Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miks pitäis olla joku ihme tuki? ei mitään vikaa poikien jaloissa ilman tukeja...
En ylläty, että ihminen, joka uhkailee julkisella palstalla maahanmuuttajia väkivallalla, ei tajua asiaa.
pah mä ketään uhkaillut... ja mitä tukeja kenkiin muka tartteis?
Ai et vai? Miten se juttu menikään niistä vastaanottokeskuksista? Että hyvä, kun niitä ei sinne Pohjanmaalle ole perustettu. Ja jos perustettaisiin, voisi puukko alkaa heilua? Aloitus taidettiin poistaa aika haipakkaa. Minä olin se henkilö, joka epäili tekstin olevan mahdollisesti kiihotusta kansanryhmää vastaan.
Hyvälestinen kenkä tukee jalkoja. Pitää jalan hyvässä asennossa.
se ei tod ollut mun suustani, siteerasin vain eräitä muita ihmisiä, jotka miettivät et miks pohjanmaalle ei rakenneta vastaanottokeskuksia. =) ja tänään just jutteliin erään suomalaisen naisen kanssa jolla ulkomaalainen nainen ja hän samoilla linjoilla mun kanssa aiheesta. ja siitä ei nyt enempää =)
No, tämä siteeraaminen ei käynyt tekstistäsi ilmi. Hyvä, että ei ollut suoraan sun ajatus. Mutta toit asian esiin sellaisessa asiayhteydessä, jossa haukuttiin ulkomaalaisia ja puhuttiin toimestasi erittäin rasistiseen sävyyn. Niin, että mikä oli tarkoituksesi ottaa siteeraus esiin xenofobisessa tekstissäsi?
Anteeksi muille, että jauhan asiasta tässä ketjussa. Vihaan vain rasismia yli kaiken, ja järkytyin Elämänlähteen taannoisesta avauksesta.