Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Mun oli pakko laittaa radio rock pauhaamaan taustalle, kun liian hiljaista :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Mun oli pakko laittaa radio rock pauhaamaan taustalle, kun liian hiljaista :ashamed:
Ihan samaa sitä teen minäkin!![]()
Viis minuuttia ehkä kestää täyttä hiljaisuutta, sitten tulee jotenki tyhjä olo ja pakko saada mekkalaa![]()