Tampere-lisästä kysymys

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin Tampereellakin, paitsi jos saa toisesta lapsesta vanhempainpäivärahaa. Silloin pitää hakea kaupungilta, ei kelasta.

mä siis asun itse tampereella,muuten saako toisesta tamperelisää heti kun syntyy eli ns äitiyspäivärahakautena
 
Alkuperäinen kirjoittaja noora:
Ei ikävä kyllä saa,kuin vasta jos jäät hoitovapaalle

kaupungin sivuilla lukee että myös vanhempainpäivärahakautena saa kuntalisää jos perheessä on toinen alle 3V josta saa ku ntalisää.mutta mites äitiyspäivärahakautena joka on sen noin 4kk toi menee ,saan siis tällä hetkellä kakkosesta kuntalisää kodinhoidontuen yhteydessä.
 

Yhteistyössä