Jatkaisitteko enää seurustelua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anna nyt niiden miesten olla hetkeksi! Oletko semmoinen nainen joka on onnellinen VAIN silloin kun seurustelee? Onni lähtee itsestä eikä muista. Ole yksin pitemmän aikaan ja opettele arvostamaan itseäsi, sen jälkeen et halua nähdäkkään tuollaisia luusereita jotka kohtelevat naisia huonosti!

Mistä päättelit niin etten ole ollut yksin? Mä olen ollut ilman seurustelusuhdetta yli kaksi vuotta. Sitä ennen olin ilman seurustelusuhdetta kolme vuotta. Olen kyllä ollut yksin ja paljon. Osaan olla yksin, mutta kai mullakin on oikeus joskus saada parisuhde?

[QUOTE="a p";24704711]Mistä päättelit niin etten ole ollut yksin? Mä olen ollut ilman seurustelusuhdetta yli kaksi vuotta. Sitä ennen olin ilman seurustelusuhdetta kolme vuotta. Olen kyllä ollut yksin ja paljon. Osaan olla yksin, mutta kai mullakin on oikeus joskus saada parisuhde?[/QUOTE]

Tottakai sulla on oikeus parisuhteeseen. Mutta mietippä nyt itsekin kannattaako sitä edes kysyä kannattaako ko. parisuhdetta jatkaa?!? Ei kai kukaan itseään arvostava ihminen anna itseään kohdeltavan huonosti?

Enpä jatkaisi enää tuolaisen miehen kanssa, en voisi luottaa yhtään mieheen.
Miusta siun luottamus on jo petetty, eikä paremmas tule muuttumaan.

Ei siun kannata tuolaista parisuhdetta jatkaa, mies vaan satuttaa sinnuu .

Viimeksi muokattu:
En missään tapauksessa jatkaisi. Tosin.. Helppohan se on sanoa, itsekin joskus olen ollut samantapaisessa tilanteessa ja kaikki annoin typeryyksissäni anteeksi sille kusipäälle. Onneksi minulla on nyt ihana ja rakastava mies <3

[QUOTE="a p";24705048]On vain niin hemmetin ristiriitaista, että mies esittelee mut puolelle sukua jos ei ole tosissaan mun kanssa.[/QUOTE]

elä sitä mieti.

äläkä tuhlaa elämääsi tuollaisen kanssa!

[QUOTE="a p";24705048]On vain niin hemmetin ristiriitaista, että mies esittelee mut puolelle sukua jos ei ole tosissaan mun kanssa.[/QUOTE]

Sillä tavoin sitouttaa sinut itseensä. Pelaa sinut pysymään, vaikka tekisi mitä toisaalla. Luppa kuun taivaalta samalla kun tarjoaa sitä muillekin.

Narsku? Joo tiedän, että jotkut nyt vetää kilarit tästä että heti ollaan narskuksi leimaamassa, mutta jos on, niin tuo kuuluu kuvioon... ;) Tuttu juttu... Hyvä jos ei, mutta ei tuollanen kyllä tervejärkisen miehenkään käyttäytymiseen viittaa. Koittaa vaan pitää siis kulissia sukulaisille ja esittää fiksua, vaikka onkin täys piru muuten... Onko uhkaillut sinua? Kontrolloiko muuten? Onko "salaisia" menoja? Vahditaanko puhelinta? Jne...

Narskun kanssa selviytymiseen ei ole kun yksi konsti -pakene ja niin äkkiä, kun voit.

Narsku? Joo tiedän, että jotkut nyt vetää kilarit tästä että heti ollaan narskuksi leimaamassa, mutta jos on, niin tuo kuuluu kuvioon... ;) Tuttu juttu... Hyvä jos ei, mutta ei tuollanen kyllä tervejärkisen miehenkään käyttäytymiseen viittaa. Koittaa vaan pitää siis kulissia sukulaisille ja esittää fiksua, vaikka onkin täys piru muuten... Onko uhkaillut sinua? Kontrolloiko muuten? Onko "salaisia" menoja? Vahditaanko puhelinta? Jne...

Narskun kanssa selviytymiseen ei ole kun yksi konsti -pakene ja niin äkkiä, kun voit.

Ei ole uhkaillut, ei kontrolloi, ei ole salaisia menoja, ei vahdi puhelinta. En usko, että mies on narsisti.

Mies sanoi, että on aina ollut tuollainen. Siis viestittelee naisille noin. Kysyin montako kertaa petti entistä vaimoaan. Kerran kuulemma ja mies tiesi, että mä tiedän tuosta pettämisestä. Kysyin montako kertaa petti sitä entistä naisystäväänsä. Ei kuulemma kertaakaan. Eikä ole pettänyt muakaa.

Huoh.

Sekä ukko että itsesääli ulos. Sanon ihan kokemuksella, että äkkiä eroon tuollaisesta. Alkuajat ovat nimenomaan sitä kun ei nähdä ketään muita kuin se uusi seurustelukumppani ja ollaan ihan hullun rakastuneita. Jos jo silloin haikaillaan eksän perään niin ei se hyvää lupaa.

En sanoisi narsistiksi. Tuollainen väittäminen ja asioiden pimittäminen ei kuitenkaan ole jees. Mikäs siinä, jos haluat itsesi rikkoa, mutta sanon vaan, että siitä suosta nouseminen kestää huomattavasti kauemmin kuin että pistäisi ukon nyt elämästäsi pihalle. Hirveesti tsemppiä!

Nyt miehelle on ikäänkuin annettu lupa jatkaa vilunkipeliään, ja kohdella sua kuten kynnysmattoa : /

Kun ko. asiat on jo nyt tiedossa, niin periaatteessa ei ole 'oikeutta' niistä myöhemminkään mieltään pahoittaa tai miehelle suuttua. Mies on näyttänyt millainen on, ja nainen on päättänyt pitää paketin kaikkine vikoineen päivineen.

Rakkaudella on hyvin vähän tekemistä sen kanssa, kannattaako suhdetta jatkaa vaiko ei.

Mielestäni mies ON jo pettänyt sinua.

Ainakin omissa parisuhteissani tuollaiset "panoviestit" ja deittisivuilla pyörimiset olisivat jo selvästi toisen luottamuksen PETTÄMISTÄ.

Surullista luettavaa. Mitä sinä oikein odotat? Minkä kaiken annat vielä anteeksi? Mies kohtelee sinua TODELLA huonosti tekemällä noin. Ansaitset paljon parempaa.

Nyt miehelle on ikäänkuin annettu lupa jatkaa vilunkipeliään, ja kohdella sua kuten kynnysmattoa : /

Kun ko. asiat on jo nyt tiedossa, niin periaatteessa ei ole 'oikeutta' niistä myöhemminkään mieltään pahoittaa tai miehelle suuttua. Mies on näyttänyt millainen on, ja nainen on päättänyt pitää paketin kaikkine vikoineen päivineen.

Rakkaudella on hyvin vähän tekemistä sen kanssa, kannattaako suhdetta jatkaa vaiko ei.

Niin, mutta kun... mä olenkin tyhmä. Mä miehelle sanoin, että ei tarvitse tuollaisia viestejä laitella. Tiedä sitten laittaako. Voi perse.

[QUOTE="a p";24709214]Niin, mutta kun... mä olenkin tyhmä. Mä miehelle sanoin, että ei tarvitse tuollaisia viestejä laitella. Tiedä sitten laittaako. Voi perse.[/QUOTE]

No voin aika varmaksi sanoa, että ei lopu tuo viestien sun muiden laittelu. Jokaiselle suotakoon erehdyksensä, mutta ei tuo parempaan suuntaan ainakaan muutu. Olen niin monta kertaa nähnyt sen. :(

Sekä ukko että itsesääli ulos. Sanon ihan kokemuksella, että äkkiä eroon tuollaisesta. Alkuajat ovat nimenomaan sitä kun ei nähdä ketään muita kuin se uusi seurustelukumppani ja ollaan ihan hullun rakastuneita. Jos jo silloin haikaillaan eksän perään niin ei se hyvää lupaa.

Olen samaa mieltä. Jos peli on nyt jo tuollainen, mikä se mahtaa olla kun arki ja velvollisuudet ja muut ongelmat astuu liittoon? Ole iloinen, että sait asian selville jo seurusteluvaiheessa, monille se selviää vasta paljon myöhemmin.

Yhteistyössä