[QUOTE="vieras";27033056]Meilläkin on riitaa seksistä, mutta asetelma on toisin päin... Ollaan parikymppinen lapseton pari, yhdessä vasta vähän yli vuosi. Aluksi seksiä oli paljon, mutta nyt viimeisen puolen vuoden ajan mies on ollut jotenkin tosi innoton. Oli meillä alussakin jonkun verran ongelmia, mies ei esimerkiksi meinannut laueta millään ja välillä lerpahti jne. Hänellä on jotenkin hirveät suorituspaineet eikä osaa suhtautua rennosti, en sitten tiedä mitä on taustalla.
Nyt miehellä on ollut stressaava elämäntilanne eikä tee aloitteita juuri koskaan. Seksiä on kyllä harrastettu ehkä kerran viikossa jos mä teen aloitteen, mutta ongelmia on kyllä esiintynyt... Pahimmillaan seksi on loppunut riitelyyn, kun mies turhautuu ja alkaa tiuskia. Hän ei myöskään "jaksa" harrastaa seksiä, mutta suihinotot ja käsihoidot kelpaa. Mua taas ei hoitele koskaan "erikseen", ei ole esimerkiksi koskaan nuollut mulle orgasmia. Hänellä alkaa kyllä tosi herkästi seisoa kun ollaan lähekkäin, mutta on sanonutkin että se seksi tuntuu jotenkin työläältä vaikka haluttaisikin.
En oikein tajua mikä mättää, turhauttaa hulluna. Oon hoikka ja nättikin, pidän itsestäni huolta ja vientiä riittäisi. Olen sängyssä aktiivinen ja kokeilunhaluinen. Haluan omaa poikakaveriani ihan tajuttomasti ja siksi tää tilanne onkin niin ahdistava! Mulle tulee tosi epähaluttava olo kun joudun tässä elämäntilanteessa kärvistelemään ilman seksiä ja riitelemään siitä, kun en saa tarpeeksi usein.

Tai ei me varsinaisesti riidellä, itse olen yrittänyt olla tosi ymmärtäväinen ja kärsivällinen ja olen tarkasti varonut, etten sano mitään loukkaavaa. Mutta mitä tässä nyt oikeesti voi tehdä? Voiko tää tilanne parantua, ja miten?
Kaipaan niin sitä, että joku käy muhun ihan kuumana eikä pysty pitämään näppejään erossa... Poikakaveri on kyllä sanonut, että kyse ei ole mun haluttavuudesta, mutta eipä se paljon lohduta.[/QUOTE]
Juuri tuollaisen naisen minä haluan. Kyllä on ukkos aika kummallinen sillä eihän tuollaiseen naiseen voi olla käymättä kuumana eikä tuollaisesta voisi näppejään pitää erossa...