Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mä ensin katsoin että mikä porsaan ruho siinä on :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oisit ees laittanu linkin taa.paha mieli tuli koirulin puolesta vaik ilonen asia tapahtumassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Miksi sektioidaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Ounou, miettikääs nyt jos ihmisetki sidottais tuollalailla sektioon :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Elviira:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Miksi sektioidaan?![]()
-> -> -> koska siellä pikkupäitä mahassa???
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mä ensin katsoin että mikä porsaan ruho siinä on :ashamed:
muoks. mulle ei oo koskaan edes tullut mieleen että koiriakin sektioidaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Siinähän sen karvat on päässä, tassuissa ja hännässä.![]()
Sektio tehtiin kun tuon alla olevan kuvan nuori herra oli tulossa selkäranka edellä poikittain ja oli ainokainen + tosi iso. Synnytys ei edennyt. Aikaisempi synnytys meni oikein loistavasti ja 4 pentua syntyi.
En loukkaannu vaikka haukutte.. Nakun koiran kanssa on tottunut kaikkiin kommentteihin. Pieni oikaisu kuitenkin, että harjakoirat ei ole "säikkyjä räykyttäjiä". [/quote]
Iiihana <3
Alkuperäinen kirjoittaja oi ihana:onko kaikki harjakoirat ensin karvaisia ja vasta aikuisina "karvattomampia" ?
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oisit ees laittanu linkin taa.paha mieli tuli koirulin puolesta vaik ilonen asia tapahtumassa.
koiruli? sori mut ajattelin et joku broileri...