Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä olen tokaa päivää järjettömällä dieetillä ja äsken näytti jo viereiset rappuset hirmu herkullisilta. Seinäkin on herkullisen värinen![]()
.
Dieetti kyllä saa katketa ihan luvan kanssa viikonloppuna kun lähdetään laivalle. Ja sitten mä taidan jättää tämän älyttömyyden muutenkin taakseni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä olen tokaa päivää järjettömällä dieetillä ja äsken näytti jo viereiset rappuset hirmu herkullisilta. Seinäkin on herkullisen värinen![]()
.
Dieetti kyllä saa katketa ihan luvan kanssa viikonloppuna kun lähdetään laivalle. Ja sitten mä taidan jättää tämän älyttömyyden muutenkin taakseni.
Siis meinaat lopettaa laihiksen -ko?
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Eikun tän dieetin. Siis tää on aivan älytön. Mulla on tolkuton nälkä, enkä saa mitään aikaiseksi kun tuskailen oloani. Dieetissä siis vältellään hiilihydraatteja JA rasvoja. Niin ja maitotuotteitakin vielä.
Mutta en siis laihista lopeta, vastahan sen uusin ottein alotin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä olen tokaa päivää järjettömällä dieetillä ja äsken näytti jo viereiset rappuset hirmu herkullisilta. Seinäkin on herkullisen värinen![]()
.
Eikun tän dieetin. Siis tää on aivan älytön. Mulla on tolkuton nälkä, enkä saa mitään aikaiseksi kun tuskailen oloani. Dieetissä siis vältellään hiilihydraatteja JA rasvoja. Niin ja maitotuotteitakin vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä olen tokaa päivää järjettömällä dieetillä ja äsken näytti jo viereiset rappuset hirmu herkullisilta. Seinäkin on herkullisen värinen![]()
.
Eikun tän dieetin. Siis tää on aivan älytön. Mulla on tolkuton nälkä, enkä saa mitään aikaiseksi kun tuskailen oloani. Dieetissä siis vältellään hiilihydraatteja JA rasvoja. Niin ja maitotuotteitakin vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku taisikin siellä kritisoida että olisit kokeillut jo näitä ihmedieettejä useampia? Mitäpä jos vain lopettaisit napostelun, söisit säännöllisesti terveellisesti lautasmallin mukaan sopivia annoksia, vähentäisit rasvan, vaaleiden jauhojen ja sokerin käyttöä sekä ryhtyisit liikkumaan paljon? Ei se ole sen kummempaa, ei tarvita kommervenkkejä, vain tahdonvoimaa.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä olen tokaa päivää järjettömällä dieetillä ja äsken näytti jo viereiset rappuset hirmu herkullisilta. Seinäkin on herkullisen värinen![]()
.
Onks tuo se kivikausidieetti?