatus.
Mutta periaatteessa mikään ei voi häiritä mua juuri nyt: mä olen siivonnut tänään vessan ja kodinhoitohuoneen, pessyt lattiat, ollut ulkona kahdesti, tehnyt kaksi ruokaa, pessyt uudelleen lattiat kun jätkä iloisesti itse hetkeäkään häiriintymättä lorotteli pissat lattialle, pessyt jälleen keittiön lattian kun sinne kaatui maidot, ollut erotuomari, pelle, yleinen viihdytyspalvelu.
Ihan pienestä en siis juuri nyt hätkähdä. Mä olen päättänyt olla vaan. :D
 
Sulla on selvästi ollut toimeliaampi päiväkin kuin mulla... itse olen ollut vain töissä ja sitten maalannut vähän ikkunanpuitteita, yhden oven ja sen karmit. Muuten olenkin löhöillyt ja naattinut arskasta B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän:
Onhan se mukavaa, kun ei tarvi viettää aikaa omien lasten kaa vaan voi viettää aikaa netissä

Onko muita ehdotuksia? (paitsi se lasten kanssa oleminen ei ole juuri nyt vaihtoehto. Tämä on miehen ja lasten sitä niin kutsuttua laatuaikaa.. :laugh: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Sulla on selvästi ollut toimeliaampi päiväkin kuin mulla... itse olen ollut vain töissä ja sitten maalannut vähän ikkunanpuitteita, yhden oven ja sen karmit. Muuten olenkin löhöillyt ja naattinut arskasta B)

Joo, selvästi. Tosin, kaikkea mä en ollut ihan suunnitellut.. Ja jossain vaiheessa alkoi todellakin jo hivenen jopa kiristämään, kun jälleen löysin itseni mopin varresta. :D
Huomenna rennommin. ;)
 
Voi kun meilläkin olis ovissa lukot..mut jos meinaan itteni jonnekin oven taa lukita, niin ainoot vaihtoehdot on partsi ja vessa. Ja partsilta ei sit omin avuin sisälle pääse jos ovi on lukossa :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän:
Onhan se mukavaa, kun ei tarvi viettää aikaa omien lasten kaa vaan voi viettää aikaa netissä

:laugh: mitäs ite teet?kannatasko lukea tuo Neiti Nasun aiempi kommentti :whistle: ja isäthän ei missään nimessä voi viettää aikaa lasten kanssa :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Voi kun meilläkin olis ovissa lukot..mut jos meinaan itteni jonnekin oven taa lukita, niin ainoot vaihtoehdot on partsi ja vessa. Ja partsilta ei sit omin avuin sisälle pääse jos ovi on lukossa :snotty:

Niitä lukkoja saa ostaa rautakaupasta =) Meidän makkariin semmoinen ilmestyi tässä vähän aikaa sitten, kun lapset teiniintyvät, ja valvovat pidempään, niin täytyyhän sitä olla omaa ja yhteistä aikaa myös vanhemmille ;)
 

Yhteistyössä