Tänään en jaksa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miksi

Vieras
Miksi sitä rääkkää itseään? Miksi sitä soittelee kymmeniä ja kymmeniä kertoja toisen perään, vaikka tietää ettei hän vastaa. Miksi sitä yrittää todistella itselle, että kyllä kaikki paranee ja meillä on vielä kaikki hyvin joku päivä.
Miksi alkaa vähätellä omia tarpeita, kunhan toinen pysyy vain onnellisena, ja sitten ehkä käyttäytyisi paremmin minua kohtaan.

Sairasta touhua, sanon minä. Mutten pysty lopettamaan, olen niin riippuvainen miehestäni ja niistä hetkistä, kun mieheni on ihana ja perheemme onnellinen. Hetken aikaa sitä onkin, mutta sitten taas kaikki paska tulee päälle. Etenkin nyt joulun aikaan kaikki tuntuu aina kaatuvan päälle.
Joku päivä, kun tulee se viimeinen pisara kerään kaikki voimani ja alan taas elämään onnellista ja turvallista elämääni ilman riippuvuuttani. Vielä en voi ajatellakkaan eroa, vaikka tiedän että se on joku päivä edessä. Kaikki ihmiset eivät muutu, mieheni ei tule muuttumaan!!
:'( tänään vaan niin väsynyt olemaan vahva ...

Rakas ystävä,yritä riuhtaista ittes irti tuosta suhteesta. Mitä nopeammin,sen parempi. Suotta rääkkäät tuttua ihmistä,itteäs. Kunnon miehiäkin löytyy,ja jos ei,olisiko parempi yksin,ilman raastavaa tuskaa? Voimia vain kuitenkin,vaikka tuntuu ettet jaksa. Tässä kunnon hali :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2005 klo 22:19 Miksi kirjoitti:
Miksi sitä rääkkää itseään? Miksi sitä soittelee kymmeniä ja kymmeniä kertoja toisen perään, vaikka tietää ettei hän vastaa. Miksi sitä yrittää todistella itselle, että kyllä kaikki paranee ja meillä on vielä kaikki hyvin joku päivä.
Miksi alkaa vähätellä omia tarpeita, kunhan toinen pysyy vain onnellisena, ja sitten ehkä käyttäytyisi paremmin minua kohtaan.

Sairasta touhua, sanon minä. Mutten pysty lopettamaan, olen niin riippuvainen miehestäni ja niistä hetkistä, kun mieheni on ihana ja perheemme onnellinen. Hetken aikaa sitä onkin, mutta sitten taas kaikki paska tulee päälle. Etenkin nyt joulun aikaan kaikki tuntuu aina kaatuvan päälle.
Joku päivä, kun tulee se viimeinen pisara kerään kaikki voimani ja alan taas elämään onnellista ja turvallista elämääni ilman riippuvuuttani. Vielä en voi ajatellakkaan eroa, vaikka tiedän että se on joku päivä edessä. Kaikki ihmiset eivät muutu, mieheni ei tule muuttumaan!!
:'( tänään vaan niin väsynyt olemaan vahva ...

Kirjoitinko minä tämän?!?! :o Siis niin on kuin minun elämästäni :(

itelläni ollut vastaava tilanne muutamia vuosia sitten.oltiin ihan eron partaalla (ainakin miehen puolesta)....minä vaan roikuin ja anelin,mutta tulipa se kaunis päivä kun en enää anellutkaan enkä roikkunut!!miehelle tuli sillo hätä...osat vaihtu :laugh: ja tota mun anelua kesti kaiken kaikkiaan 5 vuotta..huh.mutta nyt olemme onnellisempia kuin koskaan.jos todella rakastaa toista ja te kuulutte yhteen niin älä anna periksi ;)

Silloin ryyppäsi, vaikka se ei olekkaan se ONGELMA!! Koska ei tee sitä usein! Mutta sotkee raha-asiat aivan sekaisin viinan vaikutuksessa ja ilmankin !!! ...

:) nyt joulumieli piristää ja asiat menee hyvin, mutta tiedän että se on vain hetkellistä!! Koko ajan jännitys mahan pohjassa, milloin ....

Mukavaa joulua kaikille vastanneille, kiitos tuestanne!!

Yhteistyössä