L
Liekki
Vieras
Juu, nyt kääritään hihat! Kukaan ei sille tilanteelles voi paremmin tehä mittää ko sinä itte. On sitten eri asia mitä teet, eli soitatko ittelles apua, laitatko miehen seinää vasten vai ostatko auton. Mutta jokin ratkasu tohon nyt ois saatava, mökkihöperökshän sitä tulee!!! Varsinkin kun on talvi ja lumet maassa eikä pääse vapaasti liikkumaan. Herramunjee, oisin sun tilassa varmaan syöny jo pöydänjalat ja ryövänny ukkelin automobiilin ittelle ja muksuille. Yöllinen piknik auton takapenkillä jossei muuta
Koita jaksaa, ne lapsuudentraumat on varmasti vaikeita käsitellä. Kirjoita vaikka tuntemuksiasi ylös, se on minulla auttanut. Mies jopa kerran lukasi, ja sanoi että ymmärtää mua vähän paremmin. Pääasia kuitenkin, että saat omat fiiliksesi nousemaan. Ole itsekäs, vaadi apuja. Pyydä konkreettisia apuja mieheltä. Omaltani kun pyysin apua niin ei se ymmärtänyt mitä olisi pitänyt tehdä. Sitte kirjotin listan sille mitä kaikkea haluan että se tekisi. Nyt meillä pyykkää ja välillä jopa kokkaa mies. <3
Koita jaksaa, ne lapsuudentraumat on varmasti vaikeita käsitellä. Kirjoita vaikka tuntemuksiasi ylös, se on minulla auttanut. Mies jopa kerran lukasi, ja sanoi että ymmärtää mua vähän paremmin. Pääasia kuitenkin, että saat omat fiiliksesi nousemaan. Ole itsekäs, vaadi apuja. Pyydä konkreettisia apuja mieheltä. Omaltani kun pyysin apua niin ei se ymmärtänyt mitä olisi pitänyt tehdä. Sitte kirjotin listan sille mitä kaikkea haluan että se tekisi. Nyt meillä pyykkää ja välillä jopa kokkaa mies. <3