Tänään alkaa koulu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
jeekuna että meni kesä nopiasti! Nyt alkaa ihan tosissaan sitte arkinen aherrus :o
Eikö tää ihanaihana loma vois jatkua vielä edes vähän...? Mutta niin ihana nähä kaikki ihmiset koulussa! Ja muutama opintomatkaki olis tiedossa :D yks vaellusreissu ja sit viikon reissu Viroon :o :D

Hyvää koulupäivää sulle sitten. =)

Mulla alkoi viime viikon tiistaina jo, tosin lepposin tunnelmin. Tosi toimiin pääsen vasta tammikuussa. :) Ihanaa se silti oli kun alkoi. Vaikka meninkin ummikkona uuteen kouluun tuntematta ketään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nepeta Cataria:
Hyvää koulupäivää sulle sitten. =)

Mulla alkoi viime viikon tiistaina jo, tosin lepposin tunnelmin. Tosi toimiin pääsen vasta tammikuussa. :) Ihanaa se silti oli kun alkoi. Vaikka meninkin ummikkona uuteen kouluun tuntematta ketään. :)

mä olin ummikko vuosi sitte :D lepposasti meilläki alkaa...vasta kaheltatoista :whistle:

Niin siis lepposalla tarkotin sitä, et tässä jaksossa on nyt alkuun JOPA 6h viikossa, sit onkin kaiketi 10h viikossa. Ens jaksossa ei oo kun yhtä ainetta. No, viimeisessä tämän vuoden puolella olevassa jaksossa on jo 20h.
Aika myöhään tuo koulu vasta alkaa. :whistle: Mitäs alaa opiskelet?

Alkuperäinen kirjoittaja Nepeta Cataria:
Niin siis lepposalla tarkotin sitä, et tässä jaksossa on nyt alkuun JOPA 6h viikossa, sit onkin kaiketi 10h viikossa. Ens jaksossa ei oo kun yhtä ainetta. No, viimeisessä tämän vuoden puolella olevassa jaksossa on jo 20h.
Aika myöhään tuo koulu vasta alkaa. :whistle: Mitäs alaa opiskelet?

musta tulee isona nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaaja :D

Yhteistyössä