M
minä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja Jaksua!:Jos raskaus on noin vaikea, voiko pyytää, että synnytys käynnistettäis heti kun se on lapsen kannalta mahdollista? Ymmärrän, että kaksi kuukautta voi tuntua tuossa tilassa loputtomalta.
Ei varmaan antais luonne periksi semmoseen sit kuitenkaan. Ja ois se ehkä ihan fiksua saada nää mun hB:t ensin ylös lattiasta, ennen kuin leikkuriin lähetään :|
No tuo selittääkin jo jotain =) Alhanen hb aiheuttaa kuitenkin väsymystä ja sitä kautta vaik mitä ongelmia. Korjaa se nyt! :attn:
Yritys on kova! Nyt on menossa kolmas rautavalmiste, kun ekat ei sopinut ollenkaan, toiset ei nostanut arvoja. Ja... No, tää on vasta kolmas päivä kun näitä menee. Toivoa sopii, jotta tepsis.
Ok... Syötkö maitotuotteita/juokko niitä? Jätä pois jokskin aikaa. Ja syö paljon punasta lihaa, pinaattia, linssejä... =) Mä uskon, että ruokavalion kautta nuita (yleensä) on parempi korjata kun rautalisillä. Ja paljon c-vitamiinia aina sen rautaisen ruoan kanssa, tuoretta tomaattia jne!
Tsemppiä :flower: