Tässä osa lahjoista tuli ostettua tänään.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä jos mies tekee avioehtoa, niin ei se enää mikään mies ole:D. En olisi voinut ikinä mennä naimisiin sellaisen kanssa. Mun mies muuten myös ei ymmärrä sellaista että joku on sellainen että tämä on minun ja tämä on sinun ja yhdessä sängyssä kuitenkin nukkuvat:D kamala

r18987_facepalm2.jpg

[QUOTE="vieras";25261172]menikö sun liike konkkaan starttirahojen jälkeen?[/QUOTE]

en mä ikinä otanut mitää strarttirahoja, eikä se mennyt konkaan:), ei se vaan tuonut niin paljon että voi joka päivää tuhlata taksille 120e päivässä ja seisoa siellä ja saada voittoa tonni tai 2 korkeintaan. Kun mä muutin pois se kans vähän sekoiti. Mutta aloitan silti pian jotain, en voi olla tekemättä mitään

Mulla nyt monta keskustelua tallennettu jo tässä koneessa. Missä mua haukutaan huoraksi, ryssäksi, prostituoiduksi, sairaaksi, jopa missä toivotaan että mä kuolen. Vainomisesta, mun nimen levittämisestä, missä töissä olen, jopa 3kerta mun oikea osoitekin täällä oli ja muuta mielenkintoista mikä kirjoitettu ilman toisten ihmisten suostumuksesta.
Mä kerroi miehelle jo, niin mies sanoi että mennään tekemään nyt oikeasti rikosilmoitus, niin katsotaan kuka on oikeassa täällä. Tyhmät ihmiset vaan pakko saada kuriin ja sakota rahallisesti että järki heillekin tulee

lol

Mun mielestä jos mies tekee avioehtoa, niin ei se enää mikään mies ole:D. En olisi voinut ikinä mennä naimisiin sellaisen kanssa. Mun mies muuten myös ei ymmärrä sellaista että joku on sellainen että tämä on minun ja tämä on sinun ja yhdessä sängyssä kuitenkin nukkuvat:D kamala

Avioehto pitäis olla pakollinen, kaikille. Vältyttäis mahdollisissa erotilanteissa monesta sotkusta.

Kyllä siinä avioehdossa pitää molemmat olla paikalla tekemässä.
Ei mulla ainakaan mies muuttunut vähempää mieheks vaikka ehto tehtiinkin - vai ratkaseeko asian se kumpi on varakkaampi? Hän ei sitten ole mies/nainen?

• Tykkää
Reactions: Micosa
Kyllä siinä avioehdossa pitää molemmat olla paikalla tekemässä.
Ei mulla ainakaan mies muuttunut vähempää mieheks vaikka ehto tehtiinkin - vai ratkaseeko asian se kumpi on varakkaampi? Hän ei sitten ole mies/nainen?

mun miehen mielestä, kaikki pitää olla puoliksi... Jopa alussa kun mä en vielä tuntenut oloa niin kuin kotona olisin, hän ei hyväksynyt ja sanoi että meijän pitää mennä naimisiin, ehkä se auttaa minulle tuntea itseä kuin kotona ja pomona:D

• Tykkää
Reactions: Wolt
en mä ikinä otanut mitää strarttirahoja, eikä se mennyt konkaan:), ei se vaan tuonut niin paljon että voi joka päivää tuhlata taksille 120e päivässä ja seisoa siellä ja saada voittoa tonni tai 2 korkeintaan. Kun mä muutin pois se kans vähän sekoiti. Mutta aloitan silti pian jotain, en voi olla tekemättä mitään

Reps, kops :D eli velkaa jäi aika lailla jo perustamiskustannuksista ja Finnveran lainaa et sitten saanutkaan vaikka niin täällä kyllä kerroit.

[QUOTE="vieras";25261451]Käy ostamassa Nokia N9 white. Upea ja toimii hyvin! Ei pätki kuten apple. Vuoden puhelimeksi valittu. Siihen lisäksi upeat valkeat Nokia Play 360 langattomat kaiuttimet.

Nokia N9-00 - Nokia - Suomi[/QUOTE]

en mä tykkää nokiasta, mulla aina on ollut nokia ja on se jotenkin huono mun mielestä apple on paras:)

Käypä kokeilemassa niin huomaat miten vanhanaikainen apple on. Kaiuttimet saa nfc:llä toimimaan napauttamalla, pyyhkäsyeleet yms helpottaa käyttöä eikä käyttöliittymä ole ruman vanhanaikainen kuten applessa.