E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minnaryyni:Vaiks kotihoidontuki about 450e/kk. Asuntolainan lyhennys 250e + muut mahdolliset, esim. puhelinlaskut, auton vakuutukset, bensat... Revitäänks vaik siitä säästöön?
Alkuperäinen kirjoittaja minnaryyni:Vaiks kotihoidontuki about 450e/kk. Asuntolainan lyhennys 250e + muut mahdolliset, esim. puhelinlaskut, auton vakuutukset, bensat... Revitäänks vaik siitä säästöön?
Alkuperäinen kirjoittaja minnaryyni:No enhän mä sanonukkaan, et koko perheen, vaan mun! Hiukan alempana kyl lukee, et ukko käy töissä. Mut siis noi yritän hoitaa ite, mies maksaa talon vakuutukset, ruokakauppakäynnit, oman autonsa kustannukset, vaatteet, sähkön, jätemaksut jne. jne. Ja ennen ku kukaan sanoo, et myy auto, niin kerron et asutaan 15km keskustasta ja linja-autot kulkee joskus ja jouluna. Lähimpään kauppaan esin 10 km. En myy.
Alkuperäinen kirjoittaja 111:Alkuperäinen kirjoittaja minnaryyni:No enhän mä sanonukkaan, et koko perheen, vaan mun! Hiukan alempana kyl lukee, et ukko käy töissä. Mut siis noi yritän hoitaa ite, mies maksaa talon vakuutukset, ruokakauppakäynnit, oman autonsa kustannukset, vaatteet, sähkön, jätemaksut jne. jne. Ja ennen ku kukaan sanoo, et myy auto, niin kerron et asutaan 15km keskustasta ja linja-autot kulkee joskus ja jouluna. Lähimpään kauppaan esin 10 km. En myy.
no mitä se ukko sitte noista maksaa jos sun pitää yxin kaikki tuo maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mun pieni pää miettii, että jos on varaa nettiyhteyteen ja tietokoneen ylläpitoon, niin eikö kymppi kuussa ole aika pieni raha siihen verrattuna? Toki ymmärrän, että joillekin jumalan selän takan asuville se on ainoa yhteys ulkomaailmaan päivän mittaan, mutta esim. kaupungissa asuvat voivat käyttää vaikka kirjaston konetta, tai töissä olevat mahdollisia työpaikan koneita. Eihän tämä netti kuitenkaan mikään elintärkeä investointi ole, eihän?
Alkuperäinen kirjoittaja en minäkään rikas ole:Niin miksi näin? Miten pienet tulot oikein sitten on? Ja mitä ihmeen menoja?
Alkuperäinen kirjoittaja en minäkään rikas ole:Niin miksi näin? Miten pienet tulot oikein sitten on? Ja mitä ihmeen menoja?
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mun pieni pää miettii, että jos on varaa nettiyhteyteen ja tietokoneen ylläpitoon, niin eikö kymppi kuussa ole aika pieni raha siihen verrattuna? Toki ymmärrän, että joillekin jumalan selän takan asuville se on ainoa yhteys ulkomaailmaan päivän mittaan, mutta esim. kaupungissa asuvat voivat käyttää vaikka kirjaston konetta, tai töissä olevat mahdollisia työpaikan koneita. Eihän tämä netti kuitenkaan mikään elintärkeä investointi ole, eihän?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mun pieni pää miettii, että jos on varaa nettiyhteyteen ja tietokoneen ylläpitoon, niin eikö kymppi kuussa ole aika pieni raha siihen verrattuna? Toki ymmärrän, että joillekin jumalan selän takan asuville se on ainoa yhteys ulkomaailmaan päivän mittaan, mutta esim. kaupungissa asuvat voivat käyttää vaikka kirjaston konetta, tai töissä olevat mahdollisia työpaikan koneita. Eihän tämä netti kuitenkaan mikään elintärkeä investointi ole, eihän?
Netinkäyttöön kelpaavia koneita saa nykyään ilmaiseksikin, internet taas maksaa halvimmillaan alle 10?/kk tai sisältyy vuokraan. Muistetaan taas netin hyödyt, ilmaiset puhelut ja kirjeet, ei tarvitse maksaa kirpputorimaksuja kun myy vaikka huutonetissä, ei tarvitse soittaa maksullisiin numeroihin jos on asiaa johonkin vaan lähettää sähköpostia, netistä löytyy lähes kaikki tieto, ei tarvitse olla kotona tietosanakirjoja
Jos pienituloinen haluaa matkailla niin halvimmat matkat löytyy netistä, koululaiset/opiskelijat tarvitsevat nettiä opiskeluissaan.
Elämä tulee HALVEMMAKSI kun on netti!