Tapailin erästä vastikään eronnutta miestä ja tässä kävi just niin kuin pelkäsin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wilma

Vieras
Miehen entinen oli muuttanut pois ihan muutamia päiviä ennen kuin mies mut nappasi baarista. Miehen tarkoitus oli hakea musta vain yhden illan juttua mutta hän kuitenkin sitten halusi tavata uudestaan. Pari viikkoa sitten tapailimme aika tiiviisti. Mies sanoi kuitenkin että meidän juttumme etenee liian nopeasti ja että hänestä tuntuu pelottavan hyvältä olla mun kanssani.

Nyt sitten mies halusi että lopetamme. Että hänen pitää selvittää päänsä eron jäljiltä. Tätä mä pelkäsinkin. :(

Mies kuitenkin haluaisi tavata seksin merkeissä. Olinko miehelle vain pelkkä pano? Vaikka välillä saattoi olla pidempi väli ettei seksiä ollut ja me vain vietimme aikaa. Oliko ne ikävöinti tekstarit vain mun lämmittelyä? Entä ne kun mies kirjoitti petivaatteissa olevan mun tuoksu.

En voi mitään sille että olen pettynyt. Mulle käy aina huonosti miesasioissa. Ei tätä enää jaksaisi.

Kantsii pysyy erossa, kuulostaa hirveen vaikeelta kuviolta ja siltä etttä tuottais vaan murheita. Varmasti löydät mieleistä ja tasapainoista seuraa kun vähän aikaa kattelet.

Lähipiirissäni on nimitäin tapaus, jossa pariskunta oli yhdessä lähemmäs kymmenen vuotta. Nainen vaihtoi lennossa miestä. Erosta nyt muutama viikko ja mieskin jo uutta vailla. Tulee vaan mieleen, että lieneekö todellisuudessa kumpikaan enää pitkään aikaan rehellisesti tykänneet toisestaan...Tuskimpa, kerta eroaminen ollut noin helppoa.

Voi pee, mulla tuollainen mutta naimisissa oleva. Tapasin baarissa ja vasta myöhemmin sain tietää vaimostakin. Ei kiinnosta pätkääkään mutta soittelee vaan. Saattaa yks kaks olla oven takana kun hälle sopii. Onneksi on ovisilmä niin en ota sisälle.
Olisin pelkkä pano kun eukko ei anna vaikka hän väittää tätä ystävyydeksi. Ensitapaamisesta yli kymmenen vuotta.
Aikoinaan jo vaimokin mulle soitti että jätän rauhaan. Käskin pitää ukostaan huolta että jättäis minut rauhaan.

Meillä vain oli niin mukavaa muutenkin kuin pelkästään sängyssä. Kävimme yhdessä ulkona ja teimme sellaisia pariskuntien juttuja.

Mies sanoi että menee useampi kuukausi ennen kuin hänen päänsä on selvillä erosta, että sitten tilanne on eri. Mun teki mieli sanoa että luuletko mun odottavan.

Miksi mies viestitti ikävöivänsä, miksi hän sanoi viihtyvänsä mun kanssa niin hyvin, miksi hän sanoi että tuntuu kotoisalta jos kerran olin vain pelkkä pano!?

Ihan fiksu mies. Pitkähkö suhde takana ja muutamia päiviä ollut omillaan. Ei se ole mikään hyvä lähtökohta uudelle suhteelle. Ei kai se tartte elämänrakkaus olla, vaikka hyvältä toisen kanssa hetken tuntuukin?

"Mies sanoi kuitenkin että meidän juttumme etenee liian nopeasti ja että hänestä tuntuu pelottavan hyvältä olla mun kanssani. "

Tuo lause on ihan varmasti jostain pelimiesten käsikirjasta, niin monta kertaa mä olen sen itsekin henk.koht kuullut ja AINA noiden sanojen jälkeen juttu on kaatunut samalla tavalla kuin sullakin. Olen sitten tapaillut juuri eronneita tai pitemmän aikaa erossa olleita, tuo on vakiovastaus ja tapa, miten juttu lässähtää.

Mä alan kallistumaan sen teorian puoleen, että miehet etsii vain seksisuhdetta ja huomatessaan että nainen on rakastumassa, ne ensin hyvittelee sanomalla että tuntuu ihan pelottavan hyvältä ja seuraavassa vaiheessa ne jo pakenee.

Schaissea. Miks te naiset uskotte tuohon hölynpölyyn? Naisten kielelle käännettynä nuo löpinät tarkoittaa että "mua ahdistaa kun sä olet rakastumassa ja suunnittelemassa jo häitä, mä haluan vain seksiä enkä pelkästään edes sun kanssas"

Alkuperäinen kirjoittaja taas näitä:
"Mies sanoi kuitenkin että meidän juttumme etenee liian nopeasti ja että hänestä tuntuu pelottavan hyvältä olla mun kanssani. "

Tuo lause on ihan varmasti jostain pelimiesten käsikirjasta, niin monta kertaa mä olen sen itsekin henk.koht kuullut ja AINA noiden sanojen jälkeen juttu on kaatunut samalla tavalla kuin sullakin. Olen sitten tapaillut juuri eronneita tai pitemmän aikaa erossa olleita, tuo on vakiovastaus ja tapa, miten juttu lässähtää.

Mä alan kallistumaan sen teorian puoleen, että miehet etsii vain seksisuhdetta ja huomatessaan että nainen on rakastumassa, ne ensin hyvittelee sanomalla että tuntuu ihan pelottavan hyvältä ja seuraavassa vaiheessa ne jo pakenee.

Schaissea. Miks te naiset uskotte tuohon hölynpölyyn? Naisten kielelle käännettynä nuo löpinät tarkoittaa että "mua ahdistaa kun sä olet rakastumassa ja suunnittelemassa jo häitä, mä haluan vain seksiä enkä pelkästään edes sun kanssas"
Taidat olla täysin oikeassa.

Mä vain olen niin pettynyt. Mä pidän siitä miehestä ja hänen kanssaan oli mukavaa. Seksi valitettavasti todella hyvää. Prkele.

Se lähipiirissäni olevan tapauksen miesosapuoli olisi nyt kiinnostunut jostain naisesta, jolla on kolme lasta. Sanoin sille (taisi olla juuri eilen), että jos heille tulisi jotain sen naisen kanssa, niin silloin heidän pitäisi suunnitella tulot ja menot aika varmasti pitkälti lasten mukaan. Miehen kommentti oli aika erikoinen: "En halua miettiä semmosta tässä vaiheesssa.". Eiköhän kummiskin kannattaisi...? Vaikuttaa kyllä tosiaan siltä, että ainakin minun tietämäni mies haluaa näyttää entiselleen, että kyllä hänkin löytää nopeasti jonkun uuden. Varsinkin kun vielä vähän reilu viikko sitten kyseinen mies oli exänsä takia surun murtama ja valmis antamaan kaiken anteeksi. Voisiko kyseessä olla sinunkin tapauksessasi jotain saman suuntaista?

Alkuperäinen kirjoittaja N85:
Voisiko kyseessä olla sinunkin tapauksessasi jotain saman suuntaista?

En tiedä. Mä vain olen niin äärettömän pettynyt. Mutta tyhmä mä olin kun taisin elätellä toiveita jostakin vakavemmasta.

Kaverini on sitä mieltä että juttu ei ole vielä tässä mutta kyllä uskon että se oli tässä.

Mä olen sitä mieltä, että kuuntele mitä se mies sulle sanoo ja usko hänen sanojaan jos aattelet että kyseessä luetettava ihminen. Nää naisten analyysispekulaatiot aina pahentaa pelkoja ja saa naisen tuntemaan itsensä riippuvaiseksi miehestä. Sellainen epätoivo on kaikista luotaantyötävintä mitä mies tietää,
Eli elät omaa elämääsi ja uskot, että mies ei ole VIELÄ valmis vakavaan suhteeseen. Ole oma ihana itsesi ja tapaa häntä jos haluat. Voi olla, että hän haluaa muitakin naisia ja voi olla että löytää jonkun johon ihastuu. Tai ehkä hän loppujen lopuksi haluaakin sinut. Jos toinen sanoo, että TARVITSEE AIKAA niin ANNA SITÄ AIKAA, MUTTA TEE SELVÄKSI ETTÄ SITTEN ELÄTTE MOLEMMAT OMAA ELÄMÄÄNNE. Eli itse et saa riippua hänessä kun hänkin haluaa olla vapaalla jalalla. Ja rupeat tekemään omia suunnitelmiasi elämässäsi : tapaat ystäviäsi, lähdette risteilylle/kylpylään, harrastat ja teet kaikkia normaaleja juttuja. ASIAT MENEE NIIN KUIN ON TARKOITETTU, eli jos teidät on tarkoitettu yhteen niin te päädytte yhteen. Kaikki epätoivo, riippuminen ja varsinkin nämä analyysit on ihan turhia, koska asia on niin, että MIES TARKOITTAA MITÄ SANOO ja nyt on tosiaan niin, että (ainakaan tällä hetkellä) et saa hänestä omaa poikaystävää. Tsemppiä sulle ja toivon, että löydät itsellesi oman kullan!!!

Nyt mies laittelee pikkutuhmia viestejä. Mun tekee seksiä mieli ja nyt sitten yritän miettiä menenkö parin päivän päästä miehen luo käymään. Seksi kun hänen kanssaan on todella hyvää. Ei kai pelkkä seksi ketään vahingoita? Tiedän kyllä että suhdetta on turha odottaa.

Sano sille suoraan mitä mieltä olet. Et ole mitenkään velvollinen jäämään odottelemaan. Jos sulle sattuu " hyvä" kohdalle niin anna mennä.
Mies on varmaan vielä ihan sekaisin edellisestä suhteesta, jos ero ottaa koville. Haluaa sinusta ns uusia kokemuksia, kun on aikansa viettänyt säädyllistä perhe-elämää. Niin minäkin tekisin.
Jos sulla on jo tunteet pelissä, niin silloin seksin harrastamisesta saat vaan itkua ja hammasten kiristystä. Ajattele itseäsi, elä sitä miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja tuumailija:
Sano sille suoraan mitä mieltä olet. Et ole mitenkään velvollinen jäämään odottelemaan. Jos sulle sattuu " hyvä" kohdalle niin anna mennä.
Mies on varmaan vielä ihan sekaisin edellisestä suhteesta, jos ero ottaa koville. Haluaa sinusta ns uusia kokemuksia, kun on aikansa viettänyt säädyllistä perhe-elämää. Niin minäkin tekisin.
Jos sulla on jo tunteet pelissä, niin silloin seksin harrastamisesta saat vaan itkua ja hammasten kiristystä. Ajattele itseäsi, elä sitä miestä.

Eilen päätin että tapaan miestä seksin merkeissä. Mieheltä tuli aika tuhmia viestejä enkä voi vastustaa. :D Mutta en ala tanssimaan miehen pillin mukaan että olen aina valmis seksiin kun hän haluaa ja jos kuulen että hän on pannut toista naista niin meidän kahden juttu loppuu heti siihen paikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä vain oli niin mukavaa muutenkin kuin pelkästään sängyssä. Kävimme yhdessä ulkona ja teimme sellaisia pariskuntien juttuja.

Mies sanoi että menee useampi kuukausi ennen kuin hänen päänsä on selvillä erosta, että sitten tilanne on eri. Mun teki mieli sanoa että luuletko mun odottavan.

Miksi mies viestitti ikävöivänsä, miksi hän sanoi viihtyvänsä mun kanssa niin hyvin, miksi hän sanoi että tuntuu kotoisalta jos kerran olin vain pelkkä pano!?

Sen vuoksi että jos olisi sanonut suoraan että haluaa sulta ainoastaan seksiä tiesi ettei olis pesää herunu.Varmisti sen että saa varmasti.

Olen sitä mieltä, että mies ei todellakaan ole valmis uuteen suhteeseen eli ei ole valmis sitoutumaan uskollisuuteen sinun kanssasi. Jos haluat seksiä, niin mikäs siinä, mutta aivan varmasti hänellä on tässä elämän vaiheessa myös muita naisia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tuumailija:

Eilen päätin että tapaan miestä seksin merkeissä. Mieheltä tuli aika tuhmia viestejä enkä voi vastustaa. :D Mutta en ala tanssimaan miehen pillin mukaan että olen aina valmis seksiin kun hän haluaa ja jos kuulen että hän on pannut toista naista niin meidän kahden juttu loppuu heti siihen paikkaan.

Huonoin mahdollinen vaihtoehto.Ei tule onnistumaan kun sulla selkeesti on miestä kohtaan tunteita.Ja saletisti panee muita naisia,onhan se vapaa mies.

Mies on rehellinen! Arvosta sitä. Joku muu voisi keksiä tekosyitä ja valehdella silmät päästään tuossa tilanteessa. Musta on silmiin pistävän siistiä, että miehellä on munaa olla noin rehellinen. Hän sanoo suoraan, että kestää selvittää pää ja tunteet eron jäljiltä. Anna hänelle aikaa. Ehkä teidän jutusta tulee vielä jotain suurta.

Tuollaisesta miehestä pitäisin kiinni. Mutta älä yritä kahlita häntä tekemään turhia lupauksia. Seksi ei tosiaan ketään vahingoita. Sinä olet vapaa tekemään mitä haluat , samoin mies. Nauttikaa toisistanne! Ehdotan, että aina kun eroatte (seksin jälkeen) älä vaadi mitään tai kysele koska näätte taas. Lähdet vain kotiin hyväntuulisena ja huikkaat moin. Kyllä mies sitten soittelee taas. Ellei, teillä oli hauskaa ja hän muistaa sut aina hyvällä.

Nim. Kokemusta on! Sama tilanne oli 2 vuotta sitten, nyt naimisissa.

Yhteistyössä