yksin on ihan ok olla syömässä kans, oon ottanu lehden auki pöydälle ettei ole niin orpo olo. saa kattella ihmisiä ja kun alkaa ahistaa on lukevinaan B)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:no minulla on sellainen ukko kulta kanssa et jos on jotain päättänyt niin ei sen päätä käännä kyllä mikään... ja minun synttäreitäni ym. päiviä ei todellakaan muista, mutta olen niin tottunut siihen.
mitäs jos miehes ei lähtis mukaan niin lähtisit sitten itse vähän jonnekin... vaikka vaan ostoksille ja ravintolaan syömään- ja vaikka joku ystävä mukaan, jos et yksin viitsi lähteä.
muistaahan mies seuraavalla kerralla tulla mukaan!
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:kyllä mäkin tykkäsi aika paskaa, kun houkuttelin miestä yhdeksi ainoaksi viikonlopuksi kahdestaan reissuun, olis ollut lapsen vahti ja kaikki, pyysin että mennään laivalle tai vaikka laskettelemaan, mies lupasi, ja aikoi hommata mökin jne. mutta ei koskaan hommannut, ainakin kyjmmene kertaa muistutin aina asiasta, mut sit luovutin, ja tulin siihen tulokseen, ettei hän halua kahdestaan mihinkään, vaan että hänellä täytyy aina olla koko perhe mukana, ja sit itse vetelee laskettelemassa poikien kanssa päivät pitkät ja mä oon sit mukana vaan niinku kokki kolmosena. sdilloki kun mä odotin meidän kuopusta viimeisillään ja oltiin ylläksellä, niin enhän mä voinnu lasketella enkä jaksanut mihinkään muuallekaan mennä yksin kun mulla oli huollettavana lisäksi sellainen neli vuotias lapsemme, niin isäntä oli päivät pitkä toisten poikien kans mäessä ja innosta puhkuen puhu vaan siitä laskemisesta´, ei koskaan kysynyt miten mun päivä on menny, sit loukkaantu kun mä olin itkunen ja surullinen, että kun hän on loman hommannu ja mä en ole tyytyväinen, enpä mä sitä enää mihkää edes pyydä kahdestaan. että sellaisia ne miehet on
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:no minulla on sellainen ukko kulta kanssa et jos on jotain päättänyt niin ei sen päätä käännä kyllä mikään... ja minun synttäreitäni ym. päiviä ei todellakaan muista, mutta olen niin tottunut siihen.
mitäs jos miehes ei lähtis mukaan niin lähtisit sitten itse vähän jonnekin... vaikka vaan ostoksille ja ravintolaan syömään- ja vaikka joku ystävä mukaan, jos et yksin viitsi lähteä.
muistaahan mies seuraavalla kerralla tulla mukaan!
Olenhan miekin tähän jo tottunut. Mutta kun mie niin ajattelen, että 10 vuotta ois niinkun sopiva tasaluku vaikka juhliakin.
Eipä meilläkään mun synttäreitä, äitienpäiviä jne juuri juhlita muuten kun niin, että mie höösään itse, yhtälailla kun isänpäivinä ja miehen synttäreinäkin. Minusta on tyhmää jättää esim. isänpäivä huomiotta, kun se on lapsille tärkeää saada antaa lahjukset ja kakku... ja sama äitienpäivänä, joten mie sit aina oon kakkuja sunmuita väsäämässä.
Ja ollaan myö askarreltu lasten kanssa mulle äitienpäiväkorttikin yhdessä, kun he halus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:niin sun äitihän on vapaalla,siis varannu vapaaksi, eli voisit just tehdä noin että jos miehes ei vie sua syömään mene äitis kanssa ja pidä hauskaa.
voit sit jälkikäteen näpäyttää miestä asiasta kun tulee joskus esiin taas.
Voi kun sie tuntisit äitini. Äiti on luvannut tulla hoitamaan lapsia, mutta miun äitiäni on mahdoton saada minneen. No joo, Lintsille vois äiti lähteä, mutta milläs myö täältä sinnekkään päästäs.
Äitini ei tykkää käydä ulkona syömässä, ei leffoissa, ei ravintoloissa jne.
Miks mie oon outo lintu... ihan kun mie oisin ensinnäkin syntynyt ihan outoon sukuun... ja sit vielä onnistunut itseni ihan väärään sukuun naittamaankin itseni:headwall:
Ja ihan niinkun kaiken kukkuraksi... Mulla ei oo täällä ketään sellaista kaveria, joka vois lähtee mun kanssa juhlimaan :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja nyyhkynella:Tuostahan ne tunteet oikein patoutuu, ja sitten varpilla joskus purkautuu. Että aina vähän kerrallaan päästät niitä höyryjä pois, tykkäs sun miehesi tai ei. Ihan vain sanot miltä susta tuntuu. Itse olen draamakuningatar ja klassiset kyyneleeni ovat tuttuja, saati murjottaminen ja nalkuttaminen. Mutta olen myös patotuttanut tunteitani, ja siitä kasvaa vain viha toista kohtaan, jos toinen ei tiedä eikä ymmärrä miten joku asia voi loukata.
Meillä mies on aika perustavis. Tosin vuosien varrella se on oppinut näyttämään tunteita, sekä puhumaan. Paljon on silti vielä toivomisen varaa, kuten myös minunkin käytöksessä. Mutta puhuminen kannattaa aina. Sitä vain kasvattaa tuonne sydänaluseen sellaisen möykyn joka varmana aiheuttaa vielä monet silmänkostutukset. Ja jos päivittäin hoidat lapsia eikä sulla ole kavereita, niin ei ole liikaa pyydetty että edes hääpäivää vietätte yhdessä. Olettehan te joskus ennenmuinoin olleet ihan kahdestaan ennen lapsia. Kyllä sitä pitäisi olla muutakin kuin äiti ja isä. Lapsilta se ei ole mitään pois, että vanhemmatkin joskus rentoutuu. Tuskin edes miehesi silmissä olet huono äiti, jos haluat ilman lapsia ulos rentoutumaan.
Sulle sympatiat ja pidän peukkuja että miehesi tulisi "järkiinsä",.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja nyyhkynella:Tuostahan ne tunteet oikein patoutuu, ja sitten varpilla joskus purkautuu. Että aina vähän kerrallaan päästät niitä höyryjä pois, tykkäs sun miehesi tai ei. Ihan vain sanot miltä susta tuntuu. Itse olen draamakuningatar ja klassiset kyyneleeni ovat tuttuja, saati murjottaminen ja nalkuttaminen. Mutta olen myös patotuttanut tunteitani, ja siitä kasvaa vain viha toista kohtaan, jos toinen ei tiedä eikä ymmärrä miten joku asia voi loukata.
Meillä mies on aika perustavis. Tosin vuosien varrella se on oppinut näyttämään tunteita, sekä puhumaan. Paljon on silti vielä toivomisen varaa, kuten myös minunkin käytöksessä. Mutta puhuminen kannattaa aina. Sitä vain kasvattaa tuonne sydänaluseen sellaisen möykyn joka varmana aiheuttaa vielä monet silmänkostutukset. Ja jos päivittäin hoidat lapsia eikä sulla ole kavereita, niin ei ole liikaa pyydetty että edes hääpäivää vietätte yhdessä. Olettehan te joskus ennenmuinoin olleet ihan kahdestaan ennen lapsia. Kyllä sitä pitäisi olla muutakin kuin äiti ja isä. Lapsilta se ei ole mitään pois, että vanhemmatkin joskus rentoutuu. Tuskin edes miehesi silmissä olet huono äiti, jos haluat ilman lapsia ulos rentoutumaan.
Sulle sympatiat ja pidän peukkuja että miehesi tulisi "järkiinsä",.
Myö kun ei olla koskaan oltu ilman lapsia, siis kun meillä on nuo 2 vanhinta lasta siitä aiemmasta liitostani. Ollaan siis aina oltu, alusta alkaen jo ihan lapsiperhe.
Kyllä mie tiiän, että tuo mies minusta tykkää. Ja mie oon silti sellainen itkustaja, että kuljen välillä silmät vettä vuotain, kun minusta ei kukaan tykkää :'( , vaikka mie tiiän ettei asia ole niin.
Ja kyllä myö juhlitaankin... viimeviikonloppuna vietettiin grillijuhlat karaoken kera, vieraitakin oli ja ihan mukavaakin.
Mutta ei se oo kyllä sama asia kun se, että pääsis välillä kotoa hetkeksi pois :ashamed:
Ja loppukuusta ois yhdet häät, minne ollaan luvattu mennä. Mutta ei sekään oo sama asia kun se että pääsis omineen juhlimaan. Noissa häissä käy kuiteen niin, että kun mies ei suostunut *yllätys-yllätys* ottamaan vastaan mahdollista majoitusta, niin yöllä mie sit ajelen kotiopäin häistä juopuneen miehen kanssa. (Ei miehellä siis mitään alkkis-ongelmaa ole, mutta noissa häissä kun tuppaa aina se Kuningas virtaamaan, niin eihän Mies sentään ala olemaan se joka ajaa kotiin :/ )
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:Hyvää hääpäivää![]()
Lohdutukseksi kerron meidän 10vuotishääpäivän.
Mä olin tehny pippuripihvit valkosipulipotuilla, ku ne oli mihen herkkua.. olin pukeutunut parhaisiini ja laittanut lipun salkoon. Sit soitin miehen syömään.. No se tuli ja ihmetteli että mitäs nyt? Miks on lippu salossa jne.. ei muistanut meillä hääpäivää olevankaan. Sano että ei jaksa syödä, ku äitillään oli syönyt ison satsin kaurapuuroa (kotona ei ikinä syö puuroa, muuta kuin riisipuuroa) no, nähtyään mun ilmeet ni veti väkisellä satsinsa.. mut paljon se enää autto
Myöhemmin sit soitin anopin ja miehen veljen kakkukahveille.. hyvä ku onnittelua tuli ja anoppi koko kahvittelun ajan muisteli omia häitään, hääpäiviään ja laski kuinka monta vuotta oli naimisissa ollut (miehensä kuollu ja laski yhteisiä avioliittovuosiksi ne kuoleman jälkeiset vuodetkin)
Herttaisen kahvittelun jälkeen mies lähti käymään veskissä, ja huomattiin että viemäri on tukossa ja paskat lilluu pöntössä (ja sitä myöten kellarissa pesuhuoneessa, saunassa ja pannuhuoneessa) Tukos ei auennut omin voimin, ja koska meidän hääpäivä oli juhannusaatto niin putkenrassaajaa sai odottaa pitkään. Tosin mies yritti kaivella röörejä parhaansa mukaan.. Eli meidän hääpäivä päätty paskanhuuruisesti..
tänä kesänä 18.hääpäivä, tuskin juhlitaan sitä mitenkään. enintään kakkukahvit keitän omalle porukalle
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:Hyvää hääpäivää![]()
Lohdutukseksi kerron meidän 10vuotishääpäivän.
Mä olin tehny pippuripihvit valkosipulipotuilla, ku ne oli mihen herkkua.. olin pukeutunut parhaisiini ja laittanut lipun salkoon. Sit soitin miehen syömään.. No se tuli ja ihmetteli että mitäs nyt? Miks on lippu salossa jne.. ei muistanut meillä hääpäivää olevankaan. Sano että ei jaksa syödä, ku äitillään oli syönyt ison satsin kaurapuuroa (kotona ei ikinä syö puuroa, muuta kuin riisipuuroa) no, nähtyään mun ilmeet ni veti väkisellä satsinsa.. mut paljon se enää autto
Myöhemmin sit soitin anopin ja miehen veljen kakkukahveille.. hyvä ku onnittelua tuli ja anoppi koko kahvittelun ajan muisteli omia häitään, hääpäiviään ja laski kuinka monta vuotta oli naimisissa ollut (miehensä kuollu ja laski yhteisiä avioliittovuosiksi ne kuoleman jälkeiset vuodetkin)
Herttaisen kahvittelun jälkeen mies lähti käymään veskissä, ja huomattiin että viemäri on tukossa ja paskat lilluu pöntössä (ja sitä myöten kellarissa pesuhuoneessa, saunassa ja pannuhuoneessa) Tukos ei auennut omin voimin, ja koska meidän hääpäivä oli juhannusaatto niin putkenrassaajaa sai odottaa pitkään. Tosin mies yritti kaivella röörejä parhaansa mukaan.. Eli meidän hääpäivä päätty paskanhuuruisesti..
tänä kesänä 18.hääpäivä, tuskin juhlitaan sitä mitenkään. enintään kakkukahvit keitän omalle porukalle
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Mies soitti, että tuo sit mun äitin tullessaan. Mie olin täällä, että "Jee-jee!" kunnes mies totesi, että ei hän kyllä ymmärrä miks mie vouhkaan yhden eto-päivän takia. :/ Hän ei oo yhtään juhlatuulella, ois halunnut viettää ihan tavan viikonloppua, mennä kalaan poikien kanssa jne.
Mie sit, että no jos huomenna... jos tää ilta vaan oltas ja käytäs vaikka syömässä tai jotain... "Plääh, miten vaan jos sä vaadit niin, mutta tosi nuivaa kun ei oo ketään jotka lähtis mukaan"
Kun tuo kerran antoi senverran myönnytystä, että joku ylipäätään saa tulla vahtimaan mein penoja, niin onks sit ylipaljon vaadittu että ois edes teeskennellyt vähän mielummin lähtevänsä? :ashamed:
Nyt mie narisen turhasta mutta tulee ihan olo, että paskaaks sitä sit ylipäätään edes itsekkään haluais minneen mennä, jos se kerran on niin vastenmielistä ajatuksenakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Mies soitti, että tuo sit mun äitin tullessaan. Mie olin täällä, että "Jee-jee!" kunnes mies totesi, että ei hän kyllä ymmärrä miks mie vouhkaan yhden eto-päivän takia. :/ Hän ei oo yhtään juhlatuulella, ois halunnut viettää ihan tavan viikonloppua, mennä kalaan poikien kanssa jne.
Mie sit, että no jos huomenna... jos tää ilta vaan oltas ja käytäs vaikka syömässä tai jotain... "Plääh, miten vaan jos sä vaadit niin, mutta tosi nuivaa kun ei oo ketään jotka lähtis mukaan"
Kun tuo kerran antoi senverran myönnytystä, että joku ylipäätään saa tulla vahtimaan mein penoja, niin onks sit ylipaljon vaadittu että ois edes teeskennellyt vähän mielummin lähtevänsä? :ashamed:
Nyt mie narisen turhasta mutta tulee ihan olo, että paskaaks sitä sit ylipäätään edes itsekkään haluais minneen mennä, jos se kerran on niin vastenmielistä ajatuksenakin.