Tässä teille mahakuva just ennen sektion alkua..

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
:o mä ensin katsoin että mikä porsaan ruho siinä on :ashamed:

Samoin. Noi tommoset "koirat" on niiiiiiiiin rumia. Kuka viitsii tuollaista rottaa pitää lemmikkinä? Yleensä ne on vielä luonteeltaan säikkyjä ja sitten räksyttävät paniikissa kaikkea mikä liikkuu. Anteeksi nyt vain ap.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Ounou, miettikääs nyt jos ihmisetki sidottais tuollalailla sektioon :xmas:

niinhän ne sidotaankin. 3sektiota takana. Oikeassa kädessä on tippa ranteessa, verenpainemittari, ja anestesialääkäri ja siis siinä alustassaaan käsi kytkettynä kiinni.
Jalat on mahan päällä olevan sermin tanaka, joten niitä ei näe. Ja niitä ei tunne, kun on puudutettu rintakehästä alaspäin. Eli ne on liikuntakyvyttömät ja siis "sidottu"

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
:o mä ensin katsoin että mikä porsaan ruho siinä on :ashamed:

muoks. mulle ei oo koskaan edes tullut mieleen että koiriakin sektioidaan :ashamed:

En mäkään koskaan ollut ajatellut, ennenkuin oman koiran synnytys pysähtyi ja vietiin eläinlääkäriin missä tekivät keisarinleikkauksen. Tässä ehkä hulluinta oli se, että koiramme oli sekarotuinen ja pennut vahinkoja. Koko lysti tuli maksamaan melkein 600? ja pennut myytiin tietenkin sekarotuisuuden vuoksi pilkkahinnalla pois. Mutta eihän sitä lemmikkinsä arvoa noin voi laskea, mutta silti sitä välillä miettii, että kaikkea voikin tapahtua :)

Siinähän sen karvat on päässä, tassuissa ja hännässä. ;)

Sektio tehtiin kun tuon alla olevan kuvan nuori herra oli tulossa selkäranka edellä poikittain ja oli ainokainen + tosi iso. Synnytys ei edennyt. Aikaisempi synnytys meni oikein loistavasti ja 4 pentua syntyi.

En loukkaannu vaikka haukutte.. Nakun koiran kanssa on tottunut kaikkiin kommentteihin. Pieni oikaisu kuitenkin, että harjakoirat ei ole "säikkyjä räykyttäjiä".

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Siinähän sen karvat on päässä, tassuissa ja hännässä. ;)

Sektio tehtiin kun tuon alla olevan kuvan nuori herra oli tulossa selkäranka edellä poikittain ja oli ainokainen + tosi iso. Synnytys ei edennyt. Aikaisempi synnytys meni oikein loistavasti ja 4 pentua syntyi.

En loukkaannu vaikka haukutte.. Nakun koiran kanssa on tottunut kaikkiin kommentteihin. Pieni oikaisu kuitenkin, että harjakoirat ei ole "säikkyjä räykyttäjiä". [/quote]

Iiihana <3

Yhteistyössä