Tervetuloa uusille
kiva saada lisää tammikuun lopulla synnyttäviä, niin ei omat viikot tunnu aina nii pienille
mä toivon että ens viikolla to selviää LA sillee että ois viel tammikuun puolella..
Supistuksista.. Esikoisesta mulla muuttu koko maha aina ihan kovaksi, meni hetki ennen ku älysin että harkkasuppareista oli kyse. Niin ja ne synnytyssupistukset, jos niitä ei tunnista niin ei ole vielä synnytyssupistuksia
tosin esikoisen synnytyksen käynnistyttyä luulin eka että mulla on ruokamyrkytys, kunnes älysin kramppien säännöllisyyden

Narana85 musta sitä alakerran öljyämistä ja hierontaa suositellaa vasta sit loppuraskaudesta, kokeilin pari kertaa esikoisesta, mut ei oikei ollu mun juttu. Meillä ollaa tääl sellai yrttihörhöjä, että suosittelivat loppuajasta vadelmanlehtiteetä, pitäs kans pehmentää ja valmistella paikkoja
sitä tuli lipitettyä, mut kyl sieltä 3tikkiä tuli kun oli sen verran ripeä synnytys..
Supistuksista.. Esikoisesta mulla muuttu koko maha aina ihan kovaksi, meni hetki ennen ku älysin että harkkasuppareista oli kyse. Niin ja ne synnytyssupistukset, jos niitä ei tunnista niin ei ole vielä synnytyssupistuksia
Narana85 musta sitä alakerran öljyämistä ja hierontaa suositellaa vasta sit loppuraskaudesta, kokeilin pari kertaa esikoisesta, mut ei oikei ollu mun juttu. Meillä ollaa tääl sellai yrttihörhöjä, että suosittelivat loppuajasta vadelmanlehtiteetä, pitäs kans pehmentää ja valmistella paikkoja