V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi on pakko uutisoida tälläinen yksittäistapaus????!!!
Kun näitä on monta miljoonaa?
Raiskaa suomalaisetkin!!! :attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi on pakko uutisoida tälläinen yksittäistapaus????!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi on pakko uutisoida tälläinen yksittäistapaus????!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi on pakko uutisoida tälläinen yksittäistapaus????!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Vaikea tuntea empatiaa uhria kohtaan, omaa toimintaa vois vähän tarkastella.
Ja joo, en sano että teko oli oikein mut kyllä nyt naisestakin pikkasen löytyy syypäätä.
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Empatiakyvyttömyyskin on ikävää, sitä empatiakykyä kannattaa kehittää.
Aina ei ole helppoa, etenkään sen syyn löytäminen miksei kykene empatiaan.
On helppoa syyttää uhria siitä, ettei itse tunne empatiaa.
Oikeasti se, ettei tunne empatiaa johtuu ihan vain itsestä.
Olipa raiskauksen syy mikä tahansa, itse tunnen empatiaa uhria kohtaan.
Raiskaus ei ole OK, ei vaikka uhri olisi kuinka typerä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Villi veikkaus oisko ollu tummaihoinen
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Miten nuo seikat muka vähentävät teon raakuutta ja kamaluutta? Tai empatiaa uhria kohtaan? Sinisilmäisyys ei ole rikos!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Villi veikkaus oisko ollu tummaihoinen
Eipä tartte edes veikata. Tietäähän tuon.
Alkuperäinen kirjoittaja ----:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Villi veikkaus oisko ollu tummaihoinen
Mitä toi nyt tarkoittaa? Eikö muut ulkkarit sitten raiskaa? Onko sulla omakohtaista tietoa näiden mamuraiskaajien väristä?
Alkuperäinen kirjoittaja viera:Alkuperäinen kirjoittaja ----:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Villi veikkaus oisko ollu tummaihoinen
Mitä toi nyt tarkoittaa? Eikö muut ulkkarit sitten raiskaa? Onko sulla omakohtaista tietoa näiden mamuraiskaajien väristä?
Joo raiskaa varmaan,mut se nyt on ihan faktaa,et suurin osa raiskaajista on tummaihoisia,kuuluu nääs niitten kulttuurin,ihanaa ku meillä suomessakin on näin kulttuuri rikasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Miten nuo seikat muka vähentävät teon raakuutta ja kamaluutta? Tai empatiaa uhria kohtaan? Sinisilmäisyys ei ole rikos!
Eihän ne vähennä itse teon kamaluutta. Mutta siihen johtaneet tapahtumat olis voineet hyvinkin mennä toisin jos nainen olis ajatellut järkevän ihmisen tavoin. Siksi ei paljon empatiaa tipu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllis:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Vain 2,5 vuotta. Jep jep.
Musta toi on ihan hyvä, koska sai sentään ehdotonta. Yleensähän raiskarit saa vaan ehdollista.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Aha. Mun empatiaani se ei vaikuta mitenkään. Kukapa meistä ei joskus tekisi virhearviointeja.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Miten nuo seikat muka vähentävät teon raakuutta ja kamaluutta? Tai empatiaa uhria kohtaan? Sinisilmäisyys ei ole rikos!
Eihän ne vähennä itse teon kamaluutta. Mutta siihen johtaneet tapahtumat olis voineet hyvinkin mennä toisin jos nainen olis ajatellut järkevän ihmisen tavoin. Siksi ei paljon empatiaa tipu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Miten nuo seikat muka vähentävät teon raakuutta ja kamaluutta? Tai empatiaa uhria kohtaan? Sinisilmäisyys ei ole rikos!
Raiskaus taitaa olla väkivaltarikoksena siinäkin mielessä omaa luokkaansa, että tekijän syyllisyyttä arvioidaan uhrin kautta.
Mun on vaikeaa käsittää, miten voi olla tuntematta empatiaa ihmistä kohtaan, jolle on tehty pahaa :|