V
vierailija
Vieras
Siitähän saa vielä rasistin leiman jos yrittää estää maanhanmuuttajia toteuttamasta itseään.Oliko siellä paljonkin persuja katsomassa? Eivätkä yrittäneet estää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siitähän saa vielä rasistin leiman jos yrittää estää maanhanmuuttajia toteuttamasta itseään.Oliko siellä paljonkin persuja katsomassa? Eivätkä yrittäneet estää?
Niin sä ihan muuten vaan kyseenalaistat viittaukset kantiksiin ja hyvöksyt suoraan viittaukset mamuihin. Tai linkität jutun vertaukseksi, jossa mainitaan mamut.
Kokeiles edes kerran kyseenalaistaa joku mamuöyhötys.
Missä olen kyseenalaistanut? Missä olen suoraan hyväksynyt viittaukset mamuihin? Linkit, kiitos.
Etsi itse?
Menitkö väliin vai katselitko onnistuuko tappo?Paikalla oleena voin kertoa, että tekijät oli geelitukkia ananspäitä. Enempää en asiaa kommentoi.
Lue se artikkeli.
Vastaa itse esitettyihin kysymyksiin jos haluat muidenkin niin tekevän
miksi otit esimerkiksi oulun jutun, mikä niitä sun mielestä yhdistää?
Pakottaminen veteen. Etkö lukenut ollenkaan?
missä niin lukee uimarantajutussa?
paitsi jos persu tekisi senYritettiin hukuttaa ja suvakkilogiikalla tämä ei ole pakottamista veteen?
Yritettiin hukuttaa ja suvakkilogiikalla tämä ei ole pakottamista veteen?
jokainen syntyperäinen suomalainen tajusi heti jo otsikoista, ketkä jälleen joukolla kiduttamassa yhtä (paitsi idioottizuvacit)
Selvä murhan yritys tuo on. Tappo menisi äkkipikaistuksissaan mutta tuollainen laiturin alle ahdistaminen ja hukuttamisen yritys on selvästi harkittua. Siinä olisi ollut monta kertaa aikaa miettiä meneekö överiksi.
Eikö se ollut jo vedessä valmiiksi?Yritettiin hukuttaa ja suvakkilogiikalla tämä ei ole pakottamista veteen?
Eikö se ollut jo vedessä valmiiksi?
Oli, kun yritettiin pitää päätä pinnan alla.
Eli ei pakotettu veteen?
Meinaat, että oli vapaaehtoisesti hukutettavana? Nyt on suvakkiharhaisuus saavuttanut huippunsa.
Voi luoja.... Hyvä että sä löydät asioista ne "olennaiset" seikat...Eli ei pakotettu veteen?
Voi luoja.... Hyvä että sä löydät asioista ne "olennaiset" seikat...
Miten @Palstapesu sä jaksat vastailla tän tyypin jankkauksiin? Sama kun päätään seinään hakkais...
Ihailtavan pitkä pinna sulla
Pakottaminen veteen. Etkö lukenut ollenkaan?