Tapetit maksoivat muuten 1e/rulla :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Eli tosi kallista on tuo meidän tapetointi ostettiin rakentajan RTV:stä vai mikä se on??

Oikeasti ostettin noin halpaa siksi, että epäillään tapetointitaitojamme :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Me taas järkeiltiin toisinpäin, ostettiin kallista jottei oo varaa virheisiin ja tulee huolella tehtyä :D

Tapetointi on ihan helppoa :wave:

Sain maalattua seinät ja ukko nyt niitä tapetteja leikkaa......voi kun onnistuisi eikä tulisi sutta =)

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ja mä kun luulin, että meidän löytämät 5.95? tapettirullat oli jo tosi halpoja :D

Jos huolettaa tulos, niin aloittakaa jostain sellaisesta nurkasta missä ei niin haittaa pienet vekit :whistle:

Juu, me tapetoidaan vain yksi seinä, loput jää maalipinnalle - yritän edes vähän sisustaa vaikka se ei ole yhtään minun tapaistani, yritän siis hiljalleen muuttua =)

Ostin jopa kaksi uutta mattoa tuohon huoneeseen :D

mä kans löysin (jo parivuotta sitten kyllä) 1e rulla tapetit..ja niin mies joutui tapetoimaan meidän neidin huoneenn, vaikka alunperin ei pitänyt! naureskeli vaan että mua ei voi päästää edes rautakauppaan,teen sielläkin heräteostoksia! ostin muuten vielä rullan ylimääräistä, halvempaa kun piirustuspaperi, tosi hyvää sormiväreillä maalatessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja onnea matkaan:
Toivottavasti ei ole kovin lirua laatua, sitä on vaikeampi laittaa. :)

Voi olla, ettei hyvää ja halpaa olekaan, saa nähdä :)

meillä ianakin oli otsi hyvälaatuista..olikin kyllä joptian poistotapettia että normihinnaltaan olis ollut kalliimpaa!

no halpaa löysit! :o
meidän tapetit makso yli 25e/rulla ja sitä meni ihan kiitettävästi keittiöön ja apukeittiöön :snotty:
eikäl ollu edes sitä helpointa mahdollista "lätki vain seinään"-tapettia :/

Yhteistyössä