A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä jaksat, älä luovuta!! Puhu miehellesi. Hänen on autettava sua kotona!!!
Puhun. Mutta se ei auta. Se saattaa ottaa vauvan hetkeksi syliin, mutta roikottaa sitä niin, että vauva alkaa kohta karjuu kurkku suorana ja mä taas riennän sen ottamaan ja sitä hoitamaan... Se lukee ehkä yhen kirjan vanhemmalle lapselle ja jatkaa sit oman aku ankkansa lukemista. Ja lapsi tulee vinkuu mun jalkoihin taas... ei siitä oo mitään suurempaa ja merkittävämpää apua. Ei se ymmärrä mua. Vaikka puhunki. Puhun sille kaiken jne, mut se vaan istuu hiljaa eikä tajua mitään...
Sitten kannattaa nostaa kissa pöydälle ja sanoa, että sinä lähdet ja lapset jää hälle! Älä suostu enää lattiarätiksi. Mä tekisin niin, että hyppäisin kärryyn kun isäntä tulee ja palaisin, kun lapset varmasti nukkuvat. Ja turha sanoa, ettei mies osaa hoitaa lapsia; takuulla osaa, kun on pakko!
en mä pystyis lähtee... aamulla päätin et lähen lasten kans kaupunkiin, ku ukko vaan nukku. mut just ku päätin toteuttaa ideani, niin mies heräs jne... en taaskaan päässy täältä minnekään.. sitä paitsi ton pitäs päästä töihin autolla...