Tän mahan kans ei voi tehdä enää mitään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pallomaha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pallomaha

Vieras
Ja ois viel kauheesti tekemistä jouluks. Kyyristyminen ja roinan kerääminen lattialta on ihan hirveetä. Mies saa tehdä joulusiivon, mä en jaksais tehä enää mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja pallomaha:
ja puoltoistavuotias levittää kaiken, ikinä ei oo siistiä, mut onneks enää noin kuukaus mut sit ei varmaan ehdi tehä enää mitään...=)

Meillä sama tilanne. Kuukausi enää. Ja sitt: ei enää ikinä tätä mahaa, ikinä!!!! :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
ja puoltoistavuotias levittää kaiken, ikinä ei oo siistiä, mut onneks enää noin kuukaus mut sit ei varmaan ehdi tehä enää mitään...=)

Meillä sama tilanne. Kuukausi enää. Ja sitt: ei enää ikinä tätä mahaa, ikinä!!!! :laugh: :laugh:

Meillä on puhuttu aiemmin neljästä lapsesta mut nyt oon jonkun aikaa jo ollu sitä mieltä et kolme riittää varsin hyvin!! Ei ainakaan muutamaan vuoteen...=)

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Meillä on puhuttu aiemmin neljästä lapsesta mut nyt oon jonkun aikaa jo ollu sitä mieltä et kolme riittää varsin hyvin!! Ei ainakaan muutamaan vuoteen...=)

Niin meilläkin, sama luku. :D Ja mä ihan vakavissani oon sitä mieltä, että mies vois mennä laittaan putket poikki nyt tän kolmannen jälkeen....
Ehkä mä sen kierukan nyt joudun sitt ensin ottaan, että toi mies voi 5 vuotta totutella ajatukseen että meidän lapsiluku on nyt täynnä... :whistle: