K
kysyn vaan
Vieras
Tietäisikö joku, kuinka kauan kestää tulla päätös Tampere-lisästä,kun se haetaan kaupungilta, ei Kelasta?
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin Tampereellakin, paitsi jos saa toisesta lapsesta vanhempainpäivärahaa. Silloin pitää hakea kaupungilta, ei kelasta.
Alkuperäinen kirjoittaja noora:Ei ikävä kyllä saa,kuin vasta jos jäät hoitovapaalle