Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mulla ei - trampoliinin melu ja lasten iloiset äänet häiritsevät riippumattoiluani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän:Onhan se mukavaa, kun ei tarvi viettää aikaa omien lasten kaa vaan voi viettää aikaa netissä
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Sulla on selvästi ollut toimeliaampi päiväkin kuin mulla... itse olen ollut vain töissä ja sitten maalannut vähän ikkunanpuitteita, yhden oven ja sen karmit. Muuten olenkin löhöillyt ja naattinut arskasta B)
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän:Onhan se mukavaa, kun ei tarvi viettää aikaa omien lasten kaa vaan voi viettää aikaa netissä
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Voi kun meilläkin olis ovissa lukot..mut jos meinaan itteni jonnekin oven taa lukita, niin ainoot vaihtoehdot on partsi ja vessa. Ja partsilta ei sit omin avuin sisälle pääse jos ovi on lukossa :snotty: